Appartement Ca' Maggio Nuovo

ItaliëLe Marche (De Marken)Cagli

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Ca' Maggio Nuovo voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 10 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 10 reviews
  • 7.6Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Ca' Maggio Nuovo

• 9tntproductionszeist10-08-2014

Fantastische plek

Teruggekomen en wederom een fantastische vakantie genoten! Ontvangen als familie. Het weer was wat minder waardoor we veel van de mooie omgeving hebben kunnen bekijken. Gastvrij en heerlijk gegeten van de eigen keuken. Kinderen zijn heilig.

• 8Ben en Willemien18-07-2014

Prachtige plek in de Marken

Wij waren van 25 juni tot 5 juli 2014 te gast bij Casa Maggio Nuovo in de studio Fano. Een fijne plek om te zijn. De goede zorgen van Gabi en Silvio droegen daar aan bij. Smakelijk gegeten van de maaltijden door de moeder van Gabi bereidt. In de omgeving is voldoende te zien en beleven.

• 8J Stroot16-08-2013

Erg mooi gelegen op een heuvel

Accommodatie is erg mooi gelegen op een heuvel met een mooi uitzicht, vooral vanaf het zwembad, 4 kilometer van het plaatsje Aqualagna, waar je alles vind wat je nodig hebt. Verder mooi appartement( Cagli), en een erg mooi zwembad. Eigenaren zijn zuinig op hun spullen maar verder mag je alles gebruiken en hebben zelfs voor alle gasten gekookt, erg lekker voor weinig geld, prima. Eigenaren hebben veel info over de omgeving, en kunnen een paar leuke wijngoederen aanbevelen voor een bezoek.

• 9TnT09-08-2013

Bijzonder gastvrij en hartverwarmend!

Gabrielle, Silvio en hun familie scheppen de voorwaarden voor een perfecte vakantie; Een schoon huis, een prachtig gelegen en proper zwembad met uitzicht. Bovendien met een uitmuntende eigen keuken! De 'gnocchi tre formaggi' is onvergetelijk...evenals de frietjes en flensjes voor de kinderen. Dikke muren voor koelte. We hebben het verblijf als bijzonder gastvrij en hartverwarmend ervaren. Ook de omgeving heeft veel te bieden; de ongerepte natuur, Urbino, Gubbio, de grotten van Frassasi, etc. Praktisch pluspunt is de supermarkt vlakbij en de pizza en gelato in Acqualagna. In een woord...Fantastico!

• 9Geert Ruiter04-08-2013

Een prima vakantieplek

We zijn hier 2 weken geweest. Een mooi, ruim en koel appartement in een prachtige en rustige omgeving. De eigenaren zijn erg vriendelijk, behulpzaam en zeer gastvrij. Een aanrader is het diner dat Gabi voor je kan koken. Heerlijk uitgebreid Italiaans eten ! In de omgeving is veel te zien, je moet er soms wel een stukje voor rijden.

• 9Fam H. De Bruijn25-07-2013

Mooie locatie goed weer, veel mogelijkheden

Wij zijn van 9 juli tot 23 juli 2013 in ca Maggio geweest. Wij hadden appartement Firenze, wat goed was ingericht, alleen waren de matrassen op de bedden wat zacht. Het terrein en het zwembad waren prima en voldeden volkomen aan de verwachting. Het huis ligt wat afgelegen maar dat is met een auto voor de deur geen probleem en juist mooi. Het uitzicht vanaf het appartement en vanaf het zwembad was schitterend. De gastvrouw en gastheer zijn zuinig op hun spullen maar zeer behulpzaam en ook erg aardig. Het strand van Marotta was een klein half uurtje rijden en ook andere bezienswaardigheden zijn goed aan te rijden binnen het uur. Veel restaurantjes in de buurt waar heerlijke truffelgerechten worden geserveerd.Al met al een topvakantie en zeker voor herhaling vatbaar

• 3velthuis03-02-2013

Een miskleun

We zijn hier in juni 2012 geweest en na 4 dagen vertrokken. Er stond in de info dat er een restaurant bij zat, je ontbijt kon bijboeken terplekke, dat er een tv ruimte was, alles was gewoon gesloten, de eigenaren waren gewoon zondag en maandag niet aanwezig en niet bereikbaar, wij zaten daar moederziel alleen in de middle of nowee. De accomedatie was erg en netjes, alleen de verkeerde beheerders die het beheren, jammer. Ook het zwembad zat vol met beesten, er lag een schep bij, dat moest je er zelf maar uitvissen.

• 4Bokstol10-08-2012

Mooi agriturismo maar geen gastvrijheid

Twee weken hebben wij doorgebracht in Ca maggio nuovo, een geheel gerenoveerde agriturismo. Wij verbleven in appartement Cagli, een verzorgd en schoon appartement met uitzicht op heuvel. Jammer van de gastvrouw die geen gastvrouw is en hier ook totaal geen gevoel voor heeft; de gastvrouw is niet gastvrij en behulpzaam maar benadrukte helaas alles wat niet mocht, vooral naar de kinderen toe. De aanwezige huisdieren zijn heilig met name de hond die dag en nacht aan de ketting ligt en die zich geroepen voelde om s'nachts maar eens lekker te gaan blaffen. Het zwembad is mooi gesitueerd met uitzicht over dal en heuvels. Helaas moest er voor het zwemmen het ongedierte (sprinkhanen, vliegen, wespen...) en bladeren er zelf uitgeschept worden. Het dorp waar je boodschappen kan halen ligt op ca. 4 km.

• 8hschutter24-07-2012

uitstekende accomodatie

Wij hebben een prima week in Ca maggio nuovo doorgebracht waar wij door een overboeking bij een nabij gelegen agriturismo via ons reisbureau terecht kwamen. Wij hadden het appartement Firenze, dit was schoon en ruim genoeg voor ons gezin met 2 jonge kinderen. De mensen van Ca Maggio Nuovo zijn bijzonder aardig en behulpzaam. Wij kwamen de eerste dag laat aan en zij boden spontaan aan om avondeten te verzorgen met patatjes en cola voor de kinderen. Verder ook goede tips gehad wat er in de omgeving te doen en te zien is. Het zwembad is prachtig gelegen (met diep gedeelte en schoon) met mooi uitzicht over de vallei en bergen. Vaak hadden wij het zwembad voor onszelf en we hebben hier zeer van genoten.

• 4losserstukkertje29-06-2012

Een grote tegenvaller voor ons!

Vol vertrouwend zijn we afgereisd, het zag er vanaf de foto`s geweldig uit, ook de omschrijving was goed, er stond ons een heerlijke week tewachten. Niets was minder waar, de keukeninrichting was minimaal, geen koffieappararaat, geen waterkoker, 3 oude pannetjes, 3 schalen slabestek, een garder en een melkopschuimer. Het geheel zag er verder wel heel verzorgd en schoon uit. Je zou ontbijt kunnen bijboeken, er zou een restaurant zijn er zou een tv ruimte zijn, je zou kunnen wassen...niets van dat alles was aanwezig. Het zwembad zag er geweldig uit van afstand, lag er mooi met een panoramauitzicht, maar dichterbij gekomen, was het niet schoon, er zat veel ongedierte in. In de omgeving was ook weinig te doen, het dorp waar je boodschappen kan halen ligt ook wel een eindje verderop. Wij zijn na 4 dagen vertrokken.

Appartement Ca' Maggio Nuovo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met