Bed and Breakfast L'Olmo di Casigliano

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag19°13°
Bed and Breakfast L'Olmo di Casigliano

2 reviews over Bed and Breakfast L'Olmo di Casigliano in het Nederlands

Fantastisch adres voor heerlijke rust

Fam. Kerkhoff
8-8-2012

Heerlijk rustig gelegen boerderij met appartementen. Gastvrij.

Fantastische plek

Femmy
    7-11-2011

Olmo di Casigliano is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen. De eigenares is gastvrij. Ontbijt wordt op verzoek verzorgd en is prima.

Het ligt landelijk en het uitzicht is fantastisch. Bovenop een heuvel, geen buren, goede toegangsweg, op afstand de Monte Sibilini.

Het is kindvriendelijk. Er is een voetbalveldje, een zwembad en klimtoestellen.

De kamers hebben een keuken en alle inventaris is aanwezig. De badkamer is goed.

De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

De kamers worden schoongemaakt na afloop van je aanwezigheid. Handdoeken zijn aanwezig en wordt op verzoek verwisseld.

Het is mogelijk het hele pand te huren voor als je bijv. met je hele familie zou willen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast L'Olmo di Casigliano in Belforte del Chienti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast L'Olmo di Casigliano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.