Vakantiehuis Casa Oliva

ItaliëLe Marche (De Marken)Bargni di Serrungarina

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Casa Oliva voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 11 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 11 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

11 Reviews over Casa Oliva

• 7Yvonne03-08-2018

Superleuk!

Wat een mooie locatie! Je voelt je enorm welkom door de gastvrije ontvangst en het team doet er alles aan om jou een prettige vakantie te geven.

• 8Marlon11-12-2017

Prachtige locatie.

We hebben hier afgelopen zomer een heerlijke week gehad. Prachtige locatie bovenop een berg. Super mooi uitzicht en een goede uitvals basis om de omgeving te ontdekken. Strand is op nog geen half uur rijden. Zwembad is bij een volle bezetting wat aan de kleine kant, maar wij hebben wel eens dagen het bad voor ons alleen gehad. Kamers zijn netjes, worden elke dag schoon gemaakt en om de dag nieuwe handdoeken. Ontbijt was Oke, echt Italiaans met allerlei zoetigheden. Avond eten ook, niet heel bijzonder. Aan de overkant van het hotel zit een restaurant waar je heerlijk kunt eten! Gezellige gastheer en gastvrouw. Aankomend jaar willen we graag het zuiden van de marche ontdekken, maar wellicht komen we hier voor een paar daagjes terug.

• 9Peter, Anneke en Myrthe25-08-2017

We komen hier zeker nog een keer terug!

Enorm gastvrije mensen. Je bent welkom en dat krijg je aan alle kanten ook te merken, zonder dat het overdreven is. Prima ontbijt elke ochtend, lekker eten ook 's avonds (moet je alleen niet elke avond doen). Sobere inrichting van de huisjes, (maar dat is kennelijk iets Italiaans). Zwembad+stoelen waren wel erg fijn om te verblijven.

• 9Wilma en Fred07-07-2017

Mooi en rustig

Wij zijn 6 dagen in Casa Oliva geweest en hadden halfpension geboekt. We hadden een keurig compleet appartement nummer 62, 2 verdiepingen. De medewerkers zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam. Bij aankomst waren er wat problemen met de airco, direct is er iemand meegelopen en heeft het nagekeken, echter niets opgelost. Na ongeveer 15 minuten kwam zij terug en heeft alles netjes opgelost keurig! Het zwembad is waarschijnlijk bij een hoge bezetting wat klein. Het complex is een keurig gerenoveerde oude burcht, het geheel is bijzonder mooi opgezet. Bij de appartementen zit geen buitenruimte, je kan wel voor de deur zitten, maar dat is niet echt comfortabel. Een volgende keer boeken we een hotelkamer, daar is meestal een terras bij aanwezig. Het ontbijt was goed en er was voldoende keus. Het diner was goed, maar na een aantal dagen wat eentonig. De kwaliteit was echter goed! We hebben bijzonder genoten van het mooie uitzicht tijdens het eten. Naast Casa Oliva is nog een restaurant, hier hebben we niet gegeten, maar dit zag er iedere avond wel heel gezellig uit! Kortom een aantal fijne dagen hebben we er doorgebracht, hartelijke dank,

Wilma en Fred

• 9Familie van Rijn27-09-2014

Fantastisch uitzicht en grote klantvriendelijkheid

Casa Oliva ligt op een geweldig mooie plaats. Het uitzicht is overweldigend mooi. Het was onze 2e keer hier. De eerste maal hadden we een appartement en nu hadden we voor een hotelkamer gekozen. De kamer was ruim, schoon en voldeed aan onze behoefte. Alle dagen werd er schoongemaakt. Voor Italiaanse begrippen was het ontbijt uitgebreid. Het avondeten,wel een wat kleine keuze, was smakelijk en niet duur. De behulpzaamheid van manager Norberto en zijn team was fantastisch. Toen wij wilden vertrekken en onze auto niet meer startte hebben ze ons enorm goed opgevangen. Hij heeft ons enkele malen naar de garage gereden, hield alles goed in de gaten en toen bleek dat we pas een dag later zouden kunnen vertrekken mochten we de extra nacht in de hotelkamer tegen gereduceerd tarief doorbrengen.

• 9cos13-06-2012

Prachtige locatie en uitzicht

Locatie en uitzicht erg mooi. Casa Oliva is gesitueerd in een kleine borgo met uitstekend restaurant. Vriendelijk personeel. Tegenover hotel klein bistro Da Gustin met heeeel goed eten. Menu wordt per dag bepaald en antipasta heerlijk.

• 9Paul en Monique01-10-2011

Heel mooi!

Wat een mooi hotel. Het is een klein dorpje binnen een vesting wat bijna helemaal een hotel met appartementen is (er wonen nog een paar particulieren). Helemaal gerestaureerd. Wij hadden geluk... omdat er bijna geen gasten waren kregen we een heel mooi, ruim en schoon appartement in plaats van een hotelkamer. Inderdaad jammer dat er geen balkon of buitenzitje bij hoorde maar je stoel kon je toch buiten zetten en dan keek je uit over het prachtige landschap. Beheerders waren erg aardig, het ontbijt was prima. Prachtige locatie om er te trouwen in het kerkje binnen de muren en dan te feesten in het restaurant. Serrungarina, het dorpje wat dichtbij ligt, maakte een heel vriendelijke indruk en tijdens het 'feest van de peer' hebben we heerlijk gegeten in het restaurant tegenover de trappen die naar het kleine vestingstadje leiden.

• 7jurgen26-09-2010

Mooie omgeving en rustig

Casa Olivia ligt op een mooie lokatie met een fantastisch uittzicht. Vriendelijke eigenaars die redelijk goed engels kunnen. Ontbijt was goed en het eten in het restaurant was ruim voldoende. De kamer was sober maar wel schoon.

• 8Fam Helsen13-08-2010

Fantastische plek.

Mooie locatie met een erg mooi appartement. Ook fijn dat er een restaurant bij is,met vooral een prettige bediening en zeer goed eten.Jammer dat er geen balkon of terras bij het appartement is,dat hebben we wel gemist.Maar verder hebben we er een mooie vakantie gehad.

• 8monique25-08-2009

Fantastische plek!

Zeer mooi gelegen boven op een heuvel met een prachtig uitzicht! Het appartement is netjes modern en degelijk ingericht en van alle gemakken voorzien. (Voor italiaanse begrippen) Je hebt zelfs een boven en benedenverdieping. Airco is aanwezig tegen betaling zowel boven als beneden. Verder is de burght netjes, en grotendeels gerenoveerd. Het zwembad is niet al te groot maar voldoet verder prima! De straatjes zijn wel erg smal dus opletten voor je spiegels (een SUV is waarschijnlijk te breed) Een Renault Clio gaat precies... Je kunt beneden echter goed parkeren.. Je zou het uitstekend kunnen gebruiken als trouwlocatie zelfs een kerk is aanwezig.. De prijs / kwaliteit van het eten in het restaurant is prima en je hebt een prachtig uitzicht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben er een erg fijne vakantie gehad.

Vakantiehuis Casa Oliva info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij