Appartement La Giravolta

Appartement La Giravolta
9,6

4 tips over Appartement La Giravolta

Jo , 30-6-2015
Urbino, Gubbio, Jesi , Senigallia ( plaats-markt-strand)
AGEETH, 8-7-2014
Maak het klimmetje achter het complex naar boven, naar Barchi, en je kunt bij de Coal heerlijke verse broodjes kopen. Een heel goede winkel met een uitgebreid assortiment met aller vriendelijkst personeel. Die je zelfs naar huis brengen als je in een onweersbui terecht komt.
ericclab, 9-8-2012
Grotta di Frasassi, supertoeristisch maar adembenemend mooi. Neem wel een truitje mee want het is er constant 14 graden.

ericclab, 28-5-2012
De Marken zijn prachtig en Italië op haar best. Veel mogelijkheden; bergen, oude steden en dorpjes. Het strand is overal dichtbij. Shoppen tot je creditcard in brand vliegt. Goede wijnen, olieën en vooral lekker eten. En natuurlijk de beste koffie ter wereld.