Appartement La Giravolta

Meer appartement info

22 reviews over Appartement La Giravolta

• 2018
    10wanda kunz09-08-2018

Een aanrader voor de Italië-fan!

In het mooie Le Marche een prachtig kleinschalig appartementencomplex. Wij hadden appartement 'Tre'. Het grootste appartement met 2 slaapkamers en een goede slaapzolder. Een prima badkamer, twee toiletten, goed uitgeruste en schone keuken (Nespresso!) en .... het allermooiste: een groot terras met waanzinnig uitzicht. Het mooiste vonden wij het zwembad: een plaatje om te zien met fijne ligbedden en parasols, goed op de wind en als (jong)volwassene kun je overal staan. Minder: het was erg heet toen wij er waren. Veel nachten wakker gelegen door de hitte. Er waren ventilatoren voorhanden, dat was fijn, hielp een beetje. Zelf zijn wij fan van horren. Zodat je 's nachts met de ramen open kunt slapen. Misschien esthetisch wat minder (La Giravolta is een heel mooi opgeknapt landhuis met luiken, misschien zouden horren de authentieke aanblik wat verstoren?) maar super praktisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10John en Nora22-07-2018

Een zalige vakantie gehad!

We vonden de ontvangst van Hanneke en Marko zeer prettig. Wat een fijne mensen! In de omgeving is er ook veel te zien en we hebben goede tips gehad. Wij hadden appartement UNO boven in het grote huis. Een zeer ruim appartement met een schitterend uitzicht! Ondanks dat het een "zolder" appartement is, bleef het koel genoeg door overdag de luiken dicht te doen. 's Avonds de ramen rondom tegen elkaar open en het kon lekker afkoelen. Heerlijk geslapen op een fijn bed onder de klamboe. Het was fijn dat we een dakterras hadden. UNO is compleet ingericht en overal is aan gedacht. De beste WIFI die we ooit op vakantie hebben gehad. Hanneke en Marko, nogmaals heel erg bedankt voor alles!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Twan stemkens28-09-2017

Prachtige, rustige omgeving, authentieke ambiance

Goed gerestaureerde woonhuiscombinatie met een prachtig uitzicht over de marken. Toplocatie en Rustig. We waren 7 dagen bij Hanneke en Marko te gast en verbleven in appartement cinque boven de bibliotheek. Eigen balkon en opgang en eigen tuin om in te vertoeven. Appartement is goed ingericht en heeft prima voorzieningen. Weer was niet alle dagen even goed (soms regen en wind), maar de uitstapjes naar kleine en goed gerestaureerde dorpen brachten de juiste afwisseling. Bij plaatselijke wijnboer (fiorini) kun je proeven, en er zijn meer goede wijnboeren en proeverijen (terracruda en guerrieri) in de omgeving. Eigenlijk valt er niets negatiefs te melden. Of twee: de Italiaanse wegen zijn niet in topconditie (maar dat weet iedereen) en een bordje met giravolta voor aan de weg bij wijnboer fiorini zou een verbetering zijn bij aankomst.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Silke en Jan21-07-2017

Een fantastisch verblijf en een prachtige streek!

Eigenlijk is er niks dat we slecht vonden! Bij het oprijden van het domein wisten we meteen dat we goed zaten. Een prachtig huisje, met alle comfort, nette keuken/badkamer en ook zeer goede bedden. Alles is zeer mooi en verzorgd, zoals op de foto's. Marko en Hanneke zijn aangename en vriendelijke eigenaars, die klaarstaan bij mogelijke vragen/problemen, maar zich niet opdringen en je de nodige rust gunnen. Het huisje is ook ideaal gelegen om de prachtige streek te ontdekken. Normaal gaan we nooit 2 keer naar dezelfde plaats terug op vakantie, maar bij giravolta overwegen we dit zeker wel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Monique15-07-2016

La Giravolta is echt een 10 waard!!

Alweer de laatste dag van ons verblijf bij La Giravolta. Wat is de tijd omgevlogen! We hebben het heerlijk gehad. Genoten van het fabuleuze uitzicht, het prachtige appartement, de mooie omgeving en de gastvrijheid en hartelijkheid van de eigenaren, Hanneke en Marko en hun kinderen. Helaas vertrekken we morgen weer. Wij gaan nooit een tweede keer naar dezelfde locatie op vakantie ondanks dat we altijd heerlijke vakanties beleven maar nu overwegen we echt om nog een keer terug te komen. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Jo 30-06-2015

Super verblijf !

Net terug van een heerlijke vakantie bij la Giravolta. Bij aankomst welkom geheten door de eigenaren Marko en Hanneke met iets te drinken en daarna persoonlijk naar ons appartement gebracht.Dit was echt schitterend met het comfort zoals je thuis gewend bent. De foto's op de site liegen niet ; alles ziet er exact zo uit. Het is er super! De rust, de bloemen en planten en dan de omgeving zo mooi, dat kun je niet omschrijven. Genoeg te doen op korte rij-afstand . Leuke dorpjes / stadjes en ook ben je zo aan zee. Kortom het is ons zeer goed bevallen en we willen zeker terug naar la Giravolta als we weer besluiten die kant op vakantie te gaan. Marko en Hanneke nogmaals bedankt voor het fijne verblijf.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8johanna09-07-2014

Er mooi.

Mooie appartementen,prachtige omgeving. Minpunt vind ik echter dat je vanuit de appartementen een eind over een trap naar het zwembad beneden moet lopen. Vooral de tocht weer terug naar boven met kleine kinderen vond ik toch afzien. Ook miste ik een pierebadje voor de allerkleinste. Verder was alles oke.De appartementen zijn netjes ingericht van alle gemakken voorzien al zou airco op de slaapkamers wel prettig zijn.Vooral in de nacht vonden wij het erg benauwd.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9AGEETH08-07-2014

Een levend schilderij vanuit het kamerraam

Als je aan komt rijden heb je al het "wauw-gevoel". Wij hadden appartement Uno, het bovenste appartement, het is een hele klim vanaf het zwembad 120 treden, maar als je dat hebt "overwonnen" en je doet de luiken open dan heb je een waar levend schilderij. Een cadeautje iedere dag weer. Wat een prachtplek hebben Marco en Hanneke gecreëerd. Een prachtig groot appartement voor twee, met een heerlijke stortdouche en een goed bed. En wat ook heel fijn is een goed werkende Wifi.

• 10Wout & Daphne06-07-2014

Verwachtingen overtroffen!

Door alle recensies hadden wij hoge verwachtingen van een verblijf bij La Giravolta. Deze zijn tijdens ons verblijf meer dan overtroffen! Een buitengewoon goede inrichting met fijne bedden en een keuken die van alle gemakken is voorzien. Daarnaast was het hele terrein uitstekend verzorgd, incl zwembad met voldoende ligbedden. Eigenaren zijn erg gastvrij, heten je welkom op hun plek en geven je alle ruimte die je wenst.

Omgeving is rustig en erg mooi. Met de auto zijn alle bezienswaardigheden prima te bereiken.

Een heerlijke plek waar wij zeker nog terugkomen!

• 10Margo Rietbergen05-07-2014

Aanrader!

Alles klopte tijdens ons verblijf in appartement Cinque: de ontvangst, de ligging, het onberispelijke appartement met volledige privacy,de tuin met zwembad en het schitterende uitzicht. Er zijn voldoende bezienswaardigheden in de omgeving en het strand ligt op ruim een half uur rijden, maar je vindt hier ook een weldadige rust. De Nederlandse eigenaren hebben er iets héél moois van gemaakt. Voor degene die contact met de buitenwereld wil houden is er een prima wifi verbinding in het appartement en op de televisie zijn vele zenders, waaronder alle Nederlandse, te zien.

4 tips over Appartement La Giravolta

• ericclab, 28-05-2012

De Marken zijn prachtig en Italië op haar best. Veel mogelijkheden; bergen, oude steden en dorpjes. Het strand is overal dichtbij. Shoppen tot je creditcard in brand vliegt. Goede wijnen, olieën en vooral lekker eten. En natuurlijk de beste koffie ter wereld.

• ericclab, 09-08-2012

Grotta di Frasassi, supertoeristisch maar adembenemend mooi. Neem wel een truitje mee want het is er constant 14 graden.

• AGEETH, 08-07-2014

Maak het klimmetje achter het complex naar boven, naar Barchi, en je kunt bij de Coal heerlijke verse broodjes kopen. Een heel goede winkel met een uitgebreid assortiment met aller vriendelijkst personeel. Die je zelfs naar huis brengen als je in een onweersbui terecht komt.

0 vragen over Appartement La Giravolta

Appartement info