Landhuis
9,7

91 reviews over Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio in het Nederlands

Ik zou morgen zo weer gaan

Miriam,
27-11-2018

Heerlijk nazomeren. Een momentje voor mezelf. Aan alle kanten een even schitterend uitzicht. Mooie steden en schilderachtige dorpen in de omgeving. Dat is pas tot rust komen, mede dankzij de fantastische gastvrouw en -heer.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ineke,
26-9-2018

Fantastische locatie met geweldige gastvrouw Anja die samen met ons ook nog eens heel gezellige kook sessies heeft gegeven .Super gezellig in prachtige omgeving met veel lokale producten ook uit ''eigen tuin'. En heel erg betaalbaar ,had best iets extra voor alle drankjes mogen rekenen denk ik!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Mirjam,
5-8-2018

Countryhouse Montesoffio is een mooi onderhouden landhuis wat op een prachtige plek ligt. De gastvrouw is heel vriendelijk en kan ook heerlijk koken. Vanuit Montesoffio zijn er veel activiteiten te ondernemen. Het strand ligt op 25 km en veel omringende plaatsen zijn prachtig om te bezoeken. Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super goed

gert,
1-8-2018

Het is een prachtig landhuis op een prachtige plek gelegen. De voorzieningen zijn uitstekend en wij kunnen alleen maar positief zijn over huis, ligging, niveau van de gasten, de gastvrouw (Anja is gastvrij en zorgt voor een duidelijke herkenbare structuur) en de mogelijkheden voor bezoeken in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een echte aanrader!

Fam. Visser,
31-7-2018

Een prachtige accommodatie waar we gastvrij werden ontvangen met een lekker glaasje. Wat een luxe als je op zaterdag aankomt kan je zo aanschuiven voor het diner. Alles ziet er keurig verzorgd uit. Mooie tuin, mooi zwembad(zoutwater!), schoon en verzorgde appartementen en een prachtig uitzicht over de heuvels. Het eten/eigen gebakken brood/jam/wijn etc. is heerlijk. De eigenaresse is heel behulpzaam. Je kunt haar altijd vragen te stellen over activiteiten/restaurants etc. Het is een prachtige agritourismo in een niet echt toeristische omgeving die ik een ieder aan zou raden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Countryhouse Montesoffio is een fantastische plek om te onthaasten en te genieten van ruimte en natuur! Anja is een geweldige gastvrouw die er alles aan doet om je een fijne tijd te bezorgen! Niets is haar te veel, staat altijd voor je klaar en bovenal is ze ook nogeens een geweldige kokkin! De appartementen en b&b zijn superschoon en het ontbreekt je echt aan niets! Een heerlijk zoutwaterzwembad en een fantastische ruimte om het huis zodat je zelf kunt kiezen of je wel /niet met andere gasten wilt verblijven. Al met al een heerlijke plek!!! Werkelijk n aanrader!!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Fantastisch.

Wicero,
3-10-2017

Prachtige streek, combineren van natuur en cultuur. Anja is een bijna perfecte gastvrouw, streng maar rechtvaardig. ( is wel nodig denken wij ) Wij denken dat april- mei als vakantie periode beter geschikt is.( meer groen bloemen , langere avonden °)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Wat 'n heerlijke plek is dit! Er zijn 9 appartementen, 4 B&B en 1 huisje. Centraal gelegen in de Marche tussen de zee en de bergen met heel veel idyllische bergdorpjes in de buurt. Naar het strand is het 20-25 minuutjes rijden (Fano). Anja verwelkomt je met 'n drankje en gesprekje en samen met Emile zorgen ze 2-3 keer per week voor een Italiaans diner, bbq of pizza-avond. De kids hebben hun eigen tafel. Samen met de heerlijke huiswijnen gezelligheid en lange avonden verzekerd. Wij verbleven samen onze 8-jarige dochter in het huisje bij de olijfboomgaard. Heerlijke plek, modern ingericht. Alles wat je nodig hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Relaxen, culinair genieten, perfecte uitvalsbasis

Margo van Dooremalen,
6-7-2017

Een fantastich verblijf. Zeer clean, fijne slaapkamers met heerlijke boxspringbedden. Dankzij de ligging kun je de hele dag door kiezen voor zon of schaduw, ideaal met kinderen. Uiteraard hebben we veel gebruik gemaakt van het fijne zoutwaterzwembad en de trampoline. Met name de sfeer, de rust en de kookkunsten van Anja zijn voor ons een reden om terug te komen! We kijken terug op een heerlijke tijd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

fantastisch weekend in Italie

René en Mirjam Zwerink,
23-6-2017

Wij zijn door Anja opgehaald op de luchthaven in Acona en hebben veel gezien en geproefd. Op zaterdag en zondag waren alle wijnhuizen in Le Marche open.(Cantine Aperte) Emile zorgde voor het vervoer en de begeleiding. We hebben veel mooie locaties bezocht en heel veel geproefd. Een absolute aanrader voor een speciaal weekendje weg met dank aan de gastvrijheid van Emile en Anja.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio in Barchi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.