Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio

Landhuis
Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio
9,3

86 reviews over Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Countryhouse Montesoffio is een fantastische plek om te onthaasten en te genieten van ruimte en natuur!

Anja is een geweldige gastvrouw die er alles aan doet om je een fijne tijd te bezorgen! Niets is haar te veel, staat altijd voor je klaar en bovenal is ze ook nogeens een geweldige kokkin! De appartementen en b&b zijn superschoon en het ontbreekt je echt aan niets! Een heerlijk zoutwaterzwembad en een fantastische ruimte om het huis zodat je zelf kunt kiezen of je wel /niet met andere gasten wilt verblijven. Al met al een heerlijke plek!!! Werkelijk n aanrader!!

Fantastisch.

Wicero
3-10-2017

Prachtige streek, combineren van natuur en cultuur.

Anja is een bijna perfecte gastvrouw, streng maar rechtvaardig.

( is wel nodig denken wij )

Wij denken dat april- mei als vakantie periode beter geschikt is.( meer groen bloemen , langere avonden °)

Wat 'n heerlijke plek is dit! Er zijn 9 appartementen, 4 B&B en 1 huisje. Centraal gelegen in de Marche tussen de zee en de bergen met heel veel idyllische bergdorpjes in de buurt. Naar het strand is het 20-25 minuutjes rijden (Fano). Anja verwelkomt je met 'n drankje en gesprekje en samen met Emile zorgen ze 2-3 keer per week voor een Italiaans diner, bbq of pizza-avond. De kids hebben hun eigen tafel. Samen met de heerlijke huiswijnen gezelligheid en lange avonden verzekerd. Wij verbleven samen onze 8-jarige dochter in het huisje bij de olijfboomgaard. Heerlijke plek, modern ingericht. Alles wat je nodig hebt.

Relaxen, culinair genieten, perfecte uitvalsbasis

Margo van Dooremalen
6-7-2017

Een fantastich verblijf. Zeer clean, fijne slaapkamers met heerlijke boxspringbedden. Dankzij de ligging kun je de hele dag door kiezen voor zon of schaduw, ideaal met kinderen. Uiteraard hebben we veel gebruik gemaakt van het fijne zoutwaterzwembad en de trampoline. Met name de sfeer, de rust en de kookkunsten van Anja zijn voor ons een reden om terug te komen! We kijken terug op een heerlijke tijd.

fantastisch weekend in Italie

René en Mirjam Zwerink
23-6-2017

Wij zijn door Anja opgehaald op de luchthaven in Acona en hebben veel gezien en geproefd. Op zaterdag en zondag waren alle wijnhuizen in Le Marche open.(Cantine Aperte) Emile zorgde voor het vervoer en de begeleiding. We hebben veel mooie locaties bezocht en heel veel geproefd.

Een absolute aanrader voor een speciaal weekendje weg met dank aan de gastvrijheid van Emile en Anja.

Fijne eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.

Ze geven je allerlei tips voor leuke plaatsjes te bezoeken gezellige restaurantjes en ook goede gemarkeerde wandelkaarten.Ook de avonden dat de eigenaresse kookt en wij als gasten aanschuiven zijn erg gezellig.

Droomplek in de Marken

Inge Jongerman
9-6-2017

Montesoffio ligt prachtig gelegen tussen het glooiende kleurrijke landschap van de Marken. Emile en Anja zijn de relaxte eigenaren waarbij de liefde voor hun omgeving er afspat. Eet vooral mee aan de lange tafels buiten waar de vuurvliegjes voor verlichting zorgen.

Inspiratie vinden in een mooie omgeving

Ewout de Bruijn
6-6-2017

Wel of niet, dat is geen issue! Vanaf het moment dat ik er aankwam tot het moment dat ik vertrok was het een grote inspirerende ervaring. Gastheer en Gastvrouw namen alle moeite om ons geheel in de watten te leggen. Douche, bed, bad, eten, drinken, variatie, aanwezige faciliteiten allemaal top.

Niet de vraag of ik weer ga maar wanneer ik weer ga?

Heimwee naar Montesoffio

Yfke
5-6-2017

Country House Montesoffio. Een betere eerste ontmoeting tussen mij en Italië had ik niet kunnen bedenken. Wanneer je voor het eerst de omgeving ziet, waan je je al in een soort paradijs, tussen de bergen met oude dorpjes, uitgestrekte velden en wijngaarden. En dan ben je nog niet eens op je vakantieadres aangekomen. Vanaf het eerste moment was ons verblijf in Montesoffio ontzettend ontspannen en gezellig. Anja en Emile hebben voor een heerlijke vakantie gezorgd met hun gastvrijheid, heerlijke zelfgemaakte maaltijden en drankjes - en natuurlijk de epische potjes Scrabble. Het vakantiegevoel was er meteen en na een week wilde ik eigenlijk niet meer weg. Het was in één woord fantastisch. Ik kom hier zeker weten terug (want aan een echt Italiaans ijsje ben ik nog steeds niet toegekomen)!

Als alles klopt....

Marijke en Martien
4-6-2017

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Montesoffio. We waren er als onderdeel van een schrijfvakantie maar dat zou je haast vergeten te doen in alle pracht van de omgeving, de gastvrijheid van Anja en Emiel en de heerlijke maaltijden en wijn van eigen druiven.

Countryhouse Montesoffio biedt een 360 graden uitzicht op de prachtige omgeving, de kamers zijn ruim en compleet en het zwembad is netjes en schoon. Er zijn verschillende plekjes waar je kunt zitten om te kletsen, je terug te trekken, een boekje te lezen of gewoon van het uitzicht te genieten. We aten op z'n Italiaans aan een lange tafel met de hele groep en andere gasten die er op dat moment waren en de maaltijden waren overheerlijk!

Daarnaast hebben we nog verschillende uitstapjes gemaakt naar een lokaal festivalletje in het naastgelegen dorp en een cantina (wijnboer) om te proeven in de buurt.

Absoluut een aanrader; voor een groep en lekker met z'n tweetjes. Genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio in Barchi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Agriturismo Country House Montesoffio scoort een 9.33 uit 10 op basis van 87 reviews.