Géén boekingskosten
ItaliëLe Marche (De Marken)BarchiAppartementen BarchiAppartement Agriturismo Country house Montesoffio

Appartement Agriturismo Country house Montesoffio

Meer appartement info

107 Reviews over Agriturismo Country house Montesoffio

• 10Jeroen van der Meyde31-07-2022

Echte aanrader!

Een prachtige Agriturismo op een top locatie, gerund door de fijnste mensen. Emile & Anja staan borg voor een onvergetelijke vakantie. Met heerlijke mee-eet mogelijkheid en een grote keus aan restaurants in de buurt.

• 10Klaas en Juliette23-07-2022

Fantastisch! Uitzicht, rust, heerlijk eten en geze

Heerlijke vakantie gehad bij Countryhouse Montesoffio, echt een aanrader. Het uitzicht is adembenemend, een heerlijk en schoon zoutwaterzwembad en net appartement. Twee keer per week een heerlijk menu van Anja, Emile en Julia. Leuk om met de andere gezellige gasten te tafelen terwijl de kinderen lekker spelen met elkaar. Onze jongste zoon reed huilend weg; ik wil nog blijven! Ook de Marken heeft ons verrast, zoveel prachtige dorpjes en heerlijk eten en heerlijk rustig overal.

• 10Trudi van Engelen14-06-2022

Fantastische rustige plek midden in de natuur!

Countryhouse Montesoffio ligt op een unieke plek. Op een heuvel in een dal waardoor er altijd een lekker zwoel windje waait. Het ligt centraal gelegen op 30 min rijafstand van strand, steden als Urbino, Fossombrone, en vliegveld Ancona, in het mooie lieflijke Le Marche. Door het microclimaat is het weer in Barchi vaak heel mooi en zonnig. De appartementen zijn super schoon en heel goed onderhouden. Emile en Anja zijn superhosts! Staan altijd voor je klaar en leggen je in de watten met hun kook- en bakkunsten. Iedere dag word je gewekt door het gezang van de vogels en zelfs de Hop is een graag geziene gast op Montesoffio! Wanneer je wilt onthaasten en totaal tot rust wilt komen is dit verblijf echt een aanrader! Wandelaars en fietsers kunnen hier hun hart ophalen want je verblijft midden in het natuurgebied van le Marche met zijn glooiende heuvels. Voor boodschappen en restaurants is het een aanrader om een auto bij je te hebben.

• 9Randell & Liane en ons hondje Charlie23-09-2021

Een heerlijk verblijf, waanzinnige gastvrouw Anja ( Emile was op dat moment in Nederland) een rustige omgeving, hier kun je echt even bijkomen. Leuke uitstapjes waar Anja je van alles over kan vertellen. Marktjes, dorpjes, strand, alles is binnen een uur in handbereik. Er worden verschillende avonden georganiseerd waarbij er een heerlijk 4 gangen diner voor iedereen wordt gepresenteerd aan de voorkant van het huis. ( Anja & keuken hulp kunnen ook nog eens fantastisch koken ) wij zijn 6 dagen geweest. We hebben heerlijk genoten van de rust en het zwembad & van de leuke diverse uitstapjes.

Onze hond Charlie was ook meer dan welkom, en heeft veel gesnuffeld en geluierd. Voor ieder wat wils. Een aanrader eerste klas.

• 9Ruimte
  • 9Fam. Luijten25-12-2020

Wanneer gaan we weer?! Het was fantastisch!

Een mooie plek in een heerlijk land! We zijn hier een week geweest met ons gezin (kinderen van 5 en 7). We hebben genoten van de mooie plek, het ruime appartement, fijn zwembad en leuke ontdek-je-plekjes in de omgeving. De gastheer en gastvrouw staan altijd klaar en kunnen overheerlijk koken. Een week was tekort dus we gaan zeker terug. Eigenlijk willen we het plekje niet delen, want het zou zo kunnen dat we dan zelf niet meer terecht kunnen :-)

• 9Inge en Ties27-09-2020

Fantastisch!

Wat een juweeltje, 360 graden uitzicht over prachtig landschap. Eigenaresse Anja zorgt voor haar gasten met passie en liefde, maar ook bescheiden op de achtergrond. De gezamenlijk maaltijden waar zij voor zorgt zijn heerlijk en gezellig. Lui aan het zwembad of heerlijk in de hangmat kom je volledig tot rust. Volgend jaar weer!

• 9koen/joke26-09-2020

fantastisch

De locatie is afgelegen midden in de natuur, op de heuvel rondom het plaatsje Barchi. Op de locatie is een mooi zwembad. Rondom het gebouw zit je midden tussen de olijfbomen en de druiven struiken. Anja en Emile zijn hele prettige en rustige gastvrouw en heer. Zij doen er alles aan om je een aangename tijd te bezorgen. Eens of soms 2x per week toont Anja haar kookkunsten en schotelt een verrassend Italiaans menu voor. Ondanks de corona tijd, zijn wij blij dat we gegaan zijn. Kortom dit moet je zelf ook een keer ervaren.

• 10Ruben Valk18-09-2020

Pareltje in "De Marken"

Echt een top accomodatie, schitterende plek en een fantastische gastvrouw ! Aanrader voor iedereen: stel, gezin jong of oud..

• 9Annemarie16-08-2020

Vakantie zoals die hoort te zijn, heerlijk!

Wij hebben samen met onze zoons van 10 een heerlijke week gehad in Montesoffio! Een heerlijk ruim appartement, met lekker bed, prachtig uitzicht en alles wat je nodig hebt. Anja en Emiel stellen alles in het werk om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen, inclusief 3 avonden heerlijk eten en s ochtends een lekker zelfgebakken broodje. En niet te vergeten de lekkere wijnen en hun eigen olijfolie. In de buurt veel leuke dorpjes/stadjes, goede restaurants en het strand, een week is eigenlijk te kort. Dikke aanrader, wij gaan zeker terug!

• 9Fam Jooren09-08-2020

Genieten van rust en gastvrijheid!

Zojuist thuisgekomen van een heerlijke vakantie bij Emile en Anja! Ondanks Corona zijn we erg blij dat we toch zijn gegaan, wat een fijne locatie en wat een leuke mensen! We waren daar samen met onze zoon van 9 jaar. Hij heeft zich uitstekend vermaakt met alle kinderen. Ook de kookkunsten van Anja en Emile waren top; 3x per week kon je aanschuiven voor een heerlijk diner en een gezellige avond met alle andere gasten, terwijl de kinderen zich vermaakten met verstoppertje spelen of lekker chillen op de trampoline. Locatie was mooi en zwembad top. Ook in de omgeving van alles te doen. Helaas hadden wij een heel klein appartement (wisten we) en misten we daar wel wat ruimte en gemakkelijke stoelen/bank waar je lekker kon zitten, maar goed je kunt niet alles hebben :-). Volgende keer hopelijk een groter appartement beschikbaar. Het is echt zeer zeker de moeite waard en ik kan het dus iedereen aanraden!

Appartement Agriturismo Country house Montesoffio info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens