Géén boekingskosten
ItaliëLe Marche (De Marken)BarchiAppartementen BarchiAppartement Agriturismo Country house Montesoffio

Agriturismo Country house Montesoffio

Meer appartement info

109 Reviews over Agriturismo Country house Montesoffio

• 10Jeroen van der Meyde31-07-2022

Echte aanrader!

Een prachtige Agriturismo op een top locatie, gerund door de fijnste mensen. Emile & Anja staan borg voor een onvergetelijke vakantie. Met heerlijke mee-eet mogelijkheid en een grote keus aan restaurants in de buurt.

• 10Klaas en Juliette23-07-2022

Fantastisch! Uitzicht, rust, heerlijk eten en geze

Heerlijke vakantie gehad bij Countryhouse Montesoffio, echt een aanrader. Het uitzicht is adembenemend, een heerlijk en schoon zoutwaterzwembad en net appartement. Twee keer per week een heerlijk menu van Anja, Emile en Julia. Leuk om met de andere gezellige gasten te tafelen terwijl de kinderen lekker spelen met elkaar. Onze jongste zoon reed huilend weg; ik wil nog blijven! Ook de Marken heeft ons verrast, zoveel prachtige dorpjes en heerlijk eten en heerlijk rustig overal.

• 10Trudi van Engelen14-06-2022

Fantastische rustige plek midden in de natuur!

Countryhouse Montesoffio ligt op een unieke plek. Op een heuvel in een dal waardoor er altijd een lekker zwoel windje waait. Het ligt centraal gelegen op 30 min rijafstand van strand, steden als Urbino, Fossombrone, en vliegveld Ancona, in het mooie lieflijke Le Marche. Door het microclimaat is het weer in Barchi vaak heel mooi en zonnig. De appartementen zijn super schoon en heel goed onderhouden. Emile en Anja zijn superhosts! Staan altijd voor je klaar en leggen je in de watten met hun kook- en bakkunsten. Iedere dag word je gewekt door het gezang van de vogels en zelfs de Hop is een graag geziene gast op Montesoffio! Wanneer je wilt onthaasten en totaal tot rust wilt komen is dit verblijf echt een aanrader! Wandelaars en fietsers kunnen hier hun hart ophalen want je verblijft midden in het natuurgebied van le Marche met zijn glooiende heuvels. Voor boodschappen en restaurants is het een aanrader om een auto bij je te hebben.

• 10Heinrich Goeke18-10-2021

Super goed

Er zijn plaatsen waar je van droomt en die je nooit vergeet. Montesoffio is zo'n plek. Als u op zoek bent naar alternatieven voor het massatoerisme: hier vindt u het antwoord. een droom

• 10Lianne28-09-2021

Prachtige plek in Le Marche

Heerlijk verblijf gehad in het 2-kamer appartement samen met ons zoontje van 10 maanden oud. We hebben er zelfs nog een weekje achteraan geplakt! De ligging is prachtig, met voldoende schaduwplekken en een schitterend uitzicht aan alle kanten van het huis. We verbleven in het naseizoen dus het was lekker rustig. Er is een mooi zwembad, een grote trampoline en twee mooie terrassen aan beide zijden van het huis voor gezamenlijk gebruik (naast je eigen eethoek voor het appartement). De inrichting van het appartement (met name de badkamer) is basic, maar voldoet prima. Kinderbedje en kinderstoel zijn aanwezig. Ons appartement had geen vaatwasser of oven, maar deze zijn in andere appartementen wel aanwezig. De keukeninventaris is voldoende om zelf lekker te kunnen koken, maar vooral is het genieten om aan te kunnen schuiven bij de diners die Anja bereidt! Kortom, een heerlijke plek om vakantie te vieren!

• 10Ruimte
  • 9Randell & Liane en ons hondje Charlie23-09-2021

Een heerlijk verblijf, waanzinnige gastvrouw Anja ( Emile was op dat moment in Nederland) een rustige omgeving, hier kun je echt even bijkomen. Leuke uitstapjes waar Anja je van alles over kan vertellen. Marktjes, dorpjes, strand, alles is binnen een uur in handbereik. Er worden verschillende avonden georganiseerd waarbij er een heerlijk 4 gangen diner voor iedereen wordt gepresenteerd aan de voorkant van het huis. ( Anja & keuken hulp kunnen ook nog eens fantastisch koken ) wij zijn 6 dagen geweest. We hebben heerlijk genoten van de rust en het zwembad & van de leuke diverse uitstapjes.

Onze hond Charlie was ook meer dan welkom, en heeft veel gesnuffeld en geluierd. Voor ieder wat wils. Een aanrader eerste klas.

• 9Ruimte
  • 9Fam. Luijten25-12-2020

Wanneer gaan we weer?! Het was fantastisch!

Een mooie plek in een heerlijk land! We zijn hier een week geweest met ons gezin (kinderen van 5 en 7). We hebben genoten van de mooie plek, het ruime appartement, fijn zwembad en leuke ontdek-je-plekjes in de omgeving. De gastheer en gastvrouw staan altijd klaar en kunnen overheerlijk koken. Een week was tekort dus we gaan zeker terug. Eigenlijk willen we het plekje niet delen, want het zou zo kunnen dat we dan zelf niet meer terecht kunnen :-)

• 9Inge en Ties27-09-2020

Fantastisch!

Wat een juweeltje, 360 graden uitzicht over prachtig landschap. Eigenaresse Anja zorgt voor haar gasten met passie en liefde, maar ook bescheiden op de achtergrond. De gezamenlijk maaltijden waar zij voor zorgt zijn heerlijk en gezellig. Lui aan het zwembad of heerlijk in de hangmat kom je volledig tot rust. Volgend jaar weer!

• 9koen/joke26-09-2020

fantastisch

De locatie is afgelegen midden in de natuur, op de heuvel rondom het plaatsje Barchi. Op de locatie is een mooi zwembad. Rondom het gebouw zit je midden tussen de olijfbomen en de druiven struiken. Anja en Emile zijn hele prettige en rustige gastvrouw en heer. Zij doen er alles aan om je een aangename tijd te bezorgen. Eens of soms 2x per week toont Anja haar kookkunsten en schotelt een verrassend Italiaans menu voor. Ondanks de corona tijd, zijn wij blij dat we gegaan zijn. Kortom dit moet je zelf ook een keer ervaren.

• 10Ruben Valk18-09-2020

Pareltje in "De Marken"

Echt een top accomodatie, schitterende plek en een fantastische gastvrouw ! Aanrader voor iedereen: stel, gezin jong of oud..

Appartement Agriturismo Country house Montesoffio info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Località Montesoffio 5, 61038