Appartement Agriturismo Castrum

2 reviews over Appartement Agriturismo Castrum in het Nederlands

super

anna
16-10-2016

het was super, mooi degelijk. zeker aan te raden

Wij hebben hier een erg fijne vakantie gehad. De locatie is prachtig en wordt zeer goed verzorgd. De eigenaren zijn erg vriendelijk en komen regelmatig taart en cake langsbrengen. Er zijn vijf appartementen (maar dat worden er vermoedelijk meer in de toekomst), een zwembad en een kleiner bad en speeltoestellen voor de kinderen. Er is ook een grote moestuin. De streek is een stuk minder toeristisch dan Toscane (met uitzondering van de stranden), en dat is te merken aan de prijzen.

Enige minpuntje was het gebrek aan horren voor de ramen, want het wemelde er (vrijwel de hele dag) van de muggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Castrum in Ascoli Piceno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Castrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Castrum scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.