Appartement Rosa nel Pozzo

69 reviews over Appartement Rosa nel Pozzo in het Nederlands

Fantastisch!

Patrick van Dijk
29-9-2018

Het blijft voor ons iedere keer weer thuiskomen. Wat een geweldige locatie, ruime appartementen, geweldig uitzicht en fantastische, waar nodig behulpzame eigenaren Germa en Bert. We hebben nog nooit enig minpunt kunnen ontdekken. Zelfs nu na de zevende keer hebben we het er al over wanneer we weer gaan. Het blijft voor ons een hemelse plek op aarde.

Geweldige locatie!

Mirjam Molenaar
6-7-2018

Wij hebben een geweldige vakantieweek gehad in appartement Rosa (van Rosa Nel Pozzo). Het is een ruim appartement met een groot terras (met schaduw van een grote boom) met daarbij een geweldig uitzicht. Je kunt daar heerlijk relaxen op de ligstoelen. Het appartement is gezellig ingericht en alles was lekker schoon. Net als het hele terrein. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Hier ervaar je rust en privacy. De omgeving is prachtig. Mooie vergezichten en goede restaurants. Bert en Germa zijn aardige, gastvrije eigenaren. De broodjesservice s ochtends was ook top! Het was voor ons de eerste keer in ' De Marken' en we zijn aangenaam verrast. Wij komen zeker nog eens terug bij Rosa Nel Pozzo!

Fantastisch !!

B&L V. Vlimmeren
27-5-2018

De appartementen zijn mooi,compleet ingericht .

Het uitzicht vanaf ieder terras is fenomenaal.

Wij vonden het fantastisch!

Martine
28-4-2018

Geweldige tijd gehad, Germa en Bert hebben gezorgd dat het ons aan niks ontbrak. Alle lof voor dit heerlijke vakantieparadijsje!

Rust, ruimte, gezellig en absoluut gastvrij.

Hugo & Petra
27-8-2017

Laat je niet misleiden door een enkele mindere beoordeling (vrije meningsuiting) maar vraag je zeker af waarom veel mensen terugkomen. Lees wat ze schrijven en ga het zelf ervaren. Wij weten dat het echt waar is.

Geweldig in alle opzichten

Martin en Marian van Teijlingen
22-8-2017

Wat een feest om bij Germa en Bert te mogen verblijven. De rust, de perfecte locatie, de gezellige en schone appartementen. Wij hebben veel gereisd, maar zo'n mooi puur plekje zijn wij slechts zelden tegengekomen. Vrijwel alles wat de andere gasten hebben beschreven klopt. Wij begrijpen niet dat een enkele gast durft te beweren dat Germa en Bert niet gastvrij zijn. Integendeel !!!

Geweldige mensen die met liefde de zorg voor hun gasten op zich nemen.

Schitterend!

Charl
14-8-2017

Prachtig appartement in een fantastische omgeving. Wat is er nu mooier dan 's morgens wakker worden en ontbijten met de uitgestrekte natuurgebieden als uitzicht? De eigenaren doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Voor wie wil bieden ze de gasten een gezamenlijke Italiaanse maaltijd aan, nemen hun gasten mee naar een olijvenperserij en organiseren leuke uitstapjes. Het zwembad is er voor de nodige verkoeling. De stranden van Senigalia liggen op een half uur rijden, de stranden van Sirolo op een uurtje. Wil je onthaasten in een absoluut niet toeristische omgeving dan zit je hier goed. Het pure Italië!

Een top plek in de Le Marche!!

Daniël en Nathalie
10-8-2017

Wil je voor een mooie prijs een mooi appartement hebben, kies dan voor Rosa Nel Pozzo! Wat je voor een vakantie nodig hebt is aanwezig, de omgeving is meer dan prachtig, leuke dingen te doen en te zien, vriendelijk eigenaren die ook elke maandag een heerlijke Italiaanse maaltijd koken en nemen je mee als er leuke activiteiten in de buurt zijn! Wij zijn met terug en hebben echt een top vakantie gehad!!

Komen er al sinds 2006 . Geweldige plek voor ons.

Odile en Ad
7-8-2017

De appartementen zijn alle 4 sfeervol en gezellig ingericht , er ontbreekt niets.( hebben in alle 4 verblijven onze vakanties doorgebracht).

Het terras is mooi en ruim met een prachtig uitzicht.Mooie grote tuin met vershillende zitjes, fijn zwembad met schaduwplekken en ligbedjes. Tevens is er een kleine bibliotheek.Gastheer en gastvrouw zijn erg behulpzaam met alles. Omgeving is erg mooi, leuke dorpjes in de buurt , de zee op een klein half uur. Restaurantjes genoeg, waar je voor een redelijke prijs lekker kan eten en drinken. Voor ons is de rust erg belangrijk en die was er zeker. Ook de wekelijkse markt is erg leuk in San Lorenzo in Campo.

Fantastische plek!

Willy Out
5-8-2017

Rosa nel pozzo is een heerlijk rustige basis voor een italiaanse vakantie in de Marken. Gelegen op een prachtige plek. Gastvrije hartelijke eigenaren Germa en Bert maken het compleet. Echt een aanrader!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rosa nel Pozzo in Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rosa nel Pozzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.