Vakantiehuis Casellina

VakantiehuisWeer vandaag24°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Casellina voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Casellina in het Nederlands

Met vrienden

Afgelegen huis in mooie omgeving

Ton Klerks
29-8-2010

Casellina is een mooi huis op ca 20 minuten rijden van Apecchio in een mooie omgeving, zeer afgelegen. De toegangswegen zijn slecht en het huis is moelijk te vinden. Grote tuin met zwembad en een prachtig uitzicht over de bergen. Grote woonkeuken en zitkamers, eenvoudig maar netjes ingericht. Keurige slaapkamers met badkamer. Attente eigenaresse, die ons ophaalde in Apecchio, en later nog enige flessen wijn kwam brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casellina in Apecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casellina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.