Vakantiehuis Howard's End ****

Review geschreven door Leonard Blom

Dit is een leuk huis

Leonard Blom
26-7-2006

Dit is een leuk huis. Het ligt in de omgeving van Ancona, en op tien autominuten van een kindvriendelijk zandstrand (Palombina).

De eigenaren wonen naast de woning en zijn erg vriendelijk. Er wordt Engels gesproken. De weg naar het huis is onverhard en er is een behoorlijke laatste helling/oprijlaan.

De drie keer dat ik deze woning heb bezocht was deze altijd schoon. Winkels (supermarkt) op vijf autominuten. Er is een kleine alimentari in het dorpje Casine di Paterno.

Restaurants zijn er in de directe omgeving. Ook hier geldt: altijd met de auto. Op loopafstand is er niets. De dorpen Agugliano en Polverigi hebben verschillende restaurants. Uiteraard is er ook voldoende horeca op het hierboven al aangehaalde strand van Palombina.

Dit strand kun je bereiken door te parkeren bij het station en de trap te beklimmen. Uitstekende strandstoelen kun je direct onder aan de trap huren bij Bagno Romolo. Service en vriendelijkheid.