Le Marche (De Marken)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marche (De Marken) voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

super hotel

M.Mennen,
    18-10-2014

Goed eten, leuk personeel,mooi dicht aan de zee.... wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in Fri Oct 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alleen voor Italianen

Henk,
    21-9-2014

Dit hotel is alleen geschikt voor Italianen, die het niet te nauw nemen met het eten. Bij aankomst in het hotel, blijkt de receptie alleen maar Italiaans te spreken met een paar woorden Engels. Verder is er geen enkele informatie te vinden over het hotel (wat mag en wat niet mag en hoe laat en wat verder te beleven is in de omgeving). Wij hebben 13 dagen het zelfde ontbijt gehad (broodjes met ham-kaas en worst) wel veel zoetigheden zoals taarten. Als je iets anders wilde zoals een ei, moest je dat bestellen en betalen. Het diner moest je een dag van te voren opgeven, wat je wilde eten. Op zich is dat niet een probleem, maar dan verwacht je toch wel redelijk Italiaans eten en geen diepvries maaltijden, wat enkele malen is voorgekomen. De kamers zijn prima alleen erg gehorig (als iemand 3 kamers verder en boer/wind liet kon je dit letterlijk horen. Ook zijn de dames van de schoonmaak en restaurant erg service gericht.

Gereisd met partner in Sun Sep 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi design hotel met heerlijk eten

leen Verreyt,
    1-10-2012

luxe, rust, heerlijke keuken, zeer vriendelijk personeel en super prive strand , met 2 jacuzzi's op het strand,

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

aanrader: verblijf juli 2010

walter,
    4-8-2010

Verzorgd hotel met mooi verzorgde infrastructuur en vooral lekker eten met uitgebreid buffet en gevarieerd aanbod, mogelijkheid om buiten te ontbijten, semi-olympisch zwembad dus steeds voldoende plaats om te zwemmen, ligging vlakbij het strand, parkeermogelijkheid vlakbij het hotel. Pluspunt vonden we ook de gratis fietsen die in uitstekende staat waren.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

luxe

judy,
    6-8-2009

Ontzettend lekker gegeten, vriendelijk personeel, fietsen verkrijgbaar om naar het centrum te fietsen, geod verzorgde kamers. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009