Vakantiehuis Azienda Costadoro (Costadoro Bianco)

Vakantiehuis
6,6

Laatste review

Offroad.. je moet er natuurlijk van houden, maar ik vond het te gek. Midden tussen de heuvels met een te gekke uitzicht naar de appenijnen. Ook een mooie uitvalbasis om lekker naar de kust: Grottamare/San Benedetto te rijden, of even lekker te vertoeven in Offida/Ascoli Piceno. Er zijn 3 appartement complexen, waarvan 1 de luxe (villa) versie is. Hier heb je dan ook een jacuzzi, tafeltennis, zwembad(zwembad is er bij allen), playstation, Spotify, pooltafel ect. noem maar op. Vond het jammer dat deze niet meer beschikbaar was, want de villa is wel erg compleet!

2 reviews over Vakantiehuis Azienda Costadoro (Costadoro Bianco) in het Nederlands

Rustig tussen de heuvels met een prachtig uitzicht

Renee Burger,
24-5-2018

Mooi complex toegangsweg een ramp

Janneke van de Walle,
26-9-2017

Als je er eenmaal bent een heel mooi ruim complex met een fantastisch zwembad en ligging tussen de wijnvelden. Ons appartement was groot, mooi ingericht en had aan de voor en achterkant een ruim terras.

Er komen voornamelijk Nederlanders. De wifi is heel slecht, doet het nauwelijks. Voor kinderen is er behalve het zwembad niets (geen taffeltennis, speeltoestellen etc.)

De toegangsweg ernaartoe is een zeer slechte hellende grindweg (1,7 km lang) vol kuilen en bulten waardoor wij met de bodem van de auto regelmatig de weg raakten. Je hoopt hier geen tegenligger tegen te komen want de weg is op veel stukken te smal om te passeren. Het heeft ons sterk belemmerd in het maken van uitstapjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Azienda Costadoro (Costadoro Bianco) in Acquaviva Picena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Azienda Costadoro (Costadoro Bianco) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.