Hotel Villa Cicchi

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°17°
Hotel Villa Cicchi
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Cicchi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Cicchi in het Nederlands

Idyllisch en gastvrij familiebedrijfje

heartburn
29-5-2010

Villa Cicchi licht in het dorpje Rosara, vlak buiten Ascoli Piceno. Doordat het enkele minuten vanaf de grote weg ligt is het goed te bereiken vanuit de Marche maar ook vanuit Abruzo. Wij waren de enige gasten en kregen een duurdere kamer dan gereserveerd aangeboden voor dezelfde prijs. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Het is een echt familiebedrijf. Moeder, grootmoeder en kinderen lopen rond. Mij viel een bescheiden vriendelijke houding op, maar ook trots op dit oude huis dat prachtig gerestaureerd is met de originele kalkschilderingen op de muren en de plafonds. Er is een prachtige antieke keuken en een langgerekte kelder waar tonnen staan met decennia oude gekookte wijn, waarvan de gasten een glaasje als dessertwijn krijgen geserveerd. In de kelder hangen ook de hammen en de salumi te drogen. Er werd ons een heel lekkere maaltijd geserveerd met streekgerechten. Ook de vegetarische maaltijd van mijn echtgenote was goed.

Wij gunnen dit agriculturismo meer gasten!

Gereisd Met partner in mei 2010

• Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Cicchi in Abbazie di Rosara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Cicchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.