Camping Smeraldo ***

Camping Smeraldo ***

Camping Smeraldo

61 reviews over Camping Smeraldo in het Nederlands

Goede camping. Service gericht!

Hans, 13-9-2017

Na een fietstocht vanuit Nederland naar Rome 8 dagen op de camping gestaan. Veel schaduw, ruime plekken, zwemmen in meer en zwembad en prima bar. Sanitair naar Hollandse begrippen verouderd maar wel schoon.

Zeer klantvriendelijke en aardige eigenaren.

Prima camping om mooie omgeving en Rome te verkennen.

Heerlijk rustige camping met mooie grote platanen

Milous Heurter-Heunks, 17-8-2017

Fijne rustige camping met grote camping plaatsen . Er zijn veel mooie oude platanen op de camping die veel schaduw geven. Heerlijk bij temperaturen van rond de 38 graden.Veel privacy. Er is ook een fijn zwembad op de camping, maar nog leuker is het prive strandje aan het meer. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Prima uitvalsbasis om o.a. Rome te bezichtigen.

Het sanitair is oke.Iedere ochtend worden de douches-wc goed schoongemaakt. Diverse nationaliteiten logeren graag op de camping.

Service gericht en vriendelijk!

Jolanda en Rene, 13-8-2017

De klant-gerichtheid is goed op orde en prettig.

Verbeterpunt: Sanitaire voorzieningen!

We hebben een aantal aanbieders voor Smeraldo voor je op een rij gezet:

Rust na de fietstocht naar Rome

Willona & Ardy, 7-7-2017

Wij zijn in mei/juni 2017 naar Rome gefietst. Als laatste accomodatie hadden wij op Camping Smeraldo een mobile home gehuurd. Hierin hadden wij zelf de beschikking over een keukentje, douche en toilet. En dat was allemaal toereikend voor de 10 dagen dat wij er verbleven. De grootte van de plek waarop wij stonden was heerlijk ruim. Wij zijn vanaf de camping met het Openbaar Vervoer twee maal naar Rome geweest. De kaartjes voor het OV zijn te koop op de camping en zijn heel goedkoop. De beheerders van de camping willen je met alles helpen en adviseren waar nodig. Dus wij hebben genoten van de 2 dagen in Rome. De fiets konden wij op de camping achterlaten voor het fietsvervoer naar Nederland. De beheerder zat op onze dag van vertrek vroeg in het busje om ons (tegen betaling) weg te brengen naar het vliegveld. Dat ging soepel en we waren er ruimschoots op tijd.

Geweldige camping eigenaren

Roelof Speckmann, 10-6-2017

het servicenivo van de eigenaren is ongekend hoog. Na een lange fietstocht vanuit Nederland aangekomen op deze camping. Het regelen van de fietsen voor de terugreis is hier een fluitje van een cent door de goede samenwerking met Soetens. Buitenprortioneel was de service voor ons vervoer naar de luchthaven. Er was helaas op onze geplande dag geen shuttledienst beschikbaar om ons naar het vliegveld te brengen. Uiteindelijk regelen zij toch een bevriende campinggast om ons weg te brengen. Een geweldige service.

Fietsvriendelijke camping

Betty, 18-10-2016

Deze fietsvriendelijke camping heeft alles wat een (fiets)reiziger nodig heeft:

Goeie sfeer, hulpvaardigheid, mogelijkheid om de fiets te laten brengen of te laten ophalen voor of na de fietstocht naar Rome, wegbrengservice naar het vliegveld, kortom fantastische service!

Maar voor de overige reizigers is het hier ook een eldorado.

Mooi en veilig meer op 50 meter afstand, een gemoedelijke, kindvriendelijke sfeer, een bushalte vlak voor de camping om je naar het station te brengen, waarvandaan je gemakkelijk in het centrum van Rome kunt komen.

Tel daar bij op dat de prijzen zeer schappelijk zijn, de eigenaren voor een fijne sfeer zorgen en de stadjes in de buurt een typische Italiaanse sfeer hebben en de vakantie kan niet meer stuk. Voor mij een 9!

Gastvrijheid en hulpvaardigheid voortreffelijk!

Rob Ouwerkerk, 11-10-2016

Voor de tweede keer, in vier jaar, beëindigden wij onze fietstocht - route Bejaminse - vanuit Zwitserland naar Rome op camping Smeraldo. Wij hadden tijdig een stacaravan gereserveerd, prima geschikt voor drie mannen. Doordat een van onze reisgezellen ziek werd kwamen wij twee dagen eerder en zijn derhalve ook twee dagen langer gebleven. Voortreffelijke hulp gekregen bij het ophalen van de fiets, van de ziek geworden maat, op het station van Anguillara. Mede dankzij het voortreffelijk Italiaans, wat de Nederlandse familie spreekt, konden wij snel in contact komen met het ziekenhuis waar onze vriend uiteindelijk was opgenomen. Doordat het eind september, was maakten wij uitsluitend gebruik van de bar, een prima Chardonnay - vanuit Sicilië - werd er o.a. tegen een zeer schappelijke prijs geschonken. Eten konden wij laten bestellen en werd dan vlot bezorgd. 50 m verder is er overigens een prima Italiaans restaurant, dat een uitstekende kaart heeft, tegen redelijke prijzen.Heel behulpzaam bij het klaarmaken van de fietsen voor transport met "Soetens"naar onze huisadressen. Geen zwembad, zwemmen kan in het meer. Kortom: voortreffelijk gelogeerd en aan te bevelen! En niet alleen voor fietsers!

Mooie plek bij een fantastisch bezwembaar kratermeer. Wij als fietskampeerders zijn prima ontvangen en met alles geholpen. Nederlandse eigenaars dus geen taalprobleem, verder allemaal Italiaanse families dus voldoende sfeer!

Frank en Mariel

Geweldige attente service en Italiaanse sfeer

Gerard en Peter Cornelissn, 6-7-2016

Smeraldo is een kleine, sfeervolle en goed verzorgde camping met Italiaanse sfeer. Vanuit het Brabantse op de fiets naar Rome wilde we deze camping als tussenstop gebruiken. Door de fijne, betrokken, enthousiaste service en benadering zijn we 4 nachten gebleven. Het is makkelijk om van hieruit naar Rome te gaan met bus en trein, binnen een uur, en het het kost (bijna) "niks". We hebben 3 nachten van onze tent gebruikt gemaakt die, zoals op de meeste plaatsen hier, lekker beschut stond tegen de zon met een, frisse wind van over het prachtige meer. Direct aan de overzijde een mooi privé strand om te vertoeven.

De laatste nacht geslapen in een "trekkers hut" zodat we onze tent al ruim voor het vertrek konden inpakken. De volgende ochtend keurig, tegen een acceptabel tarief, naar de vertrekhal van de Airport gebracht. Onze fietsen en fietskarren kunnen we op deze camping achter laten voor vervoer naar Nederland door Soetens.Alles wordt door de behulpzame eigenaren geregeld. Het sanitair is simpel en goed. Voor het privé strand moet je alleen een wel drukke weg oversteken waar je op de camping geen last van hebt.

Al bij al, voor alle fietsers, wandelaars maar ook anderen een aanrader.

Goede camping !! Met hartelijk ontvangst !

karin en Chris, 9-6-2016

Na onze fietstocht vanuit Doetinchem naar Rome zijn wij terecht gekomen op camping Smeraldo ! Ondanks dat we een tent bij ons hadden, toch besloten om voor een nog laatste week een stacaravan te huren. Samen met dhr Tito de mogelijkheden bekeken. Wat ons opviel is de behulpzaamheid van de eigenaren,alles in overleg mogelijk! Zo kunnen we hier onze fietsen en bagage inleveren ( Soetens inleverpunt ) en worden we tegen een aantrekkelijk tarief afgeleverd op het vliegveld naarbij Rome. Dit is voor ons een hele mooie afsluiting van een prachtige fietstocht .

We hebben een aantal aanbieders voor Smeraldo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Smeraldo in Trevignano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Smeraldo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Smeraldo scoort een 7.95 uit 10 op basis van 62 reviews.