Trevignano Romano

We hebben een aantal aanbieders voor Trevignano Romano voor je op een rij gezet:

Reviews over Trevignano Romano

• 0elise07-06-2012

posto meraviglioso

destinazione ottima per visitare Roma

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2012

• 7caaz08-08-2012

Wel rond het meer

Plaatje op zich is niet bijzonder, de plaatsen rond Het meer des te meer, dit hoort bij het gehele plaatje. Vergeleken met piermonte en Toscane is deze regio dor, slecht onderhouden wegen en rommelig

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

augustus 2012

• 8Rob Ouwerkerk11-10-2016

Leuk dorpje, waard meerdere bezoekjes.

Behalve een bank en een supermarkt zijn er prima restaurantjes en ijssalons. Heerlijk rustig zitten aan het water en wandelen langs een kleine boulevard..

• 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6ftj_hermans02-08-2012

Geen idee

We zijn hier nauwelijks geweest. Een keer voor de boodschappen en een keer een korte wandeling gemaakt en het gemeente museum bezocht. Kunnen er dus geen echte mening over geven.

juli 2012

• 7Jan Baars05-07-2014

" Cyclist base camp" voor dagjes naar de stad."

Ideaal voor fietstrekkers.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7Marcel25-08-2018

Genieten en tot rust komen

Trevignano is een rustig, sfeervol dorp aan het meer van Bracciano. De natuur is mooi, het water helder en schoon en er zijn gezellige terrasjes. Vanaf de "Rocca, " een ruine boven op de berg, heb je een mooi uitzicht over het meer. Eigenlijk is het alleen met Ferragosto (15 augustus) echt druk. Rome en de zee (Santa Severa) zijn dichtbij. IJsjes bij Bar Sandro en pasta bij Il Caratello. In de omgeving zijn diverse mooie stadjes en dorpen, etruskische graven en een nogal ruige, wilde natuur met everzwijnen en wolven. Het onderhoud van wegen en historisch interessante plekken is niet al te best ("eh, lo sappiamo, ma non ci sono soldi! - wij weten het, maar er is helaas geen geld!") Al met al een fijne plek om tot rust te komen en te genieten van zon, meer, en lekker eten en drinken.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

augustus 2018

• 7Bollee09-08-2014

Best leuke plek

Maar ook niet meer dan dat. Dus prima om te staan om Rome te kunnen bezoeken maar wij zouden hier geen 2 weken kunnen rond zwerven.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

juli 2014

• 8M Kling06-07-2014

Echt Italiaans dorpje

Zowel Trevignano als Anguillara zijn echte Italiaanse dorpjes. In het weekend marktjes op de boulevards.

• 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2014

• 9Marlies Schram28-08-2013

Gezellig plaatsje, prachtig gelegen.

mensen die van rust en zwemmen houden. En van lekker eten want er zijn fantastische restaurants!

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Fam. van den Hoek-Duif31-07-2012

prachtige iomgeving!

prachtige omgeving. Schoon meer met prive strandje.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving