Trevignano Romano

We hebben een aantal aanbieders voor Trevignano Romano voor je op een rij gezet:

Reviews over Trevignano Romano

Heerlijke tijd gehad

Marjolein,
    22-8-2018

Een mooie schaduwrijke camping. Ruime plaatsen onder de bomen. Sanitair is verouderd maar wel altijd schoon. Een deel is vaste sta plaatsen, in het weekend is het gezellig druk met Italianen. Door de week was het heerlijk rustig. De eigenaren organiseren dan ook van alles. Privé strandje aan de overkant van de weg waar je ook parasols en bedden kunt huren.

De eigenaren zijn super vriendelijke mensen die je overal mee willen helpen.

Prima uitvalsbasis voor een dagje Rome. Vanuit Anguillara gaat de trein naar Rome. Gratis parkeren. Kaartje inclusief metro en bus in Rome voor 8 euro.

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer gastvrije camping!!

Fam Blaeser,
    30-7-2018

Ontzettende vriendelijke en gastvrije campingbeheerders. Een Italiaanse familie die sinds april 2018 de camping heeft overgenomen van de vorige eigenaar en er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Er staan veel Italiaanse families op de camping, en dat gaf ons ook het echte Italië gevoel. De familie heeft veel nieuwe plannen voor de camping . Het sanitair gebouw is bv wel verouderd maar wordt wel goed schoongehouden. De plekken zijn groot en liggen in de schaduw van bomen. We hebben ons erg welkom gevoeld op camping Smeraldo.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Gericke,
    14-1-2018

Mooie omgeving en een mooi meer. Leuke plaatsjes om het meer. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2017

Goede camping. Service gericht!

Hans,
    13-9-2017

Na een fietstocht vanuit Nederland naar Rome 8 dagen op de camping gestaan. Veel schaduw, ruime plekken, zwemmen in meer en zwembad en prima bar. Sanitair naar Hollandse begrippen verouderd maar wel schoon.

Zeer klantvriendelijke en aardige eigenaren.

Prima camping om mooie omgeving en Rome te verkennen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Een no-nonsense camping met prachtige ligging

Bammel,
    19-8-2017

De camping ligt aan het meer van Bracciano en biedt daarmee een uitvalsbasis voor Rome. De treinrit naar Rome duurt ongeveer 45 minuten waarna op de metro moet worden overgestapt. Persoonlijk hebben wij deze rit 3x gemaakt en waren daarna helemaal gesloopt.

De camping heeft qua accommodatie niet veel te bieden. Het zwembad is echt heel erg klein en ook is er geen supermarkt aanwezig. 's Ochtends kunnen er bij de bar broodjes besteld worden, maar voor de 'grote' boodschappen moet u 4 km verderop in Trevginano Romano zijn. Hier bevindt zich dan wel weer een supermarkt die 24/7 open is en ook het plaatsje zelf is met haar boulevard zeker de moeite waard!

U moet in gedachten houden dat u met name buiten leeft. De caravans zijn wat gedateerd maar bieden met het gras eromheen wel veel ruimte. Na een restaurant biedt de camping zelf verder weinig. Het Bracciano meer maakt voor ons echter bijna alles goed. Het water heeft een heerlijke temperatuur, is helder en biedt een prachtig uitzicht.

Kortom, een zeer eenvoudige en rustig camping zonder al te veel poespas, maar zeker het bezoeken waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Trevignano Romano scoort een 7,2 uit 10, op basis van 24 reviews