Reviews over Trevignano Romano

Heerlijke tijd gehad

Marjolein
    22-8-2018

Een mooie schaduwrijke camping. Ruime plaatsen onder de bomen. Sanitair is verouderd maar wel altijd schoon. Een deel is vaste sta plaatsen, in het weekend is het gezellig druk met Italianen. Door de week was het heerlijk rustig. De eigenaren organiseren dan ook van alles. Privé strandje aan de overkant van de weg waar je ook parasols en bedden kunt huren.

De eigenaren zijn super vriendelijke mensen die je overal mee willen helpen.

Prima uitvalsbasis voor een dagje Rome. Vanuit Anguillara gaat de trein naar Rome. Gratis parkeren. Kaartje inclusief metro en bus in Rome voor 8 euro.

Zeer gastvrije camping!!

Fam Blaeser
    30-7-2018

Ontzettende vriendelijke en gastvrije campingbeheerders. Een Italiaanse familie die sinds april 2018 de camping heeft overgenomen van de vorige eigenaar en er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Er staan veel Italiaanse families op de camping, en dat gaf ons ook het echte Italië gevoel. De familie heeft veel nieuwe plannen voor de camping . Het sanitair gebouw is bv wel verouderd maar wordt wel goed schoongehouden. De plekken zijn groot en liggen in de schaduw van bomen. We hebben ons erg welkom gevoeld op camping Smeraldo.

vacanza fantastica

Elena
    7-7-2018

La bellezza di questo luogo, la gentilezza e professionalità dei gestori ha accolto, coccolato e ristorato me è la mia famiglia. Anche il mio cagnolino dopo un mese di permanenza sembra più allegro forse perché questo è un campeggio dog - friendly sul serio. Non ti dicono il cane è ben accetto e poi ti fanno stare in una piazzola assolata con il cane costretto a permanere lì. Roberto da esperto uomo di mare (ops!! lago ) mi ha incoraggiato ad esplorare il lago e c

così muniti di canoe i 4 componenti della famiglia si sono improvvisati canoisti incontrando i bellissimi cigni che popolano il lago al tramontare del sole e ammirando questa rigogliosa natura da un altro punto di vista, il centro del lago. Le piazzole sono enormi e tutte in ombra. I bagni e i servizi sono pulitissimi. E dalla cucina consiglio il buonissimo coregone! La piscina di acqua salata forse non adatta a quelli che si allenano anche in vacanza è uno splendido spazio relax, che invita al dialogo e al sorriso. Il tipo di organizzazione è di molto superiore a quella della media dei campeggi italiani.

Beautiful location

Jacqueline Wilson
    25-5-2018

A lovely small site on the edge of the lake. We came for a night and stayed for a week - that's how nice it is! The family that runs the campsite is very friendly and helpful and very good English is spoken by their daughter in reception. The pitches are shaded by trees, the restaurant serves excellent food, the morning coffee and croissant is delicious.. Our little dog had a great time playing on the beach with the campsite dog, Jullie - a sweet tempered Alsatian.dog. I'd definitely recommend this site.

Geweldig!

Gericke
    14-1-2018

Mooie omgeving en een mooi meer. Leuke plaatsjes om het meer. Vriendelijk personeel.

Trevignano Romano scoort een 7,7 uit 10, op basis van 24 reviews