Reviews over Trevignano Romano

Leuk dorpje, waard meerdere bezoekjes.

Rob Ouwerkerk
    11-10-2016
    Behalve een bank en een supermarkt zijn er prima restaurantjes en ijssalons. Heerlijk rustig zitten aan het water en wandelen langs een kleine boulevard..

Leuke, niet te drukke, boulevard.

Remon72
    25-8-2015
    Leuk plaatsje met alle direct noodzakelijke voorzieningen nabij. Een hele leuke/ gezellige boulevard zonder 'kermisattracties' waardoor het sfeertje perfect past bij de ligging, direct aan het meer.

Mooi en druk stadje met talrijke restaurantjes.

roland_thys
    29-7-2015
    's Avonds zeer gezellig en prachtige promenade langs het meer.

Mooi typisch Italiaans dorpje

Gea wulder
    4-7-2015
    Samen met bracciano en anguilara vormen zij de drie plaatsen rond het meer van bracciano. Het meer is een krater van een oude vulcaan en de drinkwatervoorziening van Rome. Vanoudsher is dit een bestemming waar Romeinen zich terugtrekken als het in de stad veel te warm wordt. Je hebt er veel oude cultuur (bracciano heeft een prachtig kasteel waar Isabella de medici haar geliefden ontving). Op het water mag je alle watersporter doen, maar niet gemotoriseerd. Daarnaast kun je er goed wandelen, fietsen of paardrijden. Heb je een motor dan geniet je van de glooiende heuvels en prachtige uitzichten. Helaas heeft het onderhoud aan de wegen voor de Italiaanse overheid geen prioriteit.

Leuk dorpje met kleine boulevard

M Kling
    2-6-2015
    boulevard, terasjes, speeltuin voor kinderen
Trevignano Romano scoort een 7,8 uit 10, op basis van 23 reviews