Hotel Roma Domus

Hotel Info

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Roma Domus

• 2Loes02-05-2019

Waardeloos, slechtste hotel ever!

Niet naartoe gaan! Koude douche, misschien 2 minuten warm water. Eten erbarmelijk slecht. Wij zijn vegetariër en kregen ongare pasta in tomatensaus en een bordje met 2 schimmelige stukjes mozzarella met 4 tomaatjes. Volgende dag was ons risotto beloofd. Kregen een bord ongare rijst in bouillon (vlees?) met ongare stukjes champignon. Boos geworden. Kregen we een bord tonijn uit blik met sla. Nee, we zijn vegetariër, eten geen vlees of vis. Uiteindelijk een bordje patat ontzettend zout en daar moesten we blij mee zijn! Ontbijt waren oude broodjes, beleg keuze uit kaas of ham of ham. Verder nauwelijks iets te eten. Zeer onvriendelijk mensen. Mochten geen losse glazen wijn bestellen maar moest per fles. Kortom, hoezo 4 sterren? 0 sterren!

Met oudere kinderen

• 3m.merckelbagh22-06-2016

het nog geen 2 sterrenhotel

Slecht onderhoud. De kamer kon niet worden afgesloten, in de badkamer zit niets vast - behalve schimmel - en bij het openen van het raam had ik de klink in mijn handen. Het personeel is onkundig en voert bij het minste of geringste een scène op. Het eten werd in onverklaarbare etappes opgediend en voor het ontbijtbuffet gold op is op. Wie ooit 4 sterren heeft toegekend? Ongelooflijk.

• 3Frank19-07-2015

Niet aan te bevelen

Kamer eenvoudig, aico voldoet niet, ligging 6km van het dichtstbijzijnde dorp midden in een korenveld. Eten beroerd bv boontjes zo uit het blik koud op je bord. Peentjes van de vorige dag ook koud op je bord en als toevoeging lauw plakje vlees wat wij beleg noemen erbij, wel pasta vooraf maar wat kruiden voor de smaak zou welkom zijn.. Even buiten lopen is er niet bij, weg levensgevaarlijk

• 4sofie24-09-2013

deze plek raad ik niemand aan

ik ben op hotel geweest in roma domus, en ik ben niet tevreden ongedierte op de kamers, raam gaat niet open, eten niet lekker en ontbijt onvoldoende. enige voordeel was wifi. ook 's avonds was er geen drank meer te verkrijgen of andere activiteiten te doen

• 5Sjaak24-06-2012

niet aan te bevelen

We waren hier 2 nachten met busrondreis. Ligt vlak bij snelweg (geen last van) doch in the middle of no where aan vrij drukke gevaarlijke weg. Circa 50 km van Rome. Kamers netjes. Eten slecht en onvoldoende. Ontbijtbuffet werd niet of nauwelijks aangevuld. Veel te weinig. Lijkt bij lange niet op foto die op site staat. Bediening zeer slecht. 's-avonds nauwelijks een drankje te verkrijgen (namen we maar uit bus mee).

2 tips over Hotel Roma Domus

• Frank, 19-07-2015

je kan er slapen maar eet van tevoren ergens anders en neem een goed boek mee want er is totaal niets te beleven.

• Frank, 19-07-2015

Slapen kan je hier wel maar eet ergens anders vooraf. In de hele omgeving, zeker 6km rondom, is er totaal niets te doen dus neem een goed boek mee.

0 vragen over Hotel Roma Domus

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV