Hotel Blue River

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Blue River

• 7Sabina17-08-2010

Leuk plekje voor een paar dagen

Een leuke plek voor een paar dagen, niet voor 2 weken. Hotel is keurig en schoon. Badkamers zijn vernieuwd, de kamers nog niet allemaal. Wij hadden in juli 2010 nog een jaren 70 kamer, bed was prima maar de sfeer bracht ons terug naar onze kindertijd. Ligt een eind uit het centrum maar het hotel heeft een gratis shuttle service, of betaald tegen gereduceerd tarief op de tijdstippen die jou uitkomen. Prima zwembad, grote afmetingen. Geen glijbaan oid. Helaas met badmuts. Hotel heeft een deal met een bagno vlakbij voor 10 euro 2 stoelen met parasol. Ontbijt echt Italiaans, dus niet belangrijk voor ze. In de buurt 2 restaurants langs de weg waar het verrassend druk is met gezinnen uit de buurt en waar het best lekker eten is. In Terracina zit een Russisch boekingskantoor die vele Russische gasten haalt, maar die gedragen zich keurig. Leuke NL dame bij de receptie! En die vent met dat lange haar bij het zwembad moet je wegsturen (wannabee hippy), wat een ververvelend gezelschap.

• 7Christel06-09-2008

een prima hotel voor een paar nachten

Het is een wat ouder hotel zoals ze in de jaren 80 gebouwd werden.Saaie lange gangen en een rommelige ontbijtruimte.Te weinig plaatsen aan het zwembad.Kamers was netjes, maar eenvoudig.Prima ligging om Rome etc.te bezoeken.Vlakbij het strand.

Hotel Blue River info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met