Landhuis Noci Querceto

3 reviews over Landhuis Noci Querceto in het Nederlands

Mooi

Jeroen e
17-7-2012

prachtig uitzicht. Ruime tuin met zwembad en jacuzi. Bbq bij het appartement. Rome op een steenworp afstand.

Mooi gerenoveerd, maar voor hoelang

Frank Meijers
20-6-2010

De accommodatie is recentelijk gerenoveerd, maar de vraag is hoelang dit netjes blijft. De renovatie is voor een groot deel door eigenaar zelf gedaan en dat is ook op sommige plekken te zien. De elektra is bijvoorbeeld niet op alle plekken veilig aangelegd. En de ramen en deuren zijn ook niet waterdicht geplaatst. Omgeving is wel heel mooi, maar alles dient met de auto bezocht te worden. Dit komt doordat accommodatie aan een redelijk drukke en steile weg ligt. Pluspunt is de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Mooi verbouwd, maar voor hoelang!

Frank
20-6-2010

Het onderkomen is redelijk recentelijk gerenoveerd, maar het is duidelijk te zien dat hier een groot deel door de eigenaar zelf is gedaan. Niet alles voldoet aan de eisen die er gesteld worden aan een deugdelijk en veilige afwerking. Bijvoobeeld de elektriciteit is niet overal juist aangelegd. Alle faciliteiten liggen op minimaal 5 km en deze zijn alleen per auto te bereiken, aangezien de accommodatie langs een vrij drukke en steile weg ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Noci Querceto in Tarano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Noci Querceto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.