Hotel Le Dune

KinderhotelWeer vandaag25°18°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Dune voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Dune in het Nederlands

Met vrienden

2007

Wel leuk hotel, mooie ligging en fijn strand. Parasols en stoelen te dicht op elkaar en personeel niet vriendelijk.

Personeel ontbijtbuffet ook onvriendelijk en ongeïnteresseerd.

Ook geen leuke plek in tuin om in de avond buiten te zitten

2006

Wij zijn hier mei 2006 geweest met onze kinderen van 10 mnden en 4 jr oud. We zijn naar Rome gevlogen, daarna ca. 75 minuten per taxi naar Sabaudia. (150 euro)

Eenvoudige kamer, wel schoon en netjes. Wij hadden garden view room, met een klein tuintje, ideaal voor de kinderen, geen gevaarlijk balkon. De ligging is super, meteen aan het mooie witte zandstrand. Klein trapje naar het zwembad en nog een paar treden en je zit op het strand. Strandstoelen en parasol zijn bij de prijs inbegrepen, iedereen heeft zijn eigen plek. We hadden volpension geboekt, ontbijt was erg goed, zeker voor Italiaanse begrippen. 's Middags en 's avonds hetzelfde menu; buffet met sla, antipasti etc., dan een keuze uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten, als desserts taart/fruit/ijs, keuze volop! Voor de kinderen konden we altijd spaghetti bolognese bestellen. Wij vonden het er erg fijn, zouden zeker terug gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Dune in Sabaudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Dune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.