Hotel XX Settembre

Hotel XX Settembre

7,8

8 reviews over Hotel XX Settembre in het Nederlands

Een zeer gezellig prima hotel

Joke
3-5-2017

Een heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel Er is niets wat niet goed was aan dit hotel.

Een prima locatie om alles wat je in Rome wilt bewonderen.

Gereisd Met partner in september 2015

Klantvriendelijk en aardig personeel!!

Jac
9-4-2017

Eenvoudig hotel in de omgeving van Station Termini. Bushalte vlakbij, metro op 10 minuten lopen. Buurtje met veel kleine winkeltjes en restaurantjes en om de hoek een dagelijkse, kleine markt met fruit, groente en kleding e.d. onze kamer was op drie hoog, onder het dak. Eenvoudig en schoon met kleine badkamer. Heerlijk rustig slapen, geen enkel stadsgedruis. Koffie en thee voorziening op de kamer aanwezig evenals koelkastje en airco.. Het ontbijt is voldoende, niet overdadig. Een sympathieke dame vulde vanuit de bediening voortdurend alles met een glimlach bij. De receptionisten zijn allen vriendelijk en heel service gericht. Het geeft een goed en welkom gevoel. Op elke vraag een passend antwoord en/of goed advies. Zeker niet het mooiste hotel in Rome, wel een hele positieve ervaring qua klantvriendelijkheid!

Gereisd Met partner in april 2017

Goede plek voor stedentrip Rome

Martijn
3-9-2015

Geen bijzonder hotel, maar vind die maar eens in Rome voor de prijs die dit hotel vraagt. Alles is echt goed genoeg voor een stedentrip. De plek is op 5 minuten van station Termini lopen en zo'n 10 van midden centrum Perfect dus. Personeel is aardig en vooral Andrea achter de receptie probeert je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kosten zijn een schijntje voor een dergelijk hotel in Rome. Het ontbijt is een prima start van de dag, al moet je rekening houden met een sober ontbijt. De kamers zijn echt wel verouderd en niet mooi afgewerkt, maar als slaapplek ruim voldoende! Matrassen zijn goed en kamer is schoon.

Gereisd Met partner in juli 2015

stedentriphotel

hans hendriks
12-11-2014

Prima hotel voor een stedentrip. Gerenoveerd en wel in de afgelopen jaren en dat is te zien. Alles strak in de verf en strak in de kunst. Wij hadden een zolderverdieping. Dit geeft sfeer en gezelligheid. Ontbijt is gratis inbegrepen veelal. En het is een prima ontbijt, niets op aan te merken.. Vriendelijk, gastvrij en dus aan te raden voor een stedentrip. Om de hoek een leuk gezellige ierse pub, ook zeker aan te raden. Keurig en prima en gastvrij hotel dus, zeer centraal gelegen bij Termini Centraal Station in Rome.

Gereisd Met partner in november 2014

Budget hotel met goede ligging

Dirk Van Meir
28-11-2011

Zeer vriendelijk personeel, gratis wifi en prima ligging niet ver van Termini en metro. Wij hadden een kamer aan de overkant van het hotel in een appartementsblok. Kleine kamer en vooral zeer gehorig. Blijkbaar de isolatie vergeten bij de renovatie ?! Bed was wel ok. Ontbijt was een tegenvaller. Slechte koffie, namaak fruitsap, hard brood. Enkel de boterkoeken waren lekker. De prijs viel gezien de ligging in centrum Rome goed mee.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijke

sandra
25-9-2010

dit is hotel is redelijk goed bereikbaar vanaf het station Termini het heeft een verzorgd ontbijt, er is vriendelijk personeel, alle dagen verse handdoeken, wij hadden wel een kamer met een zeeer vuil tapijt en het kluisje werkte ook niet.

Gereisd Met vrienden in september 2010

gewoon goed

Koen
16-5-2010

weinig toe te voegen aan de vorige beoordeling. Ondertussen zijn we 2 jaar verder en zijn de kamers toch aan een opknapbeurt toe. Personeel aan de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden 2 kamers gereserveerd voor ons en onze 3 kinderen. De eerste nacht lagen we op een verschillende verdieping, de dag erna bood men ons zonder problemen 2 kamers op dezelfde verdieping aan. Rustig gelegen op 500 meter van Termini station.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

zeer proper en goed hotel

P De Cock
9-2-2008

zeer proper en goed hotel. 500 meter van Station Termini. 400 meter van Place de la Republique. in een zeer klein straatje zodat je ook geen last hebt van lawaai. Zeer behulpzaam bij het wegwijs maken over onze citytrip. Mooie kamer met airco. Het ontbijt was in een kleine ruimte met ca 7 tafels. Je kon kiezen tussen cornflakes, eieren, broodjes met beleg, confituur, choco, koffiekoeken, enz. We waren zeer tevreden over dit hotel en zouden dit terug boeken wanneer we Rome nog eens bezoeken.

Gereisd Familie in Sat Feb 09 2008 00:49:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel XX Settembre in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel XX Settembre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.