Hotel Worldhotel Ripa Roma

Hotel Worldhotel Ripa Roma

FamiliehotelWeer vandaag30°15°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Worldhotel Ripa Roma voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Worldhotel Ripa Roma in het Nederlands

Modern hotel

Harriet
31-12-2016

Mooie grote kamer, koelkast op de kamer, alleen geen bergruimte, wastafel was erg klein maar badkamer was wel met bidet en bad. Klein balkon zonder stoelen, Idiaal hotel voor 4/5nachten ,langer is niet aan geraden ivm kastruimte Goed ontbijt in moderne eetzaal Gelegen in travestere wat prima te doen is met de tram

Gereisd Met partner in april 2016

Uitstekend hotel voor weekend trip Rome

J.K
25-6-2016

Hotel Ripa Rome heeft goed verzorgde kamers en is gelegen op een uitstekende locatie met openbaar vervoer voor de deur. Verder is er een uitstekend ontbijt. Douchen in bad vonden wij niet zo ideaal.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fantastisch hotel op een uitstekende locatie

J. van der Hoeven
8-6-2016

Hotel Ripa ligt in de gezellige wijk Trastevere. Als je naar het oude centrum van Rome wilt gaan is het vanaf het hotel 3 minuten lopen naar de tram (lijn 8). Met deze tram ben je binnen 10 minuten in het oude centrum (o.a. monument Victor Emanuel II, het Colosseum, de grote winkelstraat enz). Het Vaticaan is snel bereikbaar met de metro (metrostation nabij het Colosseum). Trastevere is een ontzettend gezellige wijk, 's avonds vele restaurantjes en kraampjes. Je bent dan echt onder de Italianen. Hotel Ripa is zeer modern ingericht, wij hadden een Superior kamer voor 2 personen, zeer netjes, schoon én goed. Het ontbijt was redelijk uitgebreid (in tegenstelling tot eerdere reviews). Kortom, mochten we ooit weer naar Rome gaan dan zouden we dit hotel zo weer boeken (kosten taxi vanaf de vluchthaven naar dit hotel: € 48,00 vaste prijs).

Gereisd Met partner in juni 2016

Goed hotel maar geen 4*

Liane
24-10-2014

Locatie is prima. Vlak bij de leukste wijk van Rome: Strastevere. Ontbijt goed maar basic. Koffie helaas uit de machine maar er zijn buiten genoeg koffietentjes. Net ontvangst bij de receptie. Kamers (superior) ruim, maar qua onderhoud niet bijgehouden. Zonde. Vanuit het hotel is alles aan te lopen, behalve het vaticaan. Prima hotel voor een Citytrip.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luide muziek tot 1.00 uur 's nachts.

Q. Kloek
30-10-2013

Wij hadden een kamer op de vierde etage, maar hadden het gevoel dat we beneden in het cafe ons bed hadden staan. De muziek stond zo hard!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Mooi hotel

Sophie Loose
10-7-2013

Hotel ligt rustig geen lawaai , ontbijt is niet zo lekker

Gereisd Met partner in juli 2013

prima voor citytrip

Jaap
23-5-2013

goede ligging in de leukste wijk van Rome prima verbindingen (tram/bus) ruime kamers (va superior) met goede bedden (hard) ietwat gedateerd, voorheen wel design

Gereisd Met partner in mei 2013

Is de sterren niet waard

B&B
19-2-2013

Plus: - goed en uitgebreid ontbijt - entree en ontbijtzaal wat gedateerd, maar wel 'design' - schone kamers - vriendelijk personeel - tramstation zowat voor de deur, net als buslijn - leuke buurt met veel eetgelegenheden en barretjes (weinig toerisme, veel locals) - afstand bezienswaardigheden goed te belopen (Colosseum ong. 30 min.)

Minpunten - kamer erg gedateerd, geen design (slecht onderhouden) - bedden hard - bank zakte door tot bijna op de vloer - gehorige kamers (we hadden standaard kamer) - appartementen flat op 10m afstand: ons uitzicht - deze flat werd gesloopt/ gerenoveerd, dus op maandag/dinsdag veel herrie - directe omgeving was erg vuil, het hotel zelf was echt ook aan renovatie toe

Conclusie Als het hotel de prijs aanpast, passend bij de staat en lokatie, komen we nog wel een keer terug. Anders was dit de laatste keer en raden we af hier een standaard kamer te boeken (wij betaalden €90,00 voor 2 pers.).

Gereisd Met partner in februari 2013

foto's kamer op internet zeer bedrieglijk

Fam. Herremans
1-1-2013

Onze familiekamer was ruim maar afgeleefd, vuil en stofferig (kasten en tafel vol stof, poef en afstandbediening vol plakkerige etensresten, badrand beschimmeld, vasttapijt vuil, kooplaten kitchenette vol schimmel enz.). Wij hebben het eerste uur zelf zitten poetsen alvorens ons te kunnen neerzetten en te kunnen uitpakken. Inrichting was ook niet design. Badkamer piepklein. Bediening aan de receptie was behulpzaam maar onvriendelijke stijl. Hotelinrichting is design, maar wat verwaarloosd qua onderhoud.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Aangenaam hotel voor citytrip in Rome.

Ann
2-11-2012

De ligging van dit hotel is misschien niet onmiddellijk in het hartje van Rome, maar de gezellige Trastevere wijk maakt veel goed. Minder toeristen en heel wat lokale bevolking. Gezellige bars en restaurants met superlekker en betaalbare maaltijden. Het hotel zelf heeft ruime familiekamers, alleen kan de badkamer een facelift gebruiken! De bedden zijn ok en worden dagelijks opgemaakt, de handdoeken worden ook dagelijks vervangen. Het ontbijt is ruim en voldoende, alleen wat meer vers fruit zou welkom zijn. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is dit een goed hotel en zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Worldhotel Ripa Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Worldhotel Ripa Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.