ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel Worldhotel Ripa Roma

ItaliëLazio (Latium)Rome

9.2FenomenaalScore uit 29 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 29 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Worldhotel Ripa Roma

• 10Gerty26-02-2020

Super hotel centraal gelegen in mooie wijk.

Het was een geweldig verblijf. Mooi hotel, centraal gelegen in de prachtige en gezellige wijk Trastevere. Zeer vriendelijk personeel en schone mooie kamers. Voor Italiaanse begrippen een heel uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader. Top.

• 9Harriet31-12-2016

Modern hotel

Mooie grote kamer, koelkast op de kamer, alleen geen bergruimte, wastafel was erg klein maar badkamer was wel met bidet en bad. Klein balkon zonder stoelen, Idiaal hotel voor 4/5nachten ,langer is niet aan geraden ivm kastruimte Goed ontbijt in moderne eetzaal Gelegen in travestere wat prima te doen is met de tram

• 7J.K25-06-2016

Uitstekend hotel voor weekend trip Rome

Hotel Ripa Rome heeft goed verzorgde kamers en is gelegen op een uitstekende locatie met openbaar vervoer voor de deur. Verder is er een uitstekend ontbijt. Douchen in bad vonden wij niet zo ideaal.

• 8J. van der Hoeven08-06-2016

Een fantastisch hotel op een uitstekende locatie

Hotel Ripa ligt in de gezellige wijk Trastevere. Als je naar het oude centrum van Rome wilt gaan is het vanaf het hotel 3 minuten lopen naar de tram (lijn 8). Met deze tram ben je binnen 10 minuten in het oude centrum (o.a. monument Victor Emanuel II, het Colosseum, de grote winkelstraat enz). Het Vaticaan is snel bereikbaar met de metro (metrostation nabij het Colosseum). Trastevere is een ontzettend gezellige wijk, 's avonds vele restaurantjes en kraampjes. Je bent dan echt onder de Italianen. Hotel Ripa is zeer modern ingericht, wij hadden een Superior kamer voor 2 personen, zeer netjes, schoon én goed. Het ontbijt was redelijk uitgebreid (in tegenstelling tot eerdere reviews). Kortom, mochten we ooit weer naar Rome gaan dan zouden we dit hotel zo weer boeken (kosten taxi vanaf de vluchthaven naar dit hotel: € 48,00 vaste prijs).

• 7Liane24-10-2014

Goed hotel maar geen 4*

Locatie is prima. Vlak bij de leukste wijk van Rome: Strastevere. Ontbijt goed maar basic. Koffie helaas uit de machine maar er zijn buiten genoeg koffietentjes. Net ontvangst bij de receptie. Kamers (superior) ruim, maar qua onderhoud niet bijgehouden. Zonde. Vanuit het hotel is alles aan te lopen, behalve het vaticaan. Prima hotel voor een Citytrip.

• 7Q. Kloek30-10-2013

Luide muziek tot 1.00 uur 's nachts.

Wij hadden een kamer op de vierde etage, maar hadden het gevoel dat we beneden in het cafe ons bed hadden staan. De muziek stond zo hard!

• 6Sophie Loose10-07-2013

Mooi hotel

Hotel ligt rustig geen lawaai , ontbijt is niet zo lekker

• 8Jaap23-05-2013

prima voor citytrip

goede ligging in de leukste wijk van Rome prima verbindingen (tram/bus) ruime kamers (va superior) met goede bedden (hard) ietwat gedateerd, voorheen wel design

• 6B&B19-02-2013

Is de sterren niet waard

Plus: - goed en uitgebreid ontbijt - entree en ontbijtzaal wat gedateerd, maar wel 'design' - schone kamers - vriendelijk personeel - tramstation zowat voor de deur, net als buslijn - leuke buurt met veel eetgelegenheden en barretjes (weinig toerisme, veel locals) - afstand bezienswaardigheden goed te belopen (Colosseum ong. 30 min.)

Minpunten - kamer erg gedateerd, geen design (slecht onderhouden) - bedden hard - bank zakte door tot bijna op de vloer - gehorige kamers (we hadden standaard kamer) - appartementen flat op 10m afstand: ons uitzicht - deze flat werd gesloopt/ gerenoveerd, dus op maandag/dinsdag veel herrie - directe omgeving was erg vuil, het hotel zelf was echt ook aan renovatie toe

Conclusie Als het hotel de prijs aanpast, passend bij de staat en lokatie, komen we nog wel een keer terug. Anders was dit de laatste keer en raden we af hier een standaard kamer te boeken (wij betaalden €90,00 voor 2 pers.).

• 6Fam. Herremans01-01-2013

foto's kamer op internet zeer bedrieglijk

Onze familiekamer was ruim maar afgeleefd, vuil en stofferig (kasten en tafel vol stof, poef en afstandbediening vol plakkerige etensresten, badrand beschimmeld, vasttapijt vuil, kooplaten kitchenette vol schimmel enz.). Wij hebben het eerste uur zelf zitten poetsen alvorens ons te kunnen neerzetten en te kunnen uitpakken. Inrichting was ook niet design. Badkamer piepklein. Bediening aan de receptie was behulpzaam maar onvriendelijke stijl. Hotelinrichting is design, maar wat verwaarloosd qua onderhoud.

Hotel Worldhotel Ripa Roma info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar