Hotel Windrose

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.8GoedScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

7.8GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Windrose

• 8Miranda28-10-2014

Prima hotel voor citytrip Rome!

Keurig hotel op steenworpafstand van station Termini in een nette buurt. Kamer (4 pers) met badkamer aan kleine kant maar netjes en schoon. Ontbijt met hartig en zoet, keurig verzorgd. Aardig,servicegericht personeel. Prijs/ kwaliteitsverhouding prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Carla31-05-2014

Goed hotel op prima locatie!

Hotel is niet al te groot en nog is nog vrij nieuw. Alle ruimtes ogen netjes en schoon. Ontbijt buffet prima, helemaal voor italiaanse normen. Slaapkamer en badkamer zijn niet groot maar veel heb je ook niet nodig. Enige mindere van dit hotel zijn de bedden, deze zijn niet lang dus voor mijn man (1,97) niet ideaal. Dame van de receptie erg enthousiast. Tekent voor je op een plattegrond alle mooie plekjes en routes! Verder beschikt het het hotel over gratis WIFI en heeft het een fijn dakterras. Verder een prima locatie; 5 minuten lopen van Station Termini. Dit hotel is een aanrader. Bij een volgend verblijf zou ik zeker terug gaan.

• 7Willem de Vries08-03-2011

goede gelegen

leuk hotel dat er netjes uitziet. Mooie kamers en badkamer maar wel aan de kleine kant. Ontbijt is zeer eenvoudig. Het hotel licht op loopafstand van Termini (Centraal station) van daaruit alles binnen 20 min bereikbaar. Bij aankomst werd ons door de balie medewerker aan de hand van een kaartje alle bezienswaardigheden van de stad uitgelegd, hier hebben we veel aan gehad.

• 6bosneger26-10-2007

Net terug van Rome. Hotel staat in een rustig straatje vlak bij het centraal station. Bij aankomst in het hotel hebben we een korte beschrijving van rome gehad wat er allemaal te doen is...hier heb ik veel aan gehad. Van binnen ziet het hotel er heel erg mooi uit maar de kamers zijn heel erg klein en niet comfortabel. Douchecabine is ook heel erg klein. Lange mensen zullen hier niet van genieten. Ontbijt valt ook tegen en het personeel aan de balie is heel behulpzaam.

• 8dusseljee14-10-2007

mooi hotel,vlak bij station.Laat via het hotel een taxi regelen vanaf vliegveld en later retour, dit is sneller en goedkoper. De folder geeft een grote kamer te zien wat niet het geval is de kamer is klein ( 2.5 x 3.5 meter. je kan net om het bed heen en voor je koffer is geen plaats om neer te leggen( wel mooie badkamer) Ontbijt is erg eenvoudig- bolletjes met jam en kaas,thee en koffie, maar wel zoveel eten als je wilt. In hotel rondtourbus te boeken-aanrader om makkelijk overal te komen! tegenover hotel is een goed restaurant en redelijke prijzen.

• 7Margreet08-10-2007

net hotel, vlakbij station Termini. Het is een goede uitvalsbasis. Opties zijn om de metro te nemen maar soms is een taxi sneller en handiger. Ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Een eitje moet je apart bestellen en betalen. Jammer dat er op een stoel in de ontbijtzaal een gigantische kakkerlak zat. De keuken zag er echter wel schoon en netjes uit. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Wij hadden een bad met een slangetje aan de badkraan dus je moest op je knieen in bad en met de douchekop in de hand je haar wassen. Receptiepersoneel was erg behulpzaam.

• 9m.goulooze02-10-2007

Keurig hotel, nette kamer en sanitair, echt een aanrader. Vriendelijke personeel.

• 8Erik de Graaff27-05-2006

In febr. 06 hier geweest. Net hotel, vooral als je diegene aanvraagt met dakterras, mooi uitzicht! Vond het wel een duur hotel maar dat schijnt overal in Rome te zijn. Ontbijt stelt echt nix voor! Maar een prima hotelletje voor een citytrip!

• 9Pascal02-04-2006

Schitterend hotel voor een zachte prijs (prijs/kwaliteit) en vlak in de buurt van Statione Termine Rome (eindstation - directe lijn luchthaven Rome). Zeer goede uitvalsbasis om Rome te verkennen, hoewel het niet echt in het centrum ligt (breng uw wandelschoenen mee)

Hotel Windrose info

Building information