Hotel Welcome Piram

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Welcome Piram voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 26 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 26 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

27 Reviews over Welcome Piram

• 8Diny29-09-2014

Heerlijk hotel ligging perfect.

Wij vonden het een fijn hotel en het personeel super vriendelijk. De ligging perfect, aan de juiste kant van het treinstation, en de metro vlakbij alles op loopafstand De kamers zijn keurig en schoon ook in de badkamers ontbreek het aan niets. Voor een kort verblijf in Rome perfect. Het ontbijt is veelzijdig en wat er niet is kan je vragen. Het was mijn eerste keer in Rome en we konden het niet beter treffen wij gaan zeker terug. Wij waren daar begin december 2013.

• 8Lex30-06-2014

Goed hotel op prima locatie

Het hotel ligt op een paar honderd meter van het Centraal Station van Rome. Vanaf dit station ben je in ca 30 minuten op het vliegveld. Dat maakt het hotel erg geschikt voor een korter verblijf in Rome. Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden op loopafstand bereikbaar. En ook via bus, tram of metro. Wij kunnen ons niet vinden in enkele negatieve beoordelingen, hieronder gegeven. We werden vriendelijk ontvangen, kamer en badkamer waren niet heel ruim maar keurig in orde. En tja, voor een mooi uitzicht vanuit je hotelkamer ga je niet naar Rome….. (Waar heb je dat wel in een grote stad?). Zeer uitgebreid en uitstekend ontbijt, vanaf 7:30 uur geserveerd. Omdat onze trein om 7:50 naar het vliegveld vertrok mochten we al wat eerder aanschuiven. Kortom: aanbevolen!

• 8C. 06-04-2014

perfecte locatie voor een stedentrip

N.a.v. de reacties van sommige mensen toch wat huiverig geworden! Maar wat kunnen mensen soms zeuren!! Dit is een top hotel!! Ligging is geweldig. Vanuit luchthaven met de leonardo express in een keer naar Termini station. Van daaruit 2 minuten lopen naar Hotel. Kamer was superschoon er is een hightech lift, service prima en ontbijt niets op aan te merken. Wij hadden zelfs een kamer met bubbelbad!! Maar ja die gebuiken wij niet want zonde van de tijd! Badderen doe ik thuis wel! Als ik een minpuntje mag noemen is dat het water tijdens het douchen niet goed regelbaar was. Van warm naar koud. Maar goed ben je gelijk goed wakker in de ochtend!! Dus mensen geniet van je vakantie met dit hotel is niets mis!! O ja het dakterras is gesloten tot 1 mei! Even een tip; ga ipv met de hop on hop off bus een fiets tocht maken via Bici Baci. in Nl. te boeken kosten 27.50 euro pp maar echt de moeite waard. je krijgt van alles te zien. zie ook mijn andere tips!!

• 7Smoddejonge24-03-2014

Erg leuk!

Hotel piram ligt vlak naast het station en heeft daardoor een goede ligging voor toeristen. Erg oude stijl maar dat maakt het mooi. Midden in de hete zomer waren de jacuzzi's op het dak erg fijn. Leuk na een dagje sightseeing!

• 3claire11-10-2013

Dit nooit meer!!!

Uitermate slecht hotel echt geen 4 sterren waard eerder 2 sterren. Ligging was goed maar dan heb je er ook alles mee gezegd. Ontbijt was zeer slecht!! Op de kamers lagen paardendekens op bed stof vloog eruit,zeer lawaaierig. Lift werkt zeer slecht ( lang wachten) Let op bij het uit-checken men vertelde mij dat ik gebruik had gemaakt van de minibar nou dat is niet juist!! Ons zien ze niet meer terug in dit hotel!!!!

• 7Franklin17-09-2013

leuk hotel, dichtbij metro ingang

prima hotel zoals er daar zoveel van zijn. het hotel zelf biedt prima faciliteiten. erg grappig is de ouderwetse lift midden in het gebouw. verder beetje barokke kamers. Voor dit hotel hoef je niet naar Rome maar het is wel plezierig slapen.

• 7Karel van Eersel10-09-2013

Aanrader

Voor een toeristen hotel in een mooie stad als Rome is Welcome Piram sterk aan te bevelen. Centraal gelegen en nette kamers.

• 10Erik16-07-2013

Een heerlijk hotel, perfect gelegen.

Een leuk, echt Italiaans gezellig hotel. Prima kamer, heerlijk bed. Het ontbijt is uitgebreid. Warme croissants, scrambled eggs, spek, mini-pannenkoekjes, etc. En de koffie is fantastisch.

• 5S.Hagenbeek08-07-2013

Teleurstellend

Op het internet ziet het er mooier uit, dan het in werkelijkheid is. Kamer valt bijzonder tegen, het beloofde bad was er niet. Wifi is slecht. De liften doen het niet goed. Alles is heel erg veroudert. Het welkoms-diner viel bijzonder tegen en was echt niet lekker, het ontbijt was karig. Al met al, niet voor herhaling vatbaar.

• 8Madelon22-06-2013

Geweldige ligging en goede service

De ligging is fantastisch! Het hotel ligt vlak bij het treinstation (+metro en busstation) en op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden. De kamers zien er netjes uit. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken en wordt er schoongemaakt. Er is gratis wifi! De airco is koud maar hij werkt en kan altijd worden uitgezet door even met de balie te bellen. Het ontbijtbuffet (tussen half 8 en 10 uur) is goed met veel om uit te kiezen. We hebben één keer gedineerd in het bijbehorende restaurant. Dit viel tegen. Op het dak van het hotel zijn twee bubbelbaden waar je gratis gebruik van kunt maken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij vlogen 's nachts terug en er werd netjes een taxi voor ons gebeld. Dit hotel is echt een aanrader!!

Hotel Welcome Piram info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar