We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

accommodaties Rome met wasmachine

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Heerlijke camping, maar chauvinisme mag wat minder

Michiel,
    29-12-2018

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Geweldig!

Iris,
    26-11-2018

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima geschikt voor bezoek aan Rome

Aad,
    28-9-2018

Camping zeer geschikt om Rome te bezoeken. Je kan zelf een geschikte plek uitzoeken. De campingwinkel was enkele uren in de ochtend en namiddag open. Hier alleen brood gekocht. Het grote pluspunt van deze camping is dat om het half uur een busje vertrekt vanaf de camping naar station Prima Porta. Een enkele reis is 1 Euro. Bij dit station staat het busje dan weer klaar voor campinggasten weer naar de camping te brengen.

Het sanitair is voldoende. Het zwembad is niet groot maar geeft wel verkoeling na een hele dag in Rome te zijn geweest.

Gereisd met partner in september 2018

Leuke camping met goede ligging

richard,
    23-9-2018

Dit was mijn tweede jaar op de camping en het was net zo goed als vorig jaar. Niks te klagen en een hele chille vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 25-9-2018

Beste Richard,

We willen u hartelijk bedanken voor uw loyaliteit en vertrouwen in onze camping, evenals voor de tijd die u besteed heeft om uw recente ervaring op Zoover te delen. Fijn dat we u ook dit jaar weer hebben mogen verwelkomen. Hopelijk komt u ook volgend seizoen weer terug voor een andere "chille vakantie"!

Tot snel!

Met vriendelijke groeten,

Mooie camping

Nadia,
    21-9-2018

Hele mooie camping. Sanitair was altijd schoon en het personeel erg vriendelijk. Het eten in het restaurant was lekker en het assortiment in de winkel ruim voldoende. Met het openbaar vervoer kom je makkelijk in het centrum van Rome. Wel is het in de bus vaak erg druk. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 24-9-2018

Beste Nadia,

Wij willen u graag bedanken dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor de tijd die u heeft genomen om een recensie te schrijven.

Fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad en onze camping een goede uitvalsbasis voor Rome vindt. Ook prettig om te merken dat u de schoonmaak van ons sanitairgebouw en de vriendelijkheid van ons personeel gewaardeerd heeft.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,