Reviews over Rome

Perfect ligging en Top prijs-kwaliteitsverhouding

Ralf,
    8-12-2018

Heerlijk hotel met een perfecte ligging. Kijk van tevoren even op google maps waar de ingang ligt (naast de grote letters RESTAURANT/BAR).

Personeel is uiterst vriendelijk, helpen waar nodig en geven goede uitleg over Rome. Je krijgt bij deze uitleg een plattegrond mee welke wij dagelijks hebben gebruikt.

Vanuit deze accommodatie was alles te voet af te leggen mits goed ter been natuurlijk. Wij hebben in 4 dagen 47km gelopen 👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻

Kamer was Prima. Wi-fi was minder en bereik was er bijna niet maar dit kan aan onze kamer gelegen hebben.

Ontbijt was prima.. niet megaveel keuze maar met een heerlijke verse cappuchino begint je dag toch heerlijk.

Al-met-al was dit hotel Top gezien de prijs-kwaliteitsverhouding. Als wij weer naar Rome gaan is de kans groot dat wij hier weer overnachten.

Mvg

Ralf

Top hotel

Michella,
    16-11-2018

Echt een top hotel.

Personeel was aardig en behulpzaam en spraken goed Engels.

De kamer was schoon en netjes en voor het geld zeer goed.

De ligging is perfect alle bezienswaardigheden zijn goed lopend te bereiken net als station termini.

Fijn en centraal gelegen in Rome!

Kimberly,
    24-8-2018

De accommodatie zit op een hele fijne locatie midden in Rome! De Spaanse trappen en de metro zijn op 5 minuten loopafstand en het zit tussen allemaal fijne winkels en restaurantjes! Het ontbijt was elke dag goed geregeld met lekker veel keuze, de minibar werd elke dag (gratis) bijgevuld met water, cola, bier, nootjes en koekjes en je kon altijd om koffie/thee/water vragen zonder dat we iets hoefde te betalen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, de meneer heeft ons heel goed geholpen met o.a. kaartjes. Leuke kamers met verschillende thema's, onze kamer had een jacuzzi en een regendouch met een aparte badkamer met toilet enz. De bedden en kussens liggen lekker, niet te hard of te zacht! Ze hebben een dakterras met fijne zitjes en banken waarop je in de ochtend en middag in de schaduw of zon kan zitten, ook kan je er in de avond fijn zitten. De kamers worden elke dag schoongemaakt, bedden verschoond en verzorgingsproducten aangevuld

Het was hier goed toeven!

Henny Dragstra,
    16-5-2018

Alles is zeer goed verzorgd alleen avondeten was wat minder verder ruime keuze

Aanrader voor een weekendje Rome

Ilse,
    28-3-2018

Een mooi hotel voor een weekendje Rome. Het ligt vlakbij station Termini en het is makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven. Vanuit het hotel ben je zo be Termini en vanuit daar kun je de metro of stadsbus pakken of een hop-on hop-off bus. In de buurt van het hotel zijn verschillende goede restaurants waar je goed kunt eten. Het hotel is niet zo heel groot maar alles zit er wel netjes uit en het personeel is zeer vriendelijk. Iedere ochtend kun je lekker ontbijten met eventueel als het lekker weer is een dakterras. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar zeer prima, ze hadden genoeg keus. De kamers zijn prima. Ruime kamer met twee persoonsbed of twee losse bedden, een loungebank, TV, kast met kluisje en een ruime badkamer met bad en douche in een. Een echte aanrader!!!