KinderhotelWeer vandaag12°3°

50 reviews over Camping Village Roma in het Nederlands

Geweldig!

Iris,
26-11-2018

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel slecht!

Danielle Holtslag,
25-9-2018

Een hele kleine chalet, vies, schimmel en ontzettend gehorig. Niks geen theedoeken etc, beddengoed moet je blijkbaar zelf meenemen anders lig je gewoon op een kaal kussen. Het zwembad is erg koud, zelfs het bubbelbad is net zo koud als het zwembad. Niks geen hoezen op de ligbedden. Op het moment dat wij er waren was er blijkbaar een school met circa 200 leerlingen. Er werd nergens rekening mee gehouden, suuuuper irritant en gehorig! Wij hebben hier met tegenzin gezeten. Veel te duur voor wat je krijgt. Enige pluspunt is de bus voor de deur die je bij de metro of stad afzet.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Leslie,
19-8-2018

De chalet is te klein voor 5 personen, nog geen ligstoel als je eventjes bij je chalet wil chillen. Je kan zelf geen koffie of thee maken of je moet hiervoor naar het restaurant gaan. De bar die is gesloten tot 18u30. Zelf een ijsje eten op deze camping is ver te zoeken overdag. Personeel maakt zich overal vlug vanaf als je geen Engels of Italiaans spreekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ANWB camping

Leuke uitvalbasis voor een bezoek aan Rome

wouter,
15-7-2018

Vlakbij stadscentrum Rome. Er is een shuttlebus van de camping naar de regio achter Vaticaanstad. Deze rijdt om het half uur. Camping is verzorgd, wij hadden een ouder chalet maar dit had het fijne voordeel een overdekt 'prive' terras te hebben. Chalet zelf is niet erg groot. We hadden veel jeugd in de omgeving die ook op doorreis waren. Hier niet echt last van ondervonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

nooit meer.

Josje,
10-5-2018

Was eerder hier geweest en dat was goed bevallen. Vandaar weer opnieuw naar deze camping. Herinnerde me van de vorige keer een wel wat lawaai van de disco van het restaurant, maar dat was toen één nacht. Dus dat zou wel meevallen. Niet dus. Elke nacht zeer veel herrie; schreeuwen, gillen en roepen. Tot half 2. Daarna duurt het een half uur voordat de jongeren weg zijn naar hun accomodatie. Ondertussen gaat het personeel opruimen: rijden met een ratelend winkelkarretje naar de containers om daar met veel lawaai alles in te gooien.

Het was elke nacht raak. Bij een volgende bezoek aan Rome zoek ik een andere camping!

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Prima!

Arjan,
23-8-2017

We hebben hier 3 nachten met onze camper gestaan. We hadden een Superior plek en dat is wel handig. De andere camperplekken zijn wel erg klein. Mooi maar veel te druk zwembad. Restaurant biedt prima maaltijden voor een nette prijs. We hadden gelezen over veel herrie in de avonduren, maar dat viel erg mee. Natuurlijk wel wat rumoer maar vanaf 23 uur was het stil. Sanitair is van een prima kwaliteit en schoon. Bushalte voor de deur en dat zorgt ervoor dat je in 20 minuten in hartje Rome staat. Super camping voor een bezoek aan Rome!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Horror nacht

Joke mulderij,
1-6-2017

Een bungalow geboekt voor 3 nachten, pfff nu na 1 nacht wil ik gillend weg , moet ik nog 2 nachten hier blijven?? Op het park staat een groot bord, dat men stil moet zijn vanaf 23 uur, ernaast staat t " t reastaurant " en die had disco tot 1.30 en daarna ging iedereen naar eigen bungalow . Pratend, schreeuwend , zingend na 2.30 was t pas stil !!! Wat een horror

Gereisd met partner in mei 2017

Moderne nette camping

Hanneke
9-5-2016

De camping ligt net buiten het centrum van Rome, je moet een bus of een bus en een metro pakken om naar het centrum te gaan.

De camping zelf is erg modern en er zijn slaapopties voor verschillende leeftijden en groepen.

Wij zaten in een superior bungalow. Super verzorgd en een heerlijke douche. Wat wij misten was een prullenbak en koelkast op de kamer.

Tegenover de camping is een enorme supermarkt waar je alles kunt krijgen wat je maar nodig kunt hebben. Het restaurant op de camping was ook heel goed en spotgoedkoop.

De wifi deed het bij ons perfect, bij onze ouders (helemaal achteraan het park) niet.

Kortom, een mooie verzorgde camping een stuk buiten het centrum van Rome. Prijs kwaliteit was prima dus zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

iets te druk voor ons

Leen
22-12-2015

Wij zijn hier even gestopt om Rome te bezoeken, maar voor ons hoeft de animatie niet echt. Het was ons een beetje te druk en we betaalden voor faciliteiten die we niet nodig hadden omdat we toch de hele dag weg waren in Rome. We zijn dan naar de agricamping Montecaminetto doorgereden, een superrustige en goedkope camping op 10 min. rijden van het station. prima treinverbinding voor weinig geld.

Onze dochters willen graag terug.

Zeker bezoeken in Rome: colosseum en ijssalons

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Goede uitvalbasis om Rome te bezoeken

Anoniem12345
12-8-2015

In juni deze camping bezocht. Het is een camping die bestaat voor 80% uit huisjes e.d. Het kampeerterein is prima, afgebakende plaatsen, ondergrond is erg hard dus neem een hamer mee. Sanitair ziet er goed uit. Speciaal sanitair voor kleine kinderen inclusief badje. Helaas wordt het na 16.00 niet meer schoongemaakt waardoor het 's avonds niet echt schoon meer is. Zwembad ziet er prima uit, geen gebruik van gemaakt

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.