Camping Village Roma

46 reviews over Camping Village Roma in het Nederlands

nooit meer.

Josje
10-5-2018

Was eerder hier geweest en dat was goed bevallen. Vandaar weer opnieuw naar deze camping. Herinnerde me van de vorige keer een wel wat lawaai van de disco van het restaurant, maar dat was toen één nacht. Dus dat zou wel meevallen. Niet dus. Elke nacht zeer veel herrie; schreeuwen, gillen en roepen. Tot half 2. Daarna duurt het een half uur voordat de jongeren weg zijn naar hun accomodatie. Ondertussen gaat het personeel opruimen: rijden met een ratelend winkelkarretje naar de containers om daar met veel lawaai alles in te gooien.

Het was elke nacht raak. Bij een volgende bezoek aan Rome zoek ik een andere camping!

Prima!

Arjan
23-8-2017

We hebben hier 3 nachten met onze camper gestaan. We hadden een Superior plek en dat is wel handig. De andere camperplekken zijn wel erg klein. Mooi maar veel te druk zwembad. Restaurant biedt prima maaltijden voor een nette prijs. We hadden gelezen over veel herrie in de avonduren, maar dat viel erg mee. Natuurlijk wel wat rumoer maar vanaf 23 uur was het stil. Sanitair is van een prima kwaliteit en schoon. Bushalte voor de deur en dat zorgt ervoor dat je in 20 minuten in hartje Rome staat. Super camping voor een bezoek aan Rome!

Horror nacht

Joke mulderij
1-6-2017

Een bungalow geboekt voor 3 nachten, pfff nu na 1 nacht wil ik gillend weg , moet ik nog 2 nachten hier blijven?? Op het park staat een groot bord, dat men stil moet zijn vanaf 23 uur, ernaast staat t " t reastaurant " en die had disco tot 1.30 en daarna ging iedereen naar eigen bungalow . Pratend, schreeuwend , zingend na 2.30 was t pas stil !!! Wat een horror

Oude reviews (archief)

Moderne nette camping

Hanneke
9-5-2016

De camping ligt net buiten het centrum van Rome, je moet een bus of een bus en een metro pakken om naar het centrum te gaan.

De camping zelf is erg modern en er zijn slaapopties voor verschillende leeftijden en groepen.

Wij zaten in een superior bungalow. Super verzorgd en een heerlijke douche. Wat wij misten was een prullenbak en koelkast op de kamer.

Tegenover de camping is een enorme supermarkt waar je alles kunt krijgen wat je maar nodig kunt hebben. Het restaurant op de camping was ook heel goed en spotgoedkoop.

De wifi deed het bij ons perfect, bij onze ouders (helemaal achteraan het park) niet.

Kortom, een mooie verzorgde camping een stuk buiten het centrum van Rome. Prijs kwaliteit was prima dus zeker een aanrader!

iets te druk voor ons

Leen
22-12-2015

Wij zijn hier even gestopt om Rome te bezoeken, maar voor ons hoeft de animatie niet echt. Het was ons een beetje te druk en we betaalden voor faciliteiten die we niet nodig hadden omdat we toch de hele dag weg waren in Rome. We zijn dan naar de agricamping Montecaminetto doorgereden, een superrustige en goedkope camping op 10 min. rijden van het station. prima treinverbinding voor weinig geld.

Onze dochters willen graag terug.

Zeker bezoeken in Rome: colosseum en ijssalons

Goede uitvalbasis om Rome te bezoeken

Anoniem12345
12-8-2015

In juni deze camping bezocht. Het is een camping die bestaat voor 80% uit huisjes e.d. Het kampeerterein is prima, afgebakende plaatsen, ondergrond is erg hard dus neem een hamer mee. Sanitair ziet er goed uit. Speciaal sanitair voor kleine kinderen inclusief badje. Helaas wordt het na 16.00 niet meer schoongemaakt waardoor het 's avonds niet echt schoon meer is. Zwembad ziet er prima uit, geen gebruik van gemaakt

Nette goed georganiseerde camping. Ligt aan een drukke weg. Vriendelijk ontvangst en snelle hulp. Waren bereid ons met koffers af te zetten bij chalet. Staat van chalet was redelijk. Alles is er, schoon maar niet echt comfortabel. Het eten in het restaurant was matig een opgewarmde hap en een goed stuk vlees. Prijs kwaliteit is redelijk. Sanitair camping mooi.

Je kan op vele manieren de stad in. Goedkoopst met openbaar vervoer dat is goed te doen. Er is een looproute over de drukke weg naar de supermarkt en van bushalte (246) naar camping. Wel een flinke helling.

Supermarkt op de camping heeft ook goed aanbod. Camping wordt veel gebruikt door jongeren reisorganisaties uit allerlei landen. Maar om 23.00 is het echt stil. De touringcar rijdt langs chalets de camping af (achter uitgang) lijkt mij niet fijn daar te logeren. Goede paden, geschikt voor rolstoel. Echter bij de ingang wel een flinke oprit. Shuttlebus vertrekt vanaf het zwembad. Zwembad is ondiep 1.50 en erg (te) druk.

Heerlijke camping, dicht bij Rome!

Elsbeth
17-7-2015

Wij zijn 4 nachten geweest en hebben geslapen in een tent. Voorzien van alleen bedden, maar was schoon en ruimer dan verwacht. De camping is erg gezellig. Veel jongeren, maar niet veel Nederlanders. Sanitair en zwembad zijn beiden in goede staat en schoon.

Als je naar Rome wilt kun je voor 3 euro met de shuttlebus van de camping, waarbij je dicht bij Vaticaanstad wordt afgezet en ook weer opgehaald.

Daarnaast kun je ook met de bus en metro naar Rome. Dat is ong 20-30 min met de bus en afhankelijk waar je heen wilt in Rome nog 5-20 min met de metro. Een 100 minuten kaart voor de bus & metro kun je op de camping kopen en kost €1,50 een kaart voor 24 uur €7,-.

Je kunt eten bij het restaurant op de camping. Eten is van prima kwaliteit.

Al met al is de camping een heel geschikte plek om te verblijven met goede en veel voorzieningen.

Prima camping om Rome te bezoeken

Roelof
18-9-2014

Stadscamping met Shuttle bus naar het metrostation bij Vaticaan voor 1 euro, laatste terug gaat alleen erg vroeg (18h30), echter met OV ook prima te bereiken (wel 1x overstappen). Sanitair is op zich prima, zou wel beter schoon gehouden kunnen worden. Tentplaats wel op grind (maar dat zie je vaker in IT), hamer geen overbodige luxe. Grote camping winkel, restaurant en bar ook in orde (maar in de stad eet je leuker/net iets beter). Goede wasruimte. Veel jeugd (georganiseerd en backpackers), geeft goede sfeer, geen overlast van ervaren. Gratis wifi. Geen gebruik gemaakt van zwembad.

Village Roma, vorig jaar met pubers bezocht. We stonden op een kampeerplek, deze waren beperkt beschikbaar, meer caravans en huisjes. Het zit er vol met jeugd en groepen en dat maakt het levendig. Ligging is echt een stadscamping, rondom drukte en gebouwen maar in de avond geen overlast. Kom je hier voor je rust dan moet je in een hotel gaan zitten en je raam dicht doen. prima Sanitair en met bus en metro ben je zo in de stad. Je moet hier gewoon een beetje geluk hebben met het plekje wat je krijgt

We hebben een aantal aanbieders voor Village Roma voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Roma scoort een 7.48 uit 10 op basis van 49 reviews.