WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°20°
7,9

449 reviews over Camping Village Fabulous in het Nederlands

Een fijne vakantie dichtbij Rome.

Ria
16-5-2018

Wij waren met het vliegtuig, maar misten wel een auto. Als je wat meer sortering in je eten wil, is het handig om met de auto te gaan. De Pim supermarkt was aan het verbouwen. Als die weer open gaat is het wel te lopen, maar eerst komt er een gedeelte zonder stoep als je de camping af gaat. Verder een heerlijke camping . Gezellig en voor mijn kleinzoon van 6 een eldorado. Veel zwembad en speeltuin.
Camping Village Fabulous, Direttore, 18-5-2018

Beste Ria,

Hartelijk dank voor uw reactie en prettig om te horen dat u Fabulous Village een heerlijke en kindvriendelijke camping vindt.

Fijn ook om te horen dat uw kleinzoon heeft genoten van de speeltuin en ons zwembad.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek. We kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Fabulous Village

Helaas geen controle op geluidsoverlast

Alkema
12-5-2018

Caravan van touroperator die helaas deze caravans ook aan jongeren reizen verhuurd, schoolreisjes jongeren. Twee nachten nauwelijks geslapen door muziek en hardop praten tot diep in de nacht. We misten een camping bewaker die zijn ronde over de camping deed en ze hierop kon aanspreken.

Shuttle bus vanaf de camping ,prima. Binnen het uur vanaf de camping in hartje Rome. Terugtocht minder door wachten op de lijnbus die propvol zit met schooljeugd .

Campingwinkel elke dag verse broodjes ,vriendelijk personeel.

Zwembad is geweldig, vooral met het ondiepe bad.

Restaurant was waardeloos. Er zit meer smaak aan een diepvriespizza dan aan de pizza's die hier geserveerd werden.

Caravan van touroperator niet zo schoon en zeer gehorig en vochtig!!

Camping zit op een mooie afstand van Rome, maar met buslading duitse jongeren, geen goede nachtrust.

Camping Village Fabulous, Direttore, 14-5-2018

Beste familie Alkema,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om uw persoonlijke ervaring betreffende uw vakantie te delen op Zoover. We verwelkomen altijd feedback, zodat het ons de mogelijkheid biedt om de service die we aanbieden voortdurend te kunnen verbeteren.

We zullen dan ook zeker rekening houden met uw opmerkingen en dit bespreken met onze collega’s van het restaurant. Ook de staat van de accommodatie zullen we bespreken met de reception van de betreffende reisorganisatie.

Fijn om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis naar Rome vindt en dat u genoten heeft van ons zwembad en tevreden bent met onze mini-market.

Enige twijfels

Meijer
11-5-2018

Zeer chagerijnige incheck gehad bij touroperator. Dame was niet behulpzaam

Caravan was vies en niet compleet.

Bus naar dichtbijzijnde station naar Rome is prima.duurt 6 minuten. Vreemd dat je terug niet ophaalt Kan worden waardoor je met openbaar vervoer 45 minuten langer bezig bent. Zwembad en bar is prima.

Alles op de camping is duur. Restaurant Kan je geen restaurant noemen. Weinig keuze. Magnetron Pizza is nog Beter dan daar.

Pizza in restaurant is goedkoper in het restaurant dan bij de afhaal, wat ik vreemd vind. Info Balie is handig maar ook Daar werken mensen die niet behulpzaam zijn of meedenken. In de kleine folder van de camping staat dat je fietsen, scooters kan huren. Wij doen dat graag scooteren, maar

dit kan niet geregeld worden via de camping. Staat toch echt in hun eigen folder, maar antwoord was gewoon Nee.

Taxi echt te duur. Pick up om 16.00, 40 minuten op de taxi staan Wachten. Via de camping geboekt.

Camping Village Fabulous, Direttore, 14-5-2018

Beste familie Meijer,

We zullen dan ook zeker rekening houden met uw opmerkingen.

We hopen u desondanks nogmaals te mogen verwelkomen op onze camping.

Erg leuk

Ben Wilma
8-5-2018

Mooie camping ,snel in Rome en dat wilde we ook,winkel prima iets duurder maar oke,al mag het wat neer gevuld zijn ,restaurant echt een drama 2 mensen wel eten 3 1 uur later totaal niks, incheck was eigenlijk zo vreselijk traag 1,5 uur in een rij gestaan , zwembaden super restaurant bij het zwembad prima , accomodaties prima netjes schoon ,het zou handig zijn als er vervoer was vanaf achteraan de camping naar de winkel ,de koffers werden uiteindelijk wel opgehaald ,kortom een prima verblijf met echt verbetering punten
Camping Village Fabulous, Direttore, 10-5-2018

Beste familie Huntink,

We zullen dan ook zeker rekening houden met uw opmerkingen en dit bespreken met onze collega’s van het restaurant. Ook de incheck procedure zullen we bespreken met de reception van de betreffende reisorganisatie.

Fijn om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis naar Rome vindt en dat u genoten heeft van ons zwembad.

De animatie is super!

Jessica
5-5-2018

Topcamping. Niet zo mooi als Park Albatros (van dezelfde organisatie), maar de animatie maakte alles goed, we hebben genoten van Damiano, Carlo en Nicole. Ze weten van weinig iets groots te maken.

Rome ligt op een steenworp afstand, leuk! Winkelcentrum Eurema2 is ook erg mooi.

Het campingrestaurant valt helaas tegen.

Voor rolstoelers: je kan wel met het OV naar Rome als je een klein stukje kan lopen, anders is het geen aanrader (kapotte liften en roltrappen op de stations), Pompeï heeft een rolstoelroute, maar is erg lastig met de rolstoel, Herculaneum hetzelfde verhaal. De Vesuvius is onmogelijk. Je kan wel hoog komen met de auto, mooie route, gewoon aan blijven dringen en je GPK laten zien, we kregen een briefje mee van de politie en mochten doorrijden tot de dichtstbijzijnde parkeerplaats.

Camping Village Fabulous, Direttore, 7-5-2018

Beste Jessica,

Wij willen u graag bedanken dat u uw vakantie op Fabulou Village heeft geboekt en voor de tijd die u heeft genomen om een recensie te schrijven.

Fijn om te horen dat u zo van ons animatie team heeft genoten! We zullen deze positieve reactie aan Nicole, Damiano, Carlo doorgeven!

We zullen uw opmerking omtrent het restaurant bespreken met de manager. Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

Fabulous Village

Super leuke camping met vriendelijk personeel, leuk zwembad en je bent zo in de stad of op het strand
Camping Village Fabulous, Direttore, 27-4-2018

Beste Ilse,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Camping Village Fabulous heeft geboekt en voor het schrijven van deze positieve recensie.

We zijn blij dat u genoten heeft van onze faciliteiten, de hulpzaamheid van ons personeel, de bereikbaarheid ten opzichte van Rome en het strand.

Super!Fantastisch!

Fam. de Vos
16-2-2018

Vanaf de camping kun je naar de bushalte lopen (ongeveer 5 minuten).Je stapt op de bus en 20 minuten later sta je in hartje Rome!!!
Fabulous Village, Direttore, 19-2-2018

Beste familie de Vos,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor het schrijven van deze zeer postivieve recensie.

Fijn om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis vindt om Rome te bezoeken.

Echt typisch Italiaans.

Richard
13-1-2018

De accomodatie van touroperator voldeed aan al onze eisen. Je kon de sfeer van de plaatselijke bevolking beleven. Hele relaxte sfeer.
Camping Village Fabulous, Direttore, 16-1-2018

Beste Richlin,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Camping Village Fabulous heeft geboekt en voor het schrijven van uw vakantie ervaring.

We zijn blij dat u een relaxt verblijf heeft gehad op onze camping.

U kunt uw vakantie ook direct via ons boeken, via onze website.

Mooie camping

Katrien
16-11-2017

Heel mooie maar veel te grote camping, de afstanden zijn te groot. Een groot minpunt voor ons was het zwembad, het water was niet zo proper en 1x was er teveel chloor aanwezig maar iedereen mocht in het water blijven?! Ook de redders.....die stonden ver weg van het zwembad en op de glijbaan was niet altijd controle waardoor de jeugd dan heel ontstuimig werd en de kleintjes ondersteboven gleden. Het was een fijne vakantie maar wij hebben het gezien. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Camping Village Fabulous, Direttore, 20-11-2017

Beste Katrien,

We zullen uw opmerking betreffende de badmeesters ook zeker meenemen in de seizoens-evaluatie.

We willen u er wel op wijzen, dat ons zwembad dagelijks wordt schoongemaakt en dat wij ook altijd het water goed controleren.

We hopen u desondanks nogmaals te mogen verwelkomen op onze camping.

rome is mooi

groep
26-10-2017

camping goed alleen de huisjes van touroperator sjofel en niet schoon
Camping Village Fabulous, Direttore, 30-10-2017

Beste groep,

Wij willen u graag bedanken dat u uw vakantie op Camping Village Fabulous heeft geboekt en voor de tijd die u heeft genomen om een recensie te schrijven.

Fijn om te horen dat u onze structuur een goede camping vindt.

We zullen uw opmerkingen over de accommodatie bespreken met de betreffende reisorganisatie. Heeft u dit zelf ook al bij de touroperator aangegeven?

U kunt ook altijd onze website bezoeken waar u ook direct kunt boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Fabulous voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Fabulous in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Fabulous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Fabulous scoort een 7.87 uit 10 op basis van 493 reviews.