Camping Village Fabulous

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen met Rome op een steenworp afstand op Camping Village Fabulous. Het zwembad op Village Fabulous staat garant voor uren lang zonnen en relaxen. Met de auto bereik je Rome in 15 minuten. Vanaf de camping spot je deze wereldstad zelfs in de verte en heb je een geweldig uitzicht op het heuvelachtige landschap.

Contact

617 reviews over Camping Village Fabulous

• 9Marjolijn05-01-2020

Fijne vakantie, schone camping, lekker eten!

Hadden ons ingelezen via Zoover voor vertrek. In 2018 negatieve ervaring gehad op camping in Frankrijk. Wij hebben geboekt via een touroperator. Stacaravan was verouderd, maar schoon! We hadden een top plek met uitzicht op weilanden en in de verte Rome. Rustig gedeelte van de camping. Onze stacaravan had een groot terras en was geheel overdekt. Ideaal! Vrienden stonden elders op de camping, veel mindere plek, maar caravans waren goed. Zij stonden dichtbij de 'ghetto' maar overlast viel voor hen mee. Wij stonden hier ver vanaf. Ook bij ons (zie eerdere recensies) is kleding van de waslijn gestolen. Dus iedere avond wasrek binnengezet. Zwembad was druk, maar bijna iedere dag wel bedjes te vinden. Op één zondag was zwembad overvol en geen vrij bedje te vinden. Veel Romeinen komen dan naar de camping. Controle op 'bandjes' minimaal. Animatieteam werkt kneiterhard. Onze kids (4 en 5) vonden die mini-disco super. Ook de schuimparty was fantastisch.

• 2019
    10Carolina04-11-2019

Ik ben hier deze zomer geweest met mijn lief. Zeker aan te raden. Grote camping met veel te doen. We hebben veel tijd besteed hier omdat het zo geweldig was. Zalige zwembaden, optredens,  het eten in het restaurant was fenomenaal vooral de pizza en de grill. Iedereen was ongelooflijk vriendelijk. Definitely will be coming back.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10nina04-09-2019

best animation team _ we love hu team

the best animation team EVER. You must come and try and have the best fun i highly recommend.

Daniele A., sales director, 15-09-2019

Thank you very much for writing a review. We are very happy to hear about your pleasant stay in our campsite. Best regards.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Bas03-09-2019

Leuke camping om Rome te bezoeken

Goede camping om Rome te bezoeken. 15 min met de auto naar metrostation Laurentina en met de metro nog welgeteld 15min en je staat voor het Colluseum. Ik was erg sceptisch over de camping na het lezen van de negatieve reacties over “ krottenwijken, ghetto’s, geluidsoverlast etc” maar hier is absoluut niets van waar. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en hebben in alle rust heerlijk kunnen zonnen en genieten aan het mooie zwembad! Kortom een super vakantie gehad en zeker een aanrader voor mensen die graag Rome willen zien en willen genieten van de zon.

• 7Staat v/h sanitair

directeur, sales director, 04-09-2019

Hartelijk dank voor uw recensie. We hopen u snel weer terug te zien op Fabulous Village!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8maaike28-08-2019

mooie stacaravan in de buurt van

een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan rome. de kinderen vonden de minidisco erg leuk.

• 9Bosman28-08-2019

Top vakantie met Rome zo dichtbij

Hele fijne camping! De zwembaden bieden voor elke leeftijd iets, de lagoon is heel fijn voor alle leeftijden.Animatie is ook top, kinderen hebben zich heel goed vermaakt en wij ook!

directeur, sales director, 01-09-2019

We zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Tot snel op Fabulous Village!

• 9Angelique26-08-2019

Heerlijke camping!

Wij verbleven in chalet botticelli plus,zeer mooi en proper.Voor het ontbijt deden we onze boodschappen in het winkeltje op de camping ,waar toch wel het meeste voorzien is,ook iedere morgen vers brood.Voor de grotere boodschappen gingen we naar de supermarkt zo'n 2km verderop.Ons verblijf op de camping vonden we top,mooie zwembaden en ook genoeg ligstoelen voorzien.Aan het zwembad is een pool bar waar je 's middags ook iets kan eten.De sanitaire blokken werden constant schoongemaakt.Er is voor elk wat wils om zich gedurende de dag en avond bezig te houden dankzij het toffe animatie team.'S avonds is er de Mini-Disco met daarna een show of spelletjes avond.Wij zagen de musical Grease,supermooi,en ook Peter Pan vonden we geslaagd.Het team van Carlo doet het echt fantastisch!Zou zeker nog een keer terug gaan naar deze camping .Carlo,Damiano,Roberta, Thierry,Davide,Matteo,Yarissa,Beantwoorden en Denise,bedankt voor deze mooie vakantie.

• 10Staat v/h sanitair

directeur, sales director, 01-09-2019

Hartelijk dank voor uw recensie. We zullen de complimenten doorgeven aan ons animatieteam! Tot de volgende keer op Fabulous Village

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Fam. Van Valen24-08-2019

Fantastische vakantie!

Een geweldig en schoon park, er wordt veel georganiseerd van avonddiscozwemmen, schuimparty en colourrun mede door een leuk animatieteam. Er staan leuke kraampjes doordeweek op het park zelf, is het al voor de leuke entourage. De zwembaden zijn geweldig, met name als je kinderen van 1.5 tot 12 hebt. De ondergrond van het lagunebad is van rubber en 30 cm diep waardoor ons zoontje van 1.5 in zijn babyfloat er vrolijk op los kon stappen :-) De mobile homes zijn ietwat veroudert en de matrassen van Ikea Knetterhärd maar dit doet weinig af aan de geweldige sfeer daar. Ook de bbq's bij iedere mobile home is ontzettend makkelijk. De stad Rome is wat versmeerd door afval en graffiti maar verder natuurlijk geweldig evenals het Vaticaan. Wij zijn gevlogen op Ciampino. Taxi ca. 50 euro. Alles met de bus en metro goed te doen en spotgoedkoop (€ 1,50 voor 100 minuten reizen p.p. ouder dan 10 jaar). Tip: download de app Moovit!! Super vakantie!!!

directeur, sales director, 01-09-2019

Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat alles naar wens was en wijzen u er graag op dat we bezig zijn stapsgewijs de mobile homes te vernieuwen. Tot de volgende keer op Fabulous Village

• 7Melanie23-08-2019

Camping voldoende & touroperator niet doen!

De camping is mooi, overzichtelijk en alles is lekker dichtbij .

Het animatieteam is flink aanwezig inderdaad weinig variatie veel hetzelfde. En het geluid niveau is ook best aan de hoge kant tot zeker 00.00. En je moet om 9.00 in de rij staan voor een plekje bij het zwembad in de schaduw.

Ik raad alleen deze touroperator echt af ! De caravan valt van ellende uit elkaar, het is vies, en ook de medewerkers zijn niet service gericht.

Camping prima & organisatie bagger Slecht

• 7Eetgelegenheden

directeur, sales director, 01-09-2019

Hartelijk dank voor uw recensie. We zullen uw opmerking over de animatie meenemen in ons overleg. Graag willen we u er ook op wijzen dat het mogelijk is rechtstreeks bij ons te boeken. We hopen u terug te zien op Fabulous Village.

• 5A. Eerdmans21-08-2019

Nooit meer

30 juli 16:00 kwamen wij aan op camping Fabulous, een Serengeti XXL tent geboekt via touroperator. De Serengeti tenten staan vlakbij het zwembad waar alle rumoerigheid plaatsvind en dat was bij aankomst al gelijk duidelijk. Een grote en drukke camping, maar ach, alles went dus met goede moed aan onze relax vakantie begonnen. HELAAS! Desondanks dat er na 23:00 een stilte verbod op de camping is was het allesbehalve rustig de eerste nacht. Wellicht eenmalig? Deze camping kiest ervoor om een groot aantal lokale Romeinen toe te staan waarvan enkele er gewoon wonen aangezien woonruimte in Rome duur is en men dan goedkoper op de camping staat, iets wat in NL ook weleens voorkomt. De lokale mensen zorgen voor gigantische overlast op alle vlakken! 4 vechtpartijen, kots voor de supermarkt. Wij hebben van de 14 nachten slechts 3 nachten kunnen slapen. De ligging tov Rome is perfect dat is dan ook het enige! Ik zou de camping niemand aanraden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

directeur, sales director, 01-09-2019

Hartelijk dank voor uw recensie. Het spijt ons dat uw ervaring niet zoals gewenst was. We doen samen met ons security team zoveel mogelijk om de overlast weg te nemen. Het is altijd mogelijk om de receptie 's nachts te bellen in geval van lawaai.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

88 tips over Camping Village Fabulous

• Tamara, 30-06-2014

Vanaf de camping kun je met de bus naar Rome, een buskaartje kun je al op de camping kopen, bij de receptie en bij een automaat buiten.

• Fee, 20-06-2014

Makkelijkste route naar de camping als je met OV gaat: Blauwe metro tot aan station EUR Fermi en neemt daar bus 070 of 709. (tot aan busstop Camping Fabulous Colombo/Malafede. Wij hebben een weekkaart voor het OV genomen kost 24,00 euro p.p. (kinderen onder de 10 gratis). Wij waren er een week dus dan heb je het er zo uit en hoef je nergens naar te kijken. Let wel op: een weekkaart is geldig t/m de 6e dag 0.00 uur, dus niet helemaal een week.

• hubens, 07-05-2014

We hebben een mooie fietstocht door Rome gemaakt met een Ned. gids, ook aan te raden is om een fiets te huren bij de Appia Antica en die een stuk te fietsen. Vooral het 2e gedeelte is mooi. Nadeel is wel de bestrating (kinderkopjes). Ook de Basilica San Paulo (met metro bereikbaar) is heel mooi, niet zo massaal als de Sint Pieter en geen wachtrijen.

168 vragen over Camping Village Fabulous

• Patrick van den Vlekkert, 03-01-2020

ontbijt

Wie heeft ervaring met het bij te boeken ontbijt op de camping?

• Jody, 19-08-2019

Plattegrond

Heeft iemand een plattegrond van de camping?

• Miriam, 24-04-2019

Meivakantie

Is dit een leuke camping Voorde meivakantie? Kan er dan ook gebruik gemaakt worden van het zwembad?

Camping Village Fabulous info

• BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand8 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa