Camping Village Fabulous

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°19°
Camping Village Fabulous
7,7

465 reviews over Camping Village Fabulous in het Nederlands

Liever niet meer, tenzij er oordoppen meegaan

M. Vermeij
14-8-2018

Mooie camping maar met iedere avond ongelooflijk veel herrie tot diep in de nacht van nabij gelegen openlucht disco....

Douchen in toiletgebouw doe je in een flinke laag schuimend water van je voorganger.

Eten kun je beter zelf koken

Nooit meer

Monique
13-8-2018

Voor ons nooit meer.

Het draait veel om de lokale bevolking die er in een soort wijken op de camping staan,ziet er echt niet uit,dacht even dat ik in een krottewijk beland was.

Het zwembad is te klein voor het aantal mensen die op de camping staan.

De italiaanse bevolking op deze camping hebben de beste plekken en sturen zelfs mensen weg die op het teras bij het zwembad zitten om daar zelf plaats te nemen.

Veel katten op de camping.

Take away was niet te eten,friet wordt warm gehouden onder een warmtelamp,ook duur voor wat je krijgt.

Lasagne gewoon formaat bakje met daarin een klein beetje lasagne.

We hebben al heel wat campings gezien,maar deze tipt met geen mogelijkheid aan albatros of norcenni.

Camping Village Fabulous, Direttore, 14-8-2018

Beste Monique,

Wij willen u graag bedanken dat u onze camping heeft gekozen voor uw vakantie in Rome en voor de tijd die u heeft besteed om een feedback over uw verblijf te delen.

We hebben kennis genomen van uw constructieve kritiek, maar om nu te schrijven dat de “lokale bevolking” in een “krottenwijk” woont, gaat een beetje ver naar onze mening.

De komende jaren zullen wij blijven investeren in onze camping, om zodoende te kunnen doorgroeien in termen van kwaliteit. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen, om u te laten zien dat we in de goede richting blijven werken.

Fabulous Village

Goede uitvalsbasis voor Rome e.o. en strand.

Kampeerder
11-8-2018

Mooie schaduwplek op voorste campinggedeelte en waar het 's avonds heerlijk rustig is. Enige minpuntje is de toegangsweg die hier dwars doorheen gaat en waar wat hard gereden wordt. Supermarkt op camping in orde en anders grotere supermarkt iets verderop. Pasta in restaurant prima, pizza's wat minder. Afhalen pizza/patat geen succes. Sanitair wordt 24x7 schoongemaakt, uitstekend. Zwembad lekker voor een duik na strandbezoek, maar voor ons wat druk. Dat je rond de de zwembaden mag roken is niet meer van deze tijd. Genoeg te zien in omgeving. Met auto naar Rome via P+R Laurentina/metro en bezoekjes aan Ostia Antica, Nemi en Tivoli met de 3 Villa's (2 dagen voor uit trekken). Prachtig strand op 25 minuten in Torvainica, waar je de auto veilig kunt parkeren. Alleen op zondag heel erg druk. Wij hebben 2 heerlijke weken op deze camping gehad en prijs/kwaliteit vwb kamperen uitstekend. En zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Camping Village Fabulous, Direttore, 13-8-2018

Beste Kampeerder,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Prettig om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis vindt om Rome te bezoeken en dat een prima verblijf heeft gehad. Fijn dat u de constante schoonmaak van ons sanitair gebouw gewaardeerd heeft evenals de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel.

Voor komend seizoen hopen we inderdaad een rookverbod door te voeren in het gebied rondom het zwembad.

Vacanceselect

Leuk camping om Rome te bezoek

Ilona
11-8-2018

We zijn hier kleine 3 weken met onze eigen caravan geweest. Gezellig grote camping met veel Nederlanders en Italië. Bij aankomst werden we goed geholpen bij de touroperator. De plattegrond moest je eventjes goed bekijken hoe alles liep op de camping zelf is het zieken. Helaas voor de camping bijna geen plek om je auto met caravan te plaatsen🙈. Is een choas bij aankomst. Zwembad is leuk. Kleine bad mag je met bal enz in grote bad mag je alleen zwemmen beetje jammer vonden wij. S’avond word er mini disco georganiseerd en er is een voetbalveld tot 11 uur verlicht. 2 à 3 per week is er een marktje. Supermarkt heeft van alles op de camping. Ijs is erg goed op de camping, eten vonden wij niet lekker.

Rome is er leuk. Je kunt er na toen met de bus en metro of zelf met de auto parkeren bij metrostation Laurentina €1,50 voor de hele dag en dan zo met metro de stad verkennen. Rome is echt de moeite waard. Om Rome is helaas bijna niets te zien.

Camping Village Fabulous, Direttore, 13-8-2018

Beste Ilona,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prettig om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis vindt om Rome te bezoeken en dat u genoten heeft van onze faciliteiten en uw verblijf.

Gedurende het absolute hoogseizoen is het inderdaad niet toegestaan om het in grote zwembad ballen en/of opblaasbare zwembanden te gebruiken, om de veiligheid te kunnen garanderen in dit bad. Buiten deze periode is het echter wel toegestaan.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Noooooooit meer!

Anoniem
9-8-2018

Absoluut niet naartoe gaan! Onze auto is leeggehaald , 1ste nacht na aankomst. En bij het politiebureau blijkt vervolgens dat het op deze camping heel vaak voorkomt. Bij de informatiebalie zeggen ze dit natuurlijk niet, wegens imagoschade.

Supercamping

Saskia
9-8-2018

Supergezellige camping, leuk aangelegd, mooi uitzicht, mooi zwembad, leuk voetbalveld, mooie tennisbaan (maar te warm), mooi en schoon sanitair, zeer vriendelijk personeel overal, prima restaurants met leuke terrasjes, handige supermarkt, altijd gezelligheid en activiteiten, zeer enthousiaste animator, grotendeels (vriendelijke) Italianen (maar hey, je bent in Italië, anders ging ik wel naar Nederland) in directe omgeving veel te doen, mooi groot winkelcentrum nabij, Rome met de bus en metro in half uurtje, supermooi strand en Tyreense warme zee in Fregene (35 km), Rome is fantastisch, etc.

Beste Saskia,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor het schrijven van deze zeer positieve recensie.

We zijn blij dat u genoten heeft van al onze diensten, faciliteiten en de vriendelijkheid van ons personeel.

slechte prijs/kwaliteit verhouding

Stephan
7-8-2018

Deze camping was niet OK! We zijn met het vliegtuig naar Rome gereisd en kregen Waikiki nr 24 toegewezen, helemaal op het einde van de camping! Stacaravan was ingericht met goedkope materialen en kookgerei die niet schoongemaakt was! Huisjes stonden echt tegen elkaar geplakt op max 2m met de overburen! We konden zien wat er in hun bord lag. Géén privacy. Iedere morgen 1,5km om broodjes naar de supermarkt! Afhaalmenu niet mogelijk, veel te ver, want het eten was koud bij aankomst. Dan maar zelf koken. Weinig keuze in supermarkt en heel ver stappen met boodschappen. Ook werden we opgelicht bij het boeken van excursie in de camping! Het personeel van de camping is niet vriendelijk. Dus géén goeie prijs kwaliteitsverhouding en slechtste camping die we deden! Bijbetalen voor lakens/handdoeken/schoonmaak -allemaal verborgen kosten die een gezin >100 € kosten. We hebben de touroperator aangesproken, maar werd vakkundig en met standaard tekst afgewimpeld. Géén touroperator meer!

Beste Stephan,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om uw persoonlijke ervaring betreffende uw vakantie te delen op Zoover. We verwelkomen altijd feedback, ook negatieve, zodat het ons de mogelijkheid biedt om de service die we aanbieden voortdurend te kunnen verbeteren.

Wij hebben overigens ook al op uw andere recensie geantwoordt, die u op Tripadvisor heeft geplaatst. In die recensie spreekt u ook over onvriendelijk personeel, omdat er volgens u onderscheid wordt gemaakt tussen Italianen en "buitenlanders", maar meer dan de helft van ons personeel is zelf "buitenlands" dus wij maken in onze communicatie geen onderscheid hierin.

We vinden het overigens jammer dat u ter plaatse niet naar de receptie van de touroperator en/of de hoofdreceptie bent gekomen om melding te maken over de schoonmaak en de inventaris. Onze receptie is 24 uur per dag open en indien u ergens niet tevreden over bent, dan proberen wij het altijd op te lossen.

Op onze camping zijn er accommodaties dichtbij de faciliteiten en andere mobile homes zijn verderaf gelegen (dit staat ook duidelijk op de website van de betreffende touroperator vermeldt). Daarnaast staat er zowel op uw voucher als op de website van de reisorganisatie de eventuele extra kosten, dus hier is geen sprake van extra "verborgen" kosten.

Iedereen verdiend een tweede kans; wellicht dat wij u nogmaals voor een vakantie in Rome mogen verwelkomen in een accommodatie dichtbij de faciliteiten en in een andere periode, waarin het rustigere is.

prima uitvalsbasis

Reinier
7-8-2018

De camping is een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan de stad Rome en omgeving. Met de bus naar de metro en weer terug is inderdaad een opgave, maar als je met je eigen auto naar metrostation Laurentina rijdt en daar voor € 1,50 per dag(!) in de parkeergarage parkeert, is het lastigste deel van het OV omzeild. De eerste keer hebben wij aan de straat bij Laurentina geparkeerd en moesten dat bekopen met een ingetikte autoruit.

Voornamelijk staan er sta-caravans/chalets. Slechts een paar kleine stukken waar ook toercaravans en tenten kunnen staan. Midden op het terrein een 'compound' met semi-permanente(?) caravans/tenten waar voornamelijk Italianen staan. Niet vervelend.

De camping wordt vooral bezocht door Nederlanders, Britten, Fransen. Enkele Denen, Duitsers, Belgen, Polen en luidruchtige mensen van Aziatische afkomst.

Zwembaden zij oké. Een zwemparadijs is het niet. Bedjes voldoende.

Camping is zeer schaduwrijk en goed onderhouden.

Beste Reinier,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor het schrijven van uw vakantie ervaring.

We zijn blij dat u genoten heeft van ons zwembad, de netheid van onze camping en dat u onze camping een goede uitvalsbasis vindt om Rome te bezoeken.

Nooit meer

Ilona
6-8-2018

De camping ligt mooi verscholen in een bos vol paraplubomen. Wij hadden een 6 persoons caravan van de camping zelf gehuurd. We verbleven er met 3 personen, wat een geluk was want wat was het klein! Als de deur van de 2 persoonskamer open deed had je geen andere keuze dan in bed te vallen, lopen naast het bed ging niet. De kast kreeg je niet helemaal open dus we gooide de kleren maar op goed geluk op de plaats. Het bed was een ijzeren rek met dunne planken en een matras van 3 cm dik. De kinderkamer voor 3 kids was klein, er stond 1 klein kastje waar je de kleren van de kids moest leggen? De badkamer was zo klein dat je met ingehouden buik langs de wasbak moest om in een veel te kleine, vieze en beschimmelde douche te wassen. De keuken inventaris was voor 2 personen, de pitten lekte al gas als je tegen de knop stootte. Wat was er positief? De airco en de mega veranda maar door de grote hoeveelheid katten niet echt schoon.

Beste Ilona,

We hebben kennis genomen van uw constructieve kritiek betreffende de stacaravan, maar wij willen u erop wijzen dat u op onze website een duidelijke omschrijving voor ieder type accommodatie vindt, inclusief foto's.

Een mobile home voor 6 personen is wel degelijk toegankelijk voor 6 personen.

Eenmalig

Merie Verstappen
6-8-2018

Prachtige camping en prima uitvalsbasis om Rome te bezoeken! Ik lig op dit moment aan het prachtige zwembad. Erg druk maar meestal wel plaats om te liggen. Animatie doet hun best om iedereen te vermaken. De badmeesters daarintegen zijn enkel bezig met hun eigen vrienden/familie/kennissen om deze te voorzien van de beste plekken aan het bad. Totaal niet bezig met hetgeen ze voor aangenomen zijn! Er scharen dan ook grote groepen mensen omheen en er wordt onderling veel geseind en gebaard wat je als toerist/gast een naar gevoel geeft. Mensen moeten hun strandbedjes afstaan omdat er een handgeschreven bonnetje getoond wordt waarop enkel een bedrag van 15 euro te lezen is. De "badmeester" ziet erop toe dat het bedje wordt afgestaan en hoppa...alweer een plaatsje voor een vtiend/familielid geregeld! Ze lachen zich kapot! Ik snap niet dat dit niet door meer mensen gerapporteerd wordt! Accomodatie van touroperator ( Tahiti ) is voldoende.

Beste Merie Verstappen,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Fijn om te horen dat u onze camping een goede uitvalsbasis naar Rome vindt en dat u genoten heeft van ons zwembad en de inzet van ons animatie team.

De ligbedden in ons zwembad zijn gratis en toegankelijk voor iedereen. Daarnaast hebben wij 5 "baldakijn" bedden (soort hemelbedden) beschikbaar, die de klanten kunnen boeken bij de pool bar. Het gebruik hiervan is tegen betaling, waardaar dat het gebruik hiervan gecontroleerd wordt.

Uw opmerking omtrent de badmeesters zullen wij zeker meenemen in onze seizoensevaluatie.

We wensen u nog een prettig vervolg van uw verblijf.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Fabulous in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Fabulous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Fabulous scoort een 7.74 uit 10 op basis van 509 reviews.