Géén boekingskosten

Camping Village Fabulous

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village Fabulous voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 639 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kamperen met Rome op een steenworp afstand op Camping Village Fabulous. Het zwembad op Village Fabulous staat garant voor uren lang zonnen en relaxen. Met de auto bereik je Rome in 15 minuten. Vanaf de camping spot je deze wereldstad zelfs in de verte en heb je een geweldig uitzicht op het heuvelachtige landschap.

Contact

639 Reviews over Village Fabulous

• 7Len16-09-2022

Voor ons viel het zwaar tegen

Het is ‘n camping met 800 verblijven, waaronder safaritenten, chalets in div. maten, hotelkamers, kampeerplaatsen en zelfs seizoensplaatsen, die de oude tenten van Vacansoleils gebruiken voor afscherming van hun caravan. Wij zijn hier ongeveer 10 jaar geleden geweest en waren heel erg gecharmeerd van deze camping voornamelijk de verbinding met Rome en het geweldige zwembad. Binnen 20 minuten zit je in de binnenstad. We zijn nu wel erg geschrokken van de enorme drukte die er dag en nacht is. Rollende Trolly’s van aankomende en vertrekkende toeristen (‘s nachts), personeel die als gekken over het terrein rijden, Italianen die veel te hard rijden. Personeel vind ik niet echt vriendelijk. We zijn ‘n dag eerder dan gepland weer vertrokken. WiFi niet te ontvangen. Wij zijn heel veel gewend mn. ook drukte, maar dit overtreft alles. Laat je niet tegenhouden door hetgeen ik schrijf, als je hier geen problemen mee hebt.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Van Dijk27-08-2022

Nooit meer

Reviews van anderen helaas pas gelezen toen we al op de camping stonden. Positief was de goede ligging om Rome te bekijken zonder de auto te gebruiken en veel schaduw van de bomen. Nadelen: ghetto van luidruchtige Italianen, de privé karaoke van Italianen en Philippino's, bijna de gehele dag doordringende bas geluiden te horen van het animatieteam, muggen en vliegen, administratie slecht op orde, auto en caravan onder de luizen uitwerpselen, bij het zwembad schreeuwende jeugd aanwezig die geen camping armbandje om hadden, dag en nacht lawaai van auto's op het terrein. Zelfs een klein beetje rust was hier niet te vinden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Anne23-08-2022

Fantastisch! Een aanrader voor gezinnen met pubers

Prachtige camping! Zwembad is ruim en schoon. Alles is netjes, zelfs de toiletten bij het zwembad worden continu schoongemaakt. Camping is erg gezellig, daardoor geen plek voor rustzoekers, muziek stopt rond middernacht en pas na 1 uur wordt het echt stil. Winkel is van alles voorzien en prijzen vallen mee. Restaurant heeft beperkte kaart, maar smaakt prima. Tip: vlakbij zit Old Wild West, lekker eten voor niet teveel geld.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5HFF17-08-2022

Prima uitvalbasis voor bezoek Rome

Wij waren er een week met als doel Rome een paar keer te kunnen bezoeken. Dat is vanuit de camping goed te doen met het OV. De opstapplaats is op loopafstand en kaartjes voor OV kan je op de camping kopen. Personeel bij de info is heel vriendelijk. Wij hadden een safari tent van Vacansoleil. Zij waren zelf niet aanwezig. Mooie ruime nette tent en plek. Wel dicht bij zwembad en wc/doucheruimte. Dit betekent dat je alles meekrijgt van de animatie. Dit was voor ons te hard en ging hele dag, tot laat, door. Zwembad groot maar heel druk en niet fris. Voor ons is deze camping niet voor herhaling vatbaar.
    De medewerkers (op info na) waren niet klantvriendelijk. Veel bezoekers die tot heel laat veel geluid maken ( 04:00 uur geen uitzondering). Veel italianen zonder bandje aanwezig, het weekend leek dit toe te nemen, en vaste plekken. Miste “warmte” op deze camping.

• 3Eetgelegenheden
  • 8CcG06-08-2022

eenvoudige maar mooi onderhouden camping

wij zijn met ons gezin 9 dagen op deze camping geweest. Het is een eenvoudige camping maar mooi onderhouden en alles wat je nodig hebt is aanwezig. We werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie en ook alle andere keren dat we bij de receptie geweest zijn, was het personeel heel behulpzaam. Bij aankomst bij de caravan zagen we een wespennest. dit gelijk gaan melden en voordat we zelf terug waren bij onze caravan, was er al iemand om het op te ruimen. Wat een service! Het zwembadterrein is ruim opgezet en er zijn ruim voldoende ligbedjes met parasols voor alle gasten. De camping ligt heel gunstig voor een bezoek aan Rome. Met een taxi sta je in ongeveer 25 minuten in hartje centrum. (kosten taxi ca 40 euro) In de nabije omgeving is verder niets. Maar als uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome is deze camping zeker aan re raden

• 6Eetgelegenheden
  • 8C03-08-2022

Zeer goed

Mooie grote camping met prima voorzieningen. Meerdere zwembaden en een zacht lagunebad. Zeer goede basis om Rome te kunnen bezoeken! De bus stopt voor de camping en gaat rechtstreeks naar de metro. Auto kan blijven staan. Ov Kaarten kan je op de camping kopen. Kampeerplekken ook zeer ruim en zeer groot en net sanitair gebouw. Live muziek in de avond. En speelvoorzieningen voor kinderen.

Het enige minpunt was het restaurant. Onsmakelijk en niet warm.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Michael11-07-2022

Muggenparadijs

In het naseizoen van 2020 hier geweest in een Mobile Home van Vacansoleil. warm water boiler deed het niet, maar werd snel gefixt toen we dit aangaven.

Wij hadden hier zoveel last van tijger muggen dat we veel in de Mobile Home hebben doorgebracht. in de ochtend en avond kon je daardoor niet rustig buiten zitten. Deet spray of van die anti-muggen wierrook hielp niet veel.

Camping was in de Covid tijd rustig, in het weekend door de locals echt uitzonderlijk druk. Mooie uitvalsbasis voor een stedentrip naar Rome, Bus komt vlakbij de camping.

In de omgeving was verder weinig anders te beleven.

Zwembad was schoon en voldoende lig bedjes (niet represenatief ivm Covid periode).

• 6Eetgelegenheden
  • 8Nicole07-05-2022

Mooie camping, goede verbinding ov naar Rome

De camping was goed beschaduwd. Veel stacaravans en ook nog enkele campingplaatsen met een groot sanitairgebouw. Dit heb ik niet bekeken. Een winkel met vers brood en genoeg om een maaltijd te maken. Op 15 minuten lopen ligt een supermarkt. Op de camping is ook een restaurant met take away. Bij de zwembaden is een snack te krijgen. Voor kinderen is het een leuk zwembad. In het hoogseizoen is er ook een ijssalon. Verder is er een animatieteam, speeltuinen, pingpongtafels en een volleybalveld. WiFi bij het zwembad en bij de receptie. De camping was schoon en de mensen waren vriendelijk. Wij hadden een stacaravan van Homair. Niet al te groot, maar prima voorzien. Vlakbij de ingang van de camping zit aan de grote weg de bushalte. Zeker om de 20 minuten stopt een van de twee bussen er. Ze stoppen bij het metrostation en vandaar kun je het centrum in. Dit duurt ongeveer 30-45 minuten.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Chantal02-11-2021

Prima camping om Rome te bezoeken.

1 week gekampeerd op camping Fabulous met onze eigen tentjes. Met onze 2 kinderen van 11 en 7 jaar. Prima uitvalsbasis om Rome te bezoeken. Dat was ook onze insteek. Kampeergedeelte achter het centrumgebouw was heel fijn. De kampeerplekken meer richting het midden vd camping leken ons drukker en niet prettig. Sanitair in prima staat. Werd ook goed schoongemaakt. Centrumgedeelte met restaurant, winkeltje en afhaal is prima. Skelters huren vonden onze kinderen leuk. Zwembaden mooi. Wel heel erg druk en harde muziek van de animatie. Moet je van houden. Met het openbaar vervoer sta je in 40 minuten bij het colosseum. Dat is: lopen naar bushalte + wachten op de eerstvolgende bus + met de bus naar metrostation + met de metro naar colosseum. Was goed te doen. Kaartje kostte € 1,50 pp en dan mocht je 100 minuten met het OV. Dus daarmee kon je met de bus en de metro. Kaartjes bij campingreceptie te koop. Prima camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Nienke10-09-2021

Fijne camping om Rome te verkennen

Fijne camping om Rome te verkennen, maar je hoeft hier geen 2 weken te staan. Qua ligging dus wel perfect, maar daardoor veel geluidsoverlast van de stad. Ook mogen auto’s er s’nachts blijkbaar nog op rijden. Echt een goede nachtrust heb je hier niet. Wij stonden met onze tent onder de bomen en na 3 dagen alles onder de hars. Prima tijd gehad, maar we zijn snel doorgegaan nadat we Rome hadden gezien. Het strand is niet de moeite waard.

Camping Village Fabulous info

Soort hotel

• DorpBeschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar
  • OvenBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Afstand in meters