WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°4°
7,1

Omschrijving
Kamperen met Rome op een steenworp afstand op Camping Village Fabulous. Het zwembad op Village Fabulous staat garant voor uren lang zonnen en relaxen. Met de auto bereik je Rome in 15 minuten. Vanaf de camping spot je deze wereldstad zelfs in de verte en heb je een geweldig uitzicht op het heuvelachtige landschap.

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco

487 reviews over Camping Village Fabulous in het Nederlands

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Human Company

Leuke camping met goede ligging

richard,
23-9-2018

Dit was mijn tweede jaar op de camping en het was net zo goed als vorig jaar. Niks te klagen en een hele chille vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Camping Village Fabulous, Direttore, 25-9-2018

Beste Richard,

We willen u hartelijk bedanken voor uw loyaliteit en vertrouwen in onze camping, evenals voor de tijd die u besteed heeft om uw recente ervaring op Zoover te delen. Fijn dat we u ook dit jaar weer hebben mogen verwelkomen. Hopelijk komt u ook volgend seizoen weer terug voor een andere "chille vakantie"!

Tot snel!

Tussenin

Jeanet De Kok,
22-9-2018

Wij zitten nu hier..

Wat een aanfluiting die bar zeg!

Gisteravond geen cocktails meer..maar ja het was tegen sluitingstijd..dus kan me er wel iets bij voorstellen..al vind ik die tijd wel vroeg..22.30 uur

Nu is het net 21.30 uur..GEEN cocktails en geen bier uit vat meer! Heb je je verheugd om 1 cocktailtje te drinken...

Gereisd met partner in september 2018
Camping Village Fabulous, Direttore, 25-9-2018

Beste mevrouw de Kok,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven, ook al betreft het alleen de bar. Het klopt dat gedurende het laagseizoen onze commerciële activiteiten gereduceerde openingstijden hebben. We vinden het spijtig om te lezen dat u hierdoor niet de gewenste service heeft ontvangen.

Hopelijk heeft u wel van onze andere diensten kunnen genieten en heeft u een prettig verblijf gehad.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Mooie camping

Nadia,
21-9-2018

Hele mooie camping. Sanitair was altijd schoon en het personeel erg vriendelijk. Het eten in het restaurant was lekker en het assortiment in de winkel ruim voldoende. Met het openbaar vervoer kom je makkelijk in het centrum van Rome. Wel is het in de bus vaak erg druk. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018
Camping Village Fabulous, Direttore, 24-9-2018

Beste Nadia,

Wij willen u graag bedanken dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor de tijd die u heeft genomen om een recensie te schrijven.

Fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad en onze camping een goede uitvalsbasis voor Rome vindt. Ook prettig om te merken dat u de schoonmaak van ons sanitairgebouw en de vriendelijkheid van ons personeel gewaardeerd heeft.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Human Company

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Rob van den Braak,
13-9-2018

Fantastische camping. Prijs-kwaliteit van mijn accommodatie was prima in balans. Gelukkig veel schaduw. Prima indeling van peuter/kinderbad en zwembad. Na 0.00u ultieme rust die ook nog eens bewaakt wordt door de beveiliging.

Heb zelfs nog mogen genieten van een gravel-tennisbaan in prima conditie. Ondanks dat het einde van het seizoen naderde goed gestemd personeel, zowel aan de receptie als wel de horeca. Een aanrader om zo dicht bij een "wereld"-stad als Rome te mogen en kunnen genieten van "je eigen dagindeling" en eerst lekker in alle vrijheid uit te slapen en eind van de middag, begin van de avond te gaan genieten van Rome.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018
Camping Village Fabulous, Direttore, 14-9-2018

Beste Rob,

We zijn blij om uw zeer positieve recensie te lezen!

Bedankt voor de mooie woorden over onze camping en fijn om te horen dat u een prettige vakantie hebt gehad.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen als onze gast op een van onze Human Groep camping villages.

Hartelijke groeten vanuit Rome,

Human Company

Geweldige vakantie, locatie camp. en naar Rome top

Fam. Graaff,
12-9-2018

Fijne caravan met uitzicht over heuvelachtig land met in de verte Rome in het midden aan de rand van de camping, echt super plek! Fijn zwembad, 1 met witte zachte bodem waar alle balspellen plaatsvonden en luchtbedden mochten drijven. 2e grote zwembad, puur voor het zwemmen. In hoogseizoen, eind juli prima te doen, gezellig druk. Altijd een ligbedje kunnen vinden. Veel reuring inclusief muziek bij het zwembad. Super animatie Hu-team over gehele dag, met Carlos als grote favoriet bij onze kinderen! Campingvolk bestaat vnl uit Italianen (groot veld in midden van camping met bewoners uit de buurt, is gezellig en geen last van gehad), Nederlanders, Engelsen, Fransen en Duitsers. Verder werd musical Mamma Mia opgevoerd, was er een foamparty in het zwembad, live muziek ’s avonds bij de (ijsco) bar. Ijsjes heerlijk. 3x in de week is er 's avonds een marktje. Mensen klagen over veel herrie maar maar wij moesten meer wennen aan de krekels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Beste familie Graaff,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor het schrijven van deze positieve recensie.

We zijn blij dat u genoten heeft van onze faciliteiten en de goede ligging ten opzichte van Rome.

Wij hopen dat we u snel weer als gast mogen verwelkomen!

Aanrader!

Helmy Mutsaers,
11-9-2018

Schaduwrijke camping met fantastisch zwembad en vriendelijk personeel. Deze zomer was ik er voor de derde keer en verbleef in de kleinste accommodatie. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, goed bed, prima koelkast en geweldige airco. Camping is in het hoogseizoen druk en levendig. Daar heb je minder "last" van, als je een accommodatie iets verder van de faciliteiten hebt. Rome is vanuit de camping met bus en metro uitstekend te bereiken maar ben je in het bezit van een auto, bezoek dan ook de omgeving van Rome. Heb genoten van de Castelli Romani en Villa d'Este. Kortom …. een aanrader!

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Beste mevrouw Mutsaers,

We willen u hartelijk bedanken voor uw loyaliteit en vertrouwen in onze camping, evenals voor de tijd die u besteed heeft om uw recente ervaring op Zoover te delen. Wij streven er altijd naar om van elk verblijf een onvergetelijke ervaring te maken.

Bedankt dat u al jaren keer op keer weer naar Fabulous Village komt en we heten u ook de komende jaren weer van harte welkom!

Vele zonnige groeten vanuit Rome,

Never again

Yvette Vos,
6-9-2018

Wat een HERRIEcamping!

De godganselijke dag, tot 12 uur snachts hoor je over de hele caming het animatie team. Wij zijn 4 dagen geweest, lang zat en merendeel van de tijd waren we in het prachtige Rome.

Bij thuiskomst eerst nog een uur gebler door de microfoon aanhoren is geen pretje.

Bedden te klein!

Verder wel compleet ingericht, maar het nodige onderhoud ontbrak (openslaande deuren konden niet open etc)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Beste mevrouw Vos,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om uw persoonlijke ervaring betreffende uw vakantie te delen op Zoover.

Onze camping is in het hoogseizoen inderdaad levendig en in het midden- en laagseizoen is het rustiger. Daarentegen worden er in het hoogseizoen wel meer activiteiten georganiseerd.

We betreuren het dat u niet geheel tevreden was over uw accommodatie. Deze stacaravan wordt echter niet door ons beheerd en onderhouden, dus hopelijk heeft u dit ook direct gemeld bij de desbetreffende reisorganisatie. Uiteraard kunt u bij eventuele twijfels en vragen altijd bij ons in de hoofdreceptie terecht.

Human Company

Genoten van Village Fabulous en Rome!

Josita Loijenga,
2-9-2018

Heel erg leuk vakantiepark. Leuk zwembad met goed overzicht en genoeg bedden. Bij de bar zijn ook genoeg dingen te krijgen en niet extreem duur. De animatie bij zwembad is wat hard maar wij hebben ons er niet aan gestoord.

De minidisco is leuk in italiaans en engels. Maar er wordt wel op aantal nederlandse liedjes gedanst. Het Hu-team is erg energiek en enthousiast, ze doen van alles o.a. sketches en een kwis en schuimparty.

De stacaravans staan wat dicht bij elkaar maar geen last van gehad. Savonds kan je rustig voor caravan zitten.

Het eten om af te halen is echter slecht. De frietjes en kipnuggets waren koud en de pizza is kwalitatief slecht. Minimarket met verse broodjes, wel wat prijzig. Met het vliegtuig wel huurauto nodig.

2x naar Rome geweest. Auto geparkeerd bij metrostation Laurentina voor €1.50 per dag. Dagkaart voor metro kost €7,-. Rome is echt fantastisch! Strand op 20 min. 2 bedden en parasol €23,-, prijzig maar ok.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste mevrouw Loijenga,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Prettig om te horen dat u onze camping een leuk vakantiepark vindt en een goede uitvalsbasis om Rome te bezoeken.

Fijn ook om te horen dat u plezier heeft gehad in ons zwembad en bij de animatie.

Wij hopen dat we u snel weer als gast mogen verwelkomen!

Fijne vakantie gehad!

Renée Snel,
31-8-2018

Wij zijn bijna 2 weken op deze camping geweest in een Waikiki accomodatie met onze kinderen van 6 en 16. Grote camping met veel leven en geluid. Zoek je rust dan is dit niet uw camping. Het animatieam doet enorm zijn best om voor alle leeftijden iets leuks te doen. Lieve mensen, lief voor de kinderen. Doen ook hun best voor de tieners terwijl de camping om 00:00 uur stil moet zijn. Hier houdt de camping zich ook strikt aan. Het camping gedeelte waar de Italianen zelf staan ziet er niet aantrekkelijk uit. Wij noemde het gekscherend de getto vanwege het uiterlijk. Hebben hier echter niet echt last van gehad maar was wel even wennen. Eten op de camping bij het zwembad is prima, afhaal niet top, restaurant lekker gegeten. Supermarkt op de camping heeft een redelijk assortiment. Supermarkt daar buiten (Pim) is wat verderop. Volgens sommige te lopen maar voor ons te ver.

Al met al een fijne vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Beste mevrouw Snel,

Prettig om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en voor het schrijven van uw vakantie ervaring op onze camping.

We bedanken u voor uw bezoeken en hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Fabulous in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Fabulous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.