Hotel Villa Rosa

18 reviews over Hotel Villa Rosa

• 2018
    4Martijn de Ridder23-01-2018

Slecht

Ik heb een grotere kamer besteld, maar kreeg echt een mega kleine kamer. Zag er niet goed uit. Niet tevreden. Ontbijt viel ook erg tegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

9Hilbrand en Inge19-04-2017

Prima overnachtingshotel voor citytrip Rome

Het hotel ligt 5 minuten lopen van station Trastevere. Vanaf het hotel ben je binnen 10 minuten met de tram (lijn 8) in het centrum van Rome (Piazza Venezia) vanwaar bijna alle highlights op 10 minuten loopafstand liggen. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel, allen Engels sprekend. De kamers en sanitair zijn schoon en netjes. Schoonmaak en linnenwissel prima. Het ontbijt is uitgebreid en zeer goed verzorgd met verschillende Italiaanse broodjes, cake etc., capuccino, fruit. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Barbara30-03-2017

Degelijk hotel op loopafstand van de stad

Ontbijt was verrassend goed. Wij wilden graag een eitje en dat werd elke ochtend geregeld voor ons. Wel 's nachts wat geluidsoverlast van de buren, het is wel gehorig. Verder prima hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7Heidi Geurtsen22-08-2014

Goed hotel

Het hotel ligt vlak bij station Trastevere. Met de (stop) trein ben je er vanaf het vliegveld in 30 min. Als je weet waar het hotel ligt is het ongeveer 6 min lopen. Wij vroegen in de buurt naar het hotel, niemand wist het. Wij kwamen hotelgasten tegen die ons de weg wezen. de kamer (116) was niet groot maar prima voor ons verblijf. Naar het centrum van Rome is het 30 min lopen als je normaal loopt. In het hotel ligt een plattegrond die je mee kan nemen. Openbaar vervoer is prima, tram en bus, ongeveer 10 min naar centrum. Een nadeel van onze kamer was dat de douchecabine geen deur had waardoor de grond erg nat werd. Ontbijt is simpel maar lekker. Er staat een fontein voor de deur. Hier kan je water pakken, lekker koud. Wij vulde hier ons flesje, in Rome staan er ook verschillende fonteintjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Kris09-10-2010

Goed hotel

Het hotel ligt net buiten het centrum maar op 5minuten heb je de tram, bus en trein binnen bereik. Je kan goedkoop een kaartje kopen voor een periode (voor zowel tram, bus en trein). Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam (ook engelstalig). Het ontbijt is (voor Italiaanse normen) zeer uitgebreid en goed. Ook goed aangevuld, klein minpunt is de koffie. Kamer was klein, geen balkon, goed werkende airco, rolluik haperde en het was bijna tijd voor een likje ver op de muren, beperkte opbergruimte. De badkamer was in orde en niet te klein! Het hotel is zeker goed genoeg om er te slapen en de stad te ontdekken! Gezellige bar maar prijzig. Je kan ook gebruik maken van een wekservice. Aan de receptie vind je ook een stadsplan, wat zeer handig is in Rome! Verder geven ze je ook de mogelijkheid om de koffers veilig op te bergen wanneer je kamer nog niet beschikbaar is of wannneer je pas s'avond vertrekt. In Rome zijn er genoeg gezellige restaurants waar je lekker kan eten aan goede prijzen!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 7Holtz17-07-2008

Schoon, maar klein

Hotel is lastig te vinden en is gelegen in een wat verwaarloosd deel van trastevere. Verder is het hotel wel schoon en erg mooi, maar de kamer was erg klein en heel gehorig. Er was geen koelkast in de kamer en de tv heeft alleen italiaanse zenders. Ook was de bril van de wc los, dus zitten was erg lastig. Het personeel spreekt over het algemeen wel goed engels en kan je goed informeren. Het hotel ligt dicht bij een bushalte, tramhalte en treinstation. Het ontbijt is bijna net zoals hier en erg lekker.

Gereisd met partner in juli 2008

• 0M. Pyrek23-10-2007

Villa Rosa heeft onze reservering voortijdig geannuleeerd en zich niet gehouden aan hun eigen afspraken. Aangekomen in Rome zaten we zonder hotel. Wel hebben zij voor een alternatief gezorgd, maar een groot deel van de dag was daardoor verloren gegaan. Niet correct. Voorzover te beoordelen zag de accomondatie er redelijk uit, beduidend beter dan het alternatief dei we kregen aangeboden.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7René ten Harkel08-09-2007

Leuk hotel dat ongeveer 30 min. lopen van het centrum ligt. De tram ligt op 5 min. afstand en de trein op 6 min. Elke dag schoonmaak van de badkamer en kamer. Ook elke dag vervanging van de badlakens. Het beddegoed werd eens per week vervangen. Het ontbijt was standaard en niet uitgebreid. Het werd wel goed verzorgt en het personeel was erg vriendelijk. We hadden een kamer aan de achterkant van het hotel dus we hadden geen last van de grote weg langs het hotel. Laat staan dat je er uberhaupt last van hebt. Het terras was helemaal niets. Er was eigenlijk geen terras. Leuke wijk en genoeg leuke eetgelegenheden. Foto's op aanvraag.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 7René ten Harkel08-09-2007

Goed hotel voor een goede prijs. Op 100 mtr. de tram en op 200 mtr. het treinstation. De tram brengt je met 10 min. in de centrum van de stad. Lopend ongeveer een half uur. Het ontbijt ging na enkele dagen vervelen. Het was wel redelijk maar niet uitgebreid. Erg standaard en geen afwisseling. Het personeel was heel erg vriendelijk. De kamers werden elke dag voorzien van schone badhanddoeken en de badkamer kreeg elke dag een schoonmaakbeurt. Het beddegoed werd eens in de week vervangen. Op de parkeerplaats bij het hotel konde 5 auto's bewaakt staan. In de straat was (gratis) parkeren ook mogelijk. We zaten aan de achterkant van het hotel en hadden geen last van de grote weg beneden het hotel. Leuke wijk en vele leuke restaurants in de buurt. Foto's kan ik u mailen op aanvraag.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8L. Kamminga23-08-2007

Wij zijn zeer te spreken over hotel Villa Rosa, het personeel was erg vriendelijk en beschikte over veel informatie. Kamers waren netjes en schoon. Ik zou graag nog een keer terug gaan!

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Hotel Villa Rosa