Hotel Villa Duse

HotelZorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
Hotel Villa Duse
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Duse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Duse in het Nederlands

klein, mooi hotel in rustige wijk

tea pechtold, 13-5-2012

Wij hadden de torenkamer. Erg mooi. Niet groot, maar met een erg leuk eigen terras.

Hotel ligt wel een flink eind buiten het centrum. Wij hebben taxi´s genomen naar het centrum.

Ontvangst en personeel is uiterst vriendelijk.

Zeer goed hotel in Rome

kgroenev, 7-3-2012

Hotel Villa Duse bevind zich in de ambassadewijk, net buiten het centrum. Prima locatie, rustig gelegen, waarbij je met het openbaar vervoer snel in het centrum bent (bus 360 richting Termini), 52 richting Spaanse trappen en tram 19 naar het vaticaan. Het hotel is kleinschalig en wij hadden een tuinkamer (kamer 2) met een eigen afgesloten tuin. Heerlijk om even bij te komen na een dag in de stad te hebben doorgebracht. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. oa geven ze je goede tips voor de verschillende voorzieningen in Rome. Ook bij het zeer luxe ontbijt wordt elke ochtend met een glimlach je espresso / cappuccino geserveerd. De bedden in het hotel zijn fantastisch. Het hotel is schoon en luxe uitgevoerd. Prima prijs/prestatie verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Duse in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Duse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Duse scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.