Géén boekingskosten

Villa Delle Rose

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Delle Rose voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 25 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 25 reviews

• Airconditioning

25 Reviews over Villa Delle Rose

• 8michel21-03-2019

Fijn hotel, geweldige ligging, eenvoudig ontbijt

Heerlijke dagen in Rome gehad, wat hebben we genoten. Hotel lag heel centraal vlakbij Termini. Kamer was netjes en schoon, verder geen overdreven luxe. We willen altijd een bed in een hotel met een centrale ligging en aan die wens voldeed dit fijne hotel met aardig personeel zeker. Als we weer gaan, zouden we hier zo weer voor kunnen kiezen. Ontbijt was eenvoudig maar niets mis mee.

• 7Alinda16-01-2019

Voor herhaling vatbaar!

Ik vond het een heel gezellig hotel, aardige medewerkers die alles doen om het naar je zin te maken. De kamers zijn eenvoudig, maar prima voor wat je ervoor betaalt. Ik ga zeker terug.

• 8Annette07-01-2019

Geweldig genoten

Prima hotel met een uitstekende ligging, met het openbaar vervoer op loopafstand, indien je dit wilde gebruiken. Anders ook uitstekend gelegen om te voet meerdere bezienswaardigheden van Rome te bezoeken. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Eenvoudig ontbijt met alles wat je nodig hebt. Leuk terrasje, waar je met lekker weer buiten kan zitten en wat kan drinken. Fijne accommodatie waar ik zeker nog een keer terug kom en kan aanbevelen.

• 5Jet08-09-2018

Nooit meer

Een schoon hotel en vriendelijk personeel maar erg verouderd. Piepkleine kamers, je kunt amper achter het bed doorlopen. Oude badkamer met sanitair voor heel kleine mensen. Geen mogelijkheid om even op je kamer te zitten, geen stoel. Geen aanrader!

• 4Petra02-08-2017

Slecht hotel

6 dagen in dit hotel ... verschrikkelijk Onvriendelijk personeel Slecht onderhouden en vies Ontbijt is minder dan minder Ramen kunnen niet open omdat het renovatie gedaan wordt Veel lawaai van het café ernaast tot 3 uur in de ochtend Dit hotel nooit meer

• 9Alfons Vos24-06-2017

Geweldig Romantisch oud romeins hotel

Goed hotel gelegen vlak bij het station Termini op 5 min. loopafstand. Ideaal centraal gelegen voor bezichtigen Rome, alles op loopafstand. Vriendelijk personeel, schone kamers en goed ontbijt. Tijdens ons verblijf werd de buitenkant gerenoveerd omdat de gemeente het gebouw als authentiek beschouwd en dus hoort bij het cultureel erfgoed van Rome. Zijn hier nu al een paar keer geweest en telkens naar onze volle tevredenheid. Gaan zeker weer terug.

• 4Gezin met jonge kinderen25-05-2017

Gedateerd, vies en eenvoudig

Personeel aan de balie is vriendelijk en behulpzaam. Voor een stedentrip ideale ligging op enkele minuten lopen van het centraal station.

Badkamer was klein en beschadigd. Schoonmaak van de kamer kan echt beter! Vloeren waren vies, vloerbedekking smoezelig, mieren op de kamer, dode insecten in de badkamer. Ook maakte de airco veel lawaai. Kamer was gelegen naast een restaurant en 's avonds was daar live muziek. Gezellig, maar met jonge kinderen die moeten slapen is dat niet handig. Om 23:00 stopte de muziek maar tot sluitingstijd was er lawaai onder het raam.

Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Het personeel in het restaurant kan wel een lesje gastvrijheid gebruiken. We waren met 6 personen en er waren enkel tafels voor 4. Op de vraag naar een tafel voor 6 werden er enkel 2 stoelen bijgezet, maar voor het gemak werd servies en bestek vergeten. Ook was het personeel geregeld het restaurant uit zodat er niemand in het restaurant was.

Samengevat is de prijs/kwaliteit verhouding niet heel best.

• 5JC Vermaat22-04-2016

Sjofel en eenvoudig

Klein hotel vlakbij station Termini, kamers zijn eenvoudig en minimaal ingericht, het meubilair is gedateerd en goedkoop, smalle bedden en spaanplaat meubels uit de jaren 70, de eetzaal is in de kelder voor het eenvoudige ontbijt. Wat je nodig hebt is er maar niets meer dan dat, zeker geen 3 sterren waard, het moet nodig gerenoveerd worden.

• 7R.Blackmore17-05-2015

Restauratie nodig,achterstallig onderhoud.

Toch is het een hele mooie oude villa. De receptie was niet echt vriendelijk. Ze hebben ook niet het bericht doorgegeven dat onze vlucht was geannuleerd. Dit bericht was speciaal door onze touroperator doorgebeld. Straat was vol scooters en graffiti. Beneden was een oase van een terras met potten met grote planten en citrusbomen. Hier was het heerlijk uitrusten na een drukke dag in de stad. ( je mag ook je eigen fles wijn hier meenemen). De kamer was schoon en netjes, en de kamer meisjes waren wel vriendelijk..

• 2Roberto23-08-2014

Gaat wel mag nog beter

Ik vond koffie niet lekker. Brood droog mag beter vind ik

Hotel Villa Delle Rose info

• AirconditioningBeschikbaar