Hotel Viennese

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Viennese

• 9Mariette17-09-2011

Boven alle verwachtingen!

Hotel Viennese is een perfect hotel voor een stedentrip naar Rome. De kamer was boven alle verwachtingen! Wij hadden een 3 persoonskamer met daarin 1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed, een flatscreen tv met dvdspeler en een laptop met internet(gratis)! Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. De dame bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is echt zoals de Italianen dat doen, staand aan de bar een koffie met een 'cornetto' (zoet broodje). Erg leuk om 's ochtends bij een barretje vlakbij het hotel zo je ontbijt te nuttigen tussen alle Italianen op weg naar hun werk. Het hotel ligt ontzettend centraal, wij hebben alles te voet gedaan en raden dat ook zeker aan! Het is echt zonde om in een auto of bus te gaan zitten, want elke straat biedt weer nieuwe schoonheden.

Met vrienden

• 7Mandy Ceelen22-08-2011

Perfecte ligging, goede prijs/kwaliteit verhouding

Het trein/metro station Termini ligt op 200 m afstand, hiermee kun je vele bezienswaardigheden makkelijk met de metro bereiken. In de directe omgeving vind je terrasjes en het ontbijt is tevens op een terrasje, ideaal! We zouden er zo weer terug gaan. Wanneer je weinig eisen hebt, met betrekking tot je hotelkamer is dit hotel ideaal. We hadden zelfs een laptop met internet op onze kamer tot onze beschikking. Kortom: prima!

Met vrienden

• 8D van der Meulen25-02-2011

Dit is een absolute aanrader

Het hotel heeft een ideale ligging naast het centraal station. De kamers zijn goed geisoleerd. DE kamers zijn schoon. Voor het ontbijt moet je naar het naastgelegen travel cafe. Prijs kwaliteit is super. De eigenaar is gastvrij. Het hotel ligt op loop afstand van alle mooie bezienswaardigheden. Het hotel beschikt zelft over notebook met wireless. De kamers zijn niet groot maar meer dan voldoende

Met jonge kinderen

• 7joke de Ridder03-11-2010

eenvoudig, wel netjes

Het hotel was erg klein, de kamers gehorig en de bedden niet zo goed. Het werd wel elke dag schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. Wij zaten in een dependance van het hotel (om de hoek). Het ontbijt is in een cafeetje vlakbij, koffie of thee en een zoet broodje.

Met oudere kinderen

• 7Peggy08-04-2009

Voor een 1 ster zeer proper en modern

Hotel Viennese is een super 1 sterhotel. De ingang naar het hotel is wel raar. Het is een grote appartementsblok met meerdere hotels op verschillende verdiepingen. Maar vanaf dat je binnen komt in het hotel is het wel modern en proper. De gang en de kamers zijn wel klein, maar zeer netjes. Ze zijn modern ingericht met flatscreen, op elke kamer laptop met gratis internet, douche, haardroger, kluis, koelkast, en alle dagen worden de kamers gereinigd en krijg je propere handdoeken. Wij hadden een kamer van 5 personen. Die bestond uit een dubbel bed, enkel bed enstapelbed voor de kinderen. Het hotel heeft ook een top- ligging, recht tegenover station en metro "Termini". Het ontbijt stelt wel niet veel voor in Belgische normen. Het is niet in het hotel zelf, maar 20 meter verder in een koffiehuis. Je krijgt 1 drankje naar keuze en 1 koffiekoek (meestal croissant) naar keuze. Veel plaats is er niet om te zitten, de meeste staan recht aan toog. Maar samengevat een goed hotel voor weinig geld.

Met jonge kinderen

• 6R.B.10-03-2007

Gereserveerd in december 2006. Bij aankomst bleek het hotel overboekt. Er werd naar mijn reservering gekeken alsof het van Mars kwam. Ik werd overgeplaatst naar Pensione Tokio, één verdieping hoger. Ik kreeg een kamer zonder TV en douche, waar ik overigens wél voor had betaald. Een compensatie zat er niet in. Tijdens mijn verblijf werd er verbouwd en heb ik in het bouwgruis moeten douchen. Er is in één week drie keer stroomuitval geweest, zonder dat het personeel dat snel oploste. Personeel van Tokio spreekt geen Engels. De ligging van het hotel/pension is overigens uitstekend. Tegenover uitgang van Termini aan Via Marsala. Veel goedkope horeca in de buurt achter het hotel. Ontbijt naar keuze in het naastgelegen winkeltje. Prima. Ik kreeg zelf een sleutel voor de entree van het hotel. Handig. Hotel en kamer waren schoon en handdoeken en beddengoed werden bijna dagelijks verwisseld.

• 6Tom20-02-2006

Goedkoopste hotel dat ik kon vinden in Rome. Geen lobby, geen eetzaal. Ontbijt kun je beneden halen bij de bakker (inbegrepen bij de prijs, prima broodjes en koffie). Kamer was klein, maar wel schoon en prima bedden. TV, airco en kluis op de kamer. Sanitair was nieuw en keurig. Al met al alles wat je nodig hebt voor een paar dagen Rome voor een schappelijke prijs.

• 6Robin06-08-2005

Het hotel ligt op de 2e verdieping, de lobby is dan ook niet meer dan een bureautje in de gang. Dit hotel biedt genoeg voor de prijs en de ligging is zeer gunstig (recht tegenover het winkelcentrum van station Termini). Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn verre van luxe maar hebben wel een zeer goede airco. De badkamer viel wel tegen: een ingebouwde cabine, die van de kamer wordt gescheiden door een soort houten schuifluik.

0 tips over Hotel Viennese

0 vragen over Hotel Viennese