Hotel Verona

Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
Hotel Verona

5 tips over Hotel Verona

AR, 2-3-2014
Lopend het station Termini goed te bereiken. Boek een trip naar Pompei als je tijd over hebt, zeer de moeite waard. Napels is niets bijzonders
Esther, 13-11-2013
Bustickets te koop bij het winkeltje tegenover het hotel (re), goedkoop
will, 8-5-2013

reserveer museum tickets van te voren. dan kan je de wachtrijen omzeilen.

http://biglietteriamusei.vatican.va/musei/tickets/do (vaticaan) en ook andere.

We hebben een aantal aanbieders voor Verona voor je op een rij gezet:

Arlette Vos, 31-7-2012

* Haal een picknickmand (€40,- tot €60,-) bij Gina's (vlakbij Spaanse trappen) en ga picknicken in Villa Borghese.

* Eten bij Restaurant Life in de Via della Vite. Erg lekker en leuke inrichting

* Ga lekker de steegjes en kleine straatjes in, weg van de drukte

* Eet een heleboel heerlijke ijsjes: o.a. lekker bij de ijssalon op de hoek van de Via Cavour als je bij het hotel de straat uit loopt en bij Venchi. (Vlakbij Spaanse Trappen)

* Winkelen bij de "gewone" winkels in de Via del Corso

REZ, 6-5-2012

Ga vroeg ontbijten voor meeste keus (kan vanaf 7.30 uur), en ga vroeg de stad in, om grootste drukte te vermijden. Rome heeft veel verkeerslawaai, dus neem oordopjes mee voor nachtrust. Fooien maken Italianen blij!

Leuk voor kinderen: Engelenburcht (taxirit vanuit hotel voor 11 euro). Tip: Op plein bij Maria Maggiore zijn bij kantoor van Appian Line excursies met Engelstalige gids naar het Vaticaan te boeken (bus naar museum+St.Pieter), waardoor je de enorme wachtrijen bij de kassa vermijdt.

We hebben een aantal aanbieders voor Verona voor je op een rij gezet: