Hotel Verona

Laatste review

Geweldig Rome!!

Fam.van Roon,
28-5-2017

Rome is een geweldige stad. Hotel Verona is een prima hotel en een fijne locatie om daar te verblijven.

Alles is te lopen als je dat wil. Metro station Termini op loop afstand van het hotel.

Medewerkers van het hotel gezellig en altijd bereid om je te helpen met vragen. Wij hadden geen last van het verkeer

rond het hotel vrij rustig. Ontbijt simpel maar verder goed. Je kan om vleeswaren extra brood vragen.

Wij hebben genoten van Rome. Je moet dat gezien hebben. Wel thuis al ticket boeken voor bezoek St.Pieter, Colosseum,

Sixtijnse kapel is aan te bevelen. Wachttijden van 2 a 3 uur bij de St.Pieter. .

Trastevere dorpje aan de Tiber net buiten de stad, schilderachtig gezellig dorpje. Even uit de drukte van het centrum.

Park Villa Borghese ook leuk om even tot rust te komen mooi park.

Kenmerken

80 reviews over Hotel Verona in het Nederlands

Geweldig Rome!!

Fam.van Roon,
28-5-2017

Park Villa Borghese ook leuk om even tot rust te komen mooi park.

Sfeervol en vriendelijk

Regina
16-10-2016

Een gezellig, knus hotel. Ligging is fantastisch. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Vriendelijk personeel. Vooral leuk contact met de receptionist. Was altijd in voor een praatje, gaf ons informatie over het wel en wee van Rome. Altijd in voor een grapje en gaf ons alle hulp die we nodig hadden. Hij zorgde zelfs voor glazen voor ons spontaan borreluurtje met de buren. Aangezien we niet naar buiten konden vanwege een klein regenbuitje.

Ook zeer tevreden over de schoonmaak en het ontbijt. Ontbijt was niet uitgebreid misschien maar er was voor ieder wat wils.

Voor een stedentrip is dit een super leuk hotel om in te verblijven.

Niet meer

Sophie
17-8-2016

De mensen in het hotel verkochten slechte kaartjes, waarbij ze je te veel lieten betalen en waarbij ze mensen van 16 ook lieten betalen terwijl die gratis mogen. Als je dan met een klacht komt zeggen ze dat we alleen maar komen om te zeuren en word je uitgescholden. Het eten was karig, want wat er was was niet goed. De kamers en de ligging waren overigens wel gewoon goed, maar als je op zoek bent naar een hotel met service dan moet je niet naar dit hotel gaan!

Niet meer in dit hotel.

Dhr. van Vliet
13-8-2016

Het hotel, op zich, is prima, goede ligging, kamers zijn in orde en schoon. Alleen de service is niet goed; het hotel verkoopt vouchers voor de grote toeristische attracties. Dit lijkt handig maar het is het absoluut niet! Je betaalt teveel voor de kaarten, je betaalt voor 16-jarigen (die nog gratis het Colosseum binnen mogen!) en je hebt geen skip the line ticket (wat ze wel beweren!) en je kaartje is maar 2 a 3 uur geldig terwijl een normaal kaartje 2 dagen geldig is. Toen wij hier achter kwamen en er ons beklag over deden bij hotel Verona was men vol onbegrip en absoluut niet van plan om ons hierin tegemoet te komen. Ik heb ze er beleefd op gewezen dat als ze echt service wilde bieden dat ze dan niet deze vouchers moesten verkopen en gasten wel goed moeten voorlichten. Ze lieten me niet uitspreken en wimpelden een en ander af als onzin, niet hun probleem en puur een poging om geld terug te krijgen. Dit was zeker niet mijn bedoeling maar ze wilden niet toegeven dat deze verkoop niet oke is! Toen we boos en teleurgesteld in de service het hotel verlieten werden we uitgescholden. Echt zeer onbeleefd en totaal niet servicegericht!

Kortom; ik zal niemand dit hotel aanraden!

Alessandro Salati, Proprietario, 19-10-2016

Dear Mr van Vliet,

We are really glad to clarify many things.

First of all, learn to talk without insulting people who are working for you!

You bought at the Reception desk 5 combo tickets which include Colosseum, Palatine Hill, Romain Forum entrance and 24 hours Hop-on Hop-off bus.

Colosseum entrance is free for children up to 17; and in facts, your daughters paid for the Hop-on Hop-off bus.

This is a skip the line ticket but, for "Security reasons", Colosseum entrance is allowed up to 3000 people and then you can wait the next tour, the same day!

The name of Company is: City Sightseeing! One of the best and most important companies all over the world.

We never had complaint or problems because of them.

They provide very good services, touristic buses, and guided tour in Rome and in the whole world.

We are really sorry for what happened but it was just a misunderstanding.

You got tickets on August 9th but You changed your mind several times.

First you had to take the bus and then you could visit the Colosseum.

You didn't do that and only upon departure you began to scream and offend! It's unacceptable!

You had 3 days (from 9th to 12th August) for modifying your voucher or postponing the tour or for asking your money back.

Why didn't you do that? Why did you wait for your departure to complaint?

While you spent time to offend the Reception Manager, He tried to explain that We had no time enough to ask Company for a refund.

Moreover, We talked to your travel agency because we don't tolerate rude people.

Best regards

Klantvriendelijk hotel

Rob Faas
1-5-2016

Mooi centraal in Rome. Alle bezienswaardigheden lopend bereikbaar vanuit het hotel

Erg slecht

E. De Jong
29-9-2015

Badkamer beschimmeld, kamer ruikt muf. Van de 4 lampen in de kamer branden er maar 2. In de douche idem. Kamer 105 slecht bereikbaar met koffers. Ligt op de eerste verdieping en is alleen via de trappen bereikbaar. Kamers zijn oubollig en verouderd. Hotel is absoluut rolstoel onvriendelijk. Bed voldoet niet. Kamer en badkamer zijn vervuild. We hadden al in Nederland geboekt en betaald. Zo niet hadden we een ander hotel gezocht.

Uitstekende uitvalbasis voor Rome

AR
2-3-2014

Uitstekend hotel met een goed ontbijtbuffet en schone kamers

Prima Hotel !!

Esther
13-11-2013

Prima hotel, gunstige ligging tov Termini en het centrum, vriendelijk personeel, prima buffet, schone kamer.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Pizzeria naast hotel is goed.

aanrader voor een city trip

will
8-5-2013

Dit hotel is echt een aanrader, wij waren met 4 personen en de kamer was niet al te groot. Maar na een hele dag rondwandelen in Rome hadden we alleen nog behoefte aan een bed. Het ontbijt was goed en we wisten dat we om vleeswaren en eitjes moesten vragen. We hebben ons nooit onveilig gevoeld in de buurt. Het was juist makkelijk omdat op de weg vanaf het Colosseum naar het hotel heel veel fijne restaurantjes lagen. Personeel was heel behulpzaam maar we waren goed voorbereid. Tickets voor museums op voorhand geboekt. Kamers waren schoon. Op loopafstand van alle mooie zaken. M.a.w. : we hebben een heel fijne tijd in Rome gehad. Enorm indrukwekkend en aangezien we een muntje in de Trevi fontein hebben gegooid gaan we nog eens terug en dat kan zeker in dit hotel zijn,

Fijn hotel met goede ligging in Rome

Arlette Vos
31-7-2012

Hotel Verona is een eenvoudig hotel met een goede ligging ten opzichte van het OV en de bezienswaardigheden van Rome.

De kamers zijn niet groot maar voldoen prima voor een stedentrip. Alleen de douche is wel echt te klein. Het ontbijt is redelijk, vleeswaren en een eitje kan je vragen bij de dame die het ontbijt verzorgt. Receptiepersoneel is vriendelijk. Schoonmaak is prima en de airco werkt erg goed! (en dat is prettig als het buiten 40graden is :)) Al met al een prima hotel voor een stedentrip.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verona in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.