Hotel Veio Park

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Veio Park

• 9catimmermans14-10-2011

Uitstekend hotel voor bezoek aan Rome

Een uitstekende ontvangst door de receptionist die goed Engels en Duits sprak. Er werd ongevraagd nuttige info verschaft m.b.t. bezoek aan Rome. Hotel ligt aan een doorgaande weg (geen overlast) in buitenwijk van Rome. Snelwegen gemakkelijk te bereiken. Mogelijkheden tot openbaar vervoer: Bus stopt voor de deur. Trein station met auto, bus of lopend (900 m) goed te bereiken. Er is ook op afspraak gratis shuttle service daarnaar toe/ophalen mogelijk. Het centrum van Rome (openbaar vervoer bus/trein (lijn F3) en/of metro) voor 1 euro p.p. goed te bereiken. Kaartverkoop openbaar vervoer ook bij de receptie mogelijk.

• 9John18-09-2011

Rustig gelegen met vriendelijk personeel

Gisteren teruggekomen met een reis van touroperator. Een 8 daags verblijf met excursie en gids. We sliepen in dit hotel. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en voldoende ingericht. De minibar met acceptabele prijzen en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Leuk uitzicht en zitjes in de tuin met mooi uitzicht. Airco aanwezig en goede badkamer. Het eten is prima en meer dan voldoende. Het station op 20 minuten lopen of de bus. Koop voor het station in de winkel een kaart voor € 4,- voor al het openbaar vervoer in Rome voor een dag. Handig. De trein brengt je snel in Rome waar je kunt overstappen op de metro. Een prima hotel !!

• 9Ada02-05-2011

Prima hotel

Hotel ligt buiten het centrum maar dat is met bus en trein goed te bereiken. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Een oase van rust na de drukte in Rome.

• 9Driem04-09-2009

Prima hotel!

Dit hotel vodeed precies aan onze verwachting, we hebben dit hotel uitgezocht om de ligging en prijs en dat was prima. Dit hotel heeft een ruime parkeerplaats zodat we onze (huur)auto prima konden parkeren.In onze slaapkamer kon het vanaf de gang wat gehorig zijn maar wij zijn vroeg opgestaan om veel tijd in de prachtige stad Rome door te brengen. Het personeel was erg vriendelijk, bij ons vertrek werd duidelijk uitgelegd hoe we terug naar het vliegveld moesten rijden i.v.m. wegwerkzaamheden.Het ontbijt is zelfbediening en prima, de prijzen van de mini-bar vielen ons reuze mee. Een aanrader dus. (Ons bezoek was eind april 2009)

Hotel Veio Park info

Facilities