Hotel Valadier

ItaliëLazio (Latium)Rome

8.2FantastischScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Valadier

• 8joke dewael28-08-2012

Ontgoocheling

Onze vierde keer in hotel Valadier. Op zich een fantastisch hotel. Alleen heel jammer dat men overgeschakeld is op Amerikaans ontbijt. Dus geen broodjes, die in Rome echt wel heel lekker zijn, enkel zoet toastbrood of een hard korstje dat ongeroosterd echt niet eetbaar was. Jammer, toch even nadenken of we nog eens zouden kiezen voor Valadier.

• 8rudiaps18-06-2012

Goede centrale ligging, maar....

Hotel goed gelegen in nabijheid van bezienswaardigheden. zowel aan onthaal als in ontbijtruimte zeer vriendelijk personeel. inrichting volledig in zwarte marmer maakt donkere indruk. kamer die wij hadden was zeer klein met een mini badkamer. ontbijt op hoogste verdiep was ruim voldoende.

• 8sofie09-01-2011

perfecte stadshotel

perfecte ligging, tussen Spaanse trappen en Piazza Popolo, midden tussen winkels en voldoende restaurantjes, gezellige aangename buurt, alles vrij goed op wandelafstand te doen, vakbij ook metrostation, alhoewel ik het metro netwerk in Rome niet goed vindt, alles is vlugger te voet, metro lootp rond centrum en niet door het centrum, dus je kan de metro niet veel gebruiken ! in hotel enorm behulpzaam en vriendelijk personeel, kamers klein maar proper en alles aanwezig, zeer warme kamers, ontbijt erg goed, verschillende keuze brood, boerkoeken, beleg, eieren en spek, koffie, thee, verschillende fruitsappen, .., restaurant op dak fenomenaal, prachtig uitzicht en enorm mooi interieur, en nog lekker eten dat betaalbaar is ! zeker eens doen ! het perfecte hotel om de Rome te verkennen !!!

• 8JACQUELINE03-01-2011

Vlakbij Via del Corso!

Leuk hotel, ’s avonds live muziek. Kamers vonden wij erg warm. Om de hoek direct de grote winkelstraat Via del Corso, die uitkomt bij de Spaanse Trappen Gezellige en betaalbare restaurantjes in de buurt.

• 8Henk en Corry Welvaarts07-09-2009

Een zeer goed hotel

Een zeer goed hotel ligging is perfect voor oud Rome en ff lekker te shoppen.Zeer compleet Hotel met een super trendy terras met een geweldig uitzicht. Een echte aanrader.

• 9Diny Maat14-10-2008

een Topper

Prachtig karateristiek hotel in centrum nabij Piazza de Popolo. Keurige kamers en zeer goed ontbijt. Leuk dakterras en zeer service gericht personeel. Zeer aan te bevelen.

Hotel Valadier info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar