Bed & Breakfast Two Flowers

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Two Flowers voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Two Flowers

• 9M.E.Y19-03-2012

Supergrote kamer!

Dit is een Bed and Breakfast verblijf. Het ligt in een appartementje waar ook het eigen volk een woning heeft. B&B is zeer schoon en netjes. Supergrote kamer met marmeren vloer en badkamer. Supergrote ramen die ook openkunnen met uitzicht op de straat. Je ziet vrijwel niemand in het B&B. Je krijgt namelijk 3 sleutels. Hoofdingang appartement/ ingang appartement/ kamersleutel. Onbijt is buiten de B&B waar je een zoete broodje met koffie of thee krijgt. Rondom het B&B is er niks te doen. Wel dichtbij de Metrohalte waar je de rest van de stad gemakkelijk kan bereiken. Ook dichtbij Centraal Termini Station waar alle metrolijnen en bussen komen en gaan. In dit gebied is savonds lopen echter niet aangeraden.

Personeel die ons hielp is erg aardig en hulpzaam met alles. Elke dag als we wegwaren werd ons kamer volledig schoongemaakt en opgeruimd.

Bed & Breakfast Two Flowers info

• Overige servicesHanddoeken(service)