Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Twice in het Nederlands

Zalig en practisch appartement

SABINE
26-4-2016

Het appartement dat wij 5 dagen hebben betrokken was in 1 woord geweldig.Zeer proper en functioneel.Ook ruim genoeg voor 4 volwassenen.Er was echter slaapplaats voor 6p en dit allemaal in bedden.De keuken was goed genoeg om te koken.En de badkamer was in orde.De eigenaar was zeer vriendelijk en bereikbaar omdat hij aan de overkant woonde.Het appartement ligt aan een winkelstraat en op 5min lopen van de Sint-Pieters Basiliek.Om de hoek bevindt zich een metrostation. Er is ook gratis wifi aanwezig dat heel goed werkt.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Feb 07 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige ligging, comfortabele kamers. Superschoon, en de service is ongekend goed dankzij Antonio en medewerker. De aankomst is wel een beetje vreemd. Je komt aan in een straat waar een oude deur is. Daar achter een sjofele toestand, maar een verdieping daarboven is het een en al luxe en vriendelijkheid!

Gereisd met partner in maart 2013

de ideale locatie voor een paar dagen Rome

denridderaarts
18-11-2011

De ligging van deze B&B is ideaal. Vanaf vliegveld Ciampino een half uurtje met de bus naar metrostation Anagnina en je stapt uit in metrostation Ottaviano op 10 min. lopen van het B&B. Het ligt op zichtafstand van het Vaticaan en op loopafstand van het centrum. Het ligt in een goede wijk met voldoende winkels, terrasjes en eetgelegenheden. De eigenaar Antonio is bijzonder vriendelijk, spreekt goed Engels en doet alle mogelijke moeite om het je naar de zin te maken. Verder heeft hij nuttige tips om goed en betaalbaar in de buurt te eten en waar je in ieder geval naartoe moet gaan. De kamers zien er uit als nieuw en op het sanitair is niets aan te merken. Kortom: voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2011

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Twice in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Twice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.