Hotel Tritone

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Tritone
8,4

19 reviews over Hotel Tritone in het Nederlands

Leuk hotel, prima prijs/kwaliteit. Wifi werkt perfect. Ontbijt in kleine buffetvorm. Hotel heeft taxiservice. Aan voorkant geslapen, maar niks geen lawaai gehoord ,goede isolatie. Ruime slaapkamer. Lift aanwezig.Hotel ligt zo centraal dat je alles te voet afkunt. Reken wel op een 10 à 12 km per dag lopen, dus een basisconditie en goede planning is wel gewenst. ( Wij zijn hier 4 dagen geweest). In het oude centrum is geen metro. Metrostation en treinstation zijn hier wel een stuk vandaan. Rome is heel druk. Wil je iets echt bezichtigen, koop dan van te voren(thuis) tickets. Skip the line werkt uitstekend. Kortom, ons is het hotel en Rome goed bevallen.

Uitstekend 3-sterren hotel

M. Koek, 25-2-2015

Absoluut aan te bevelen!

Ligging perfect in het centrum, winkels, Trevi fontein, restaurants op korte loopafstand.

Vriendelijk bij de receptie en 24 uur iemand aanwezig.

Het ontbijt is prima en is op de 5e verdieping met uitzicht op de stad. Is tot 10.30 uur en wordt aangevuld tot die tijd.

Kamer hadden wij met onze dochter (12 jr.) aan de voorzijde.

Geheel vernieuwd met koffie, thee en minibar op de kamer. Verwarming en airco.

Met 3 bedden niet veel ruimte, maar goed te doen!

perfect!

Cathy Maes, 23-2-2012

Perfecte ligging, zeer centraal, je kan je geen betere uitvalsbasis voorstellen om Rome te bezichtigen. Hotel zelf: kleinschalig (wat net heel leuk is), alles piekfijn verzorgd, quasi alle kamers zijn gerenoveerd op een zeer mooie, moderne en comfortabele manier (oa elektrisch verstelbare bedden, regelbare audio in kamer en badkamer, perfect werkend ventilatiesysteem in de badkamer, directe en indirecte verlichting...). Vriendelijk personeel, men spreekt goed Engels. Ontbijt ook zo verzorgd als maar kan zijn én zeker uitgebreid genoeg. De kleinschaligheid van het hotel maakt dit hotel extra aangenaam (niets van drukte in de gangen of aan de ontbijttafels). Voor ons duidelijk meer dan 3 sterren waard... als we nog eens naar Rome komen, zal het zeker weer in dit hotel zijn...iets beter voor die prijs is onmogelijk te vinden!

We hebben een aantal aanbieders voor Tritone voor je op een rij gezet:

vanwege centrale ligging zeer aan te bevelen

Fam Koenen Apeldoorn, 14-5-2011

Hotel Tritone is centraal gelegen ten opzichte van de vele bezienswaardigheden. Bus station op 50 meter afstand. Trevi fontein ligt om de hoek. hebben aan de straatzijde geslapen maar geen last van het verkeer. Rond 23.00 uur is er weinig verkeer en dat begint zo rond 06.30 uur pas weer op gang te komen. Goed en uitgebreid ontbijt. Vraag bij het boeken naar een gerenoveerde kamer want op dit moment moeten nog een aantal oude kamers opgeknapt worden.

Vanwege de centrale ligging is het openlucht museum ROME goed te voet te verkennen.

Personeel zorgt voor een aangenaam verblijf.

vlakbij Trevifontein

c_branje, 8-4-2011

Het hotel ligt op 5 minuten lopen van de Trevifontein. Gelukkig hadden we kamer aan de achterkant, want de straat waaraan het ligt is een van de doorgaande straten van Rome, dus vrij druk.

Erg kleine kamer, wel met koelkastje en kluisje. Badkamer met klein bad en bidet.

Ontbijtzaal op de 5e verdieping met uitzicht over de daken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Eng gammel en klein liftje wat met van die ijzeren scharnierhekjes dicht moet.

Prima stadshotel in hartje Rome

G&J, 28-2-2009

Tritone is een kleinschalig en charmant stadshotelletje van de keten TravelRoma Hotels. De kamers zijn erg klein (typisch voor Rome) maar wel mooi en trendy. Momenteel is men bezig met verbouwingen op de 1e verdieping. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Elke dag verse lakens en handdoeken. Je hebt genoeg keuze bij het ontbijt: broodjes, koffiekoeken, beleg, cornflakes, yoghurtjes.. Meer heb je niet nodig. Het hotel ligt op de kruising Via Del Corso (grote winkelstraat) en de Via Del Tritone. Je bent op een oogwenk van alle toeristische bezienswaardigheden. Dit hotel is zeker de moeite waard!

Een prima uitvalsbasis

Godfried Helwig, 24-9-2008

Het hotel is een aanrader. Vriendelijk personeel, mooie grote schone kamer. Hoewel het hotel aan een drukke straat ligt, heb je dankzij luiken en dubbel glas geen last van verkeerslawaai.

Tritone ligt op loopafstand van veel bezienswaardigheden: twee minuten naar Trevifontein, vijf minuten naar Pantheon, drie kwartier naar Vaticaanstad.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid, zeker voor Italiaanse bvegrippen. Kortom, een absolute aanrader.

Prima uitvalsbasis om Rome te verkennen

Olaf & Joyce, 22-6-2008

Prima uitvalsbasis om Rome te verkennen. Hotel is erg oud en de kamers zijn ook niet spectaculair. Aan de straatzijde veel last van straatlawaai (we verbleven op de eerste verdieping). Het lijkt of je naast de snelweg ligt te slapen.

Ontbijt prima in orde, veel keuze en goede kwaliteit.

Hotel uitermate gunstig gelegen

P. van der Laan, 13-4-2008

Hotel uitermate gunstig gelegen. Wel zeer veel verkeerslawaai maar waar heb je dat in het centrum van Rome niet

Kamer en douche echter nogal klein. Ontbijtservice perfect.

Een dag was men vergeten de kamer op te ruimen , de douche schoon te maken en het bed op te maken. Klein foutje!!!! Overigens na ingediende klacht 's avonds gecorrigeerd.

Prima hotel

E.Mulder, 2-3-2008

Prima hotel. De ligging is uitstekend. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.Een minpuntje: de kamers aan de straatzijde zijn erg lawaaiig, maar als je moe en voldaan je bed induikt slaap je hier dwars doorheen

We hebben een aantal aanbieders voor Tritone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tritone in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tritone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tritone scoort een 8.44 uit 10 op basis van 19 reviews.