Trevi fontein

8Fantastisch

0.6km van centrum

• 8MartieHermien21-10-2016

Schitterende fontein

Jammer (maar te verwachten) dat het zo druk was. Het is een mooie fontein met achtergrond. Uiteraard hebben we over onze schouder wat muntjes in het water gegooid

Gereisd met partner in september 2016

• 10Frank17-09-2016

de mooiste

over smaken valt te twisten, maar wij waren unaniem. Lag er prachtig bij, in de volle zon, overspoeld door toeristen. Zonder te kort te willen doen aan al die andere fonteinen, dit is prachtig. De kleuren, de grootte, de sfeer.

april 2016

• 6karine03-01-2016

valt tegen

de fontein is mooi maar staat op de heel verkeerde plek

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8Jeroen15-12-2015

Indrukwekkend bouwwerk

Midden in de stad kom je dan ineens de Fonteinen van Trevi tegen. Een echte toeristische trekpleister. De beelden zijn prachtig en indrukwekkend. Je moet wel een goed plekje vinden tussen de andere toeristen voor een leuke selfie, maar dat lukt altijd wel. We zijn ook even het kerkje binnengelopen dat bovenaan staat bij de fonteinen. Mooi kerkje met mooie muurschilderingen, net zoals in bijna elke kerk in Rome. Nog even snel een kaarsje opgestoken. Alles is echt af. Mooi.

Gereisd met partner in december 2015

• 7Ralf Henry11-07-2015

Druk maar verfrissend...

er was gelukkig geen voetbal... Ook hier erg druk, en schreeuwende politie mensen die de fontein wilde beschermen tegen onverlaten. En terecht!

juli 2015

• 6Han Overweg09-06-2015

In de renovatie

Helaas, tijdens ons bezoek in de renovatie. Hinderlijke steigers en afscherming. Wellicht tijdens een later bezoek beter.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6W06-04-2015

Staat in de steigers (april 2015)

Geen water in de fontein en de helft in de steigers.

april 2015

• 8D & M19-02-2015

Verbouwing

Tijdens ons verblijf werd de trevi fontein verbouwd dus hebben er niet veel van kunnen zien helaas. Erg jammer!!

Gereisd met partner in februari 2015

• 9dana veerbeek05-02-2015

trevi

stond helaas in de steigers

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7aysel içli16-01-2015

çeşmeler

çeşme ve havuz işlerini romalılarda bizler kadar seviyormuş meğer.

Gereisd met vrienden in december 2014

10 van de 197 reviews gezien