Hotel Tre Stelle

4.6Matig

8 reviews over Hotel Tre Stelle

• 4Olivia24-05-2017

Heel naar

We waren met school hier naartoe gegaan. We zaten met z'n vieren in een kamer die eigenlijk te vol was voor zoveel personen, dus ik sliep praktisch met 3 mensen naast elkaar op een erg krakende bedden. De kamer was ook niet praktisch ingedeeld omdat men niet bij spiegels kon vanwege bedden, geen slot op de badkamer en heel weinig stopcontacten. Ook was het tamelijk stoffig. Toen een vriendin haar teen had gestoten vroeg ik bij de receptie om ijs en hij zei dat ik naar de dichtstbijzijnde bar moest gaan, aan zoiets heb je dus niks. De ligging was wel prima, in de buurt van een metro die je snel naar het "centrum kon brengen" en men had een kleine supermarkt tegenover. Ook hoorde van m'n reisgenoten dat er wat spullen vermist of verplaatst waren na de schoonmaaksters kwamen. Verders was het ontbijt ook elke dag hetzelfde: droge kaiserbroodjes met jam en melk, dus geen variatie. Dus al met al een tamelijk slecht hotel. Ik zou hier niet meer opnieuw naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 2Paula12-01-2012

Echt nooit meer

Via veiling geboekt. Ik heb dus weinig betaald en ook heeeeel weinig gekregen. Hahaha. Het was eigenlijk zo slecht, dat wij er constant om hebben moeten lachen. Het leek wel Bananasplit. Hebben nog gezocht naar de verborgen camera. De douche was te erg voor woorden. De douchedeur ging niet helemaal open. Als je volslank bent kan je de douche niet eens in. Geeft niet, want de doucekop kon je toch niet ophangen. Die moest je de hele tijd vast houden. Ontbijtzaal was dicht in verband met een verbouwing. Kregen dus ontbijt op de kamer. Hoe luxe, dachten wij nog. Hahaha, te bizar voor woorden. 1 kop koffie, 1 pakje crackers en een soort van croissantje. Alles op 1 dienblaadje. Het enige voordeel van dit hotel is de ligging. Perfect. En eerlijk is eerlijk, wij gingen 's ochtends om 10 uur de deur uit en kwamen 's nachts pas weer binnen. Hebben geen luxe gemist. Dat vonden wij wel in de vele restaurantjes en barretjes. Al met al, heel veel plezier in Rome. Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in december 2011

• 2Marry12-08-2011

echt nooit meer!!!!!

een smerig hotel, donkere sombere kamers, wij hadden een balkon met een hok erop met afval, stonk enorm. Beetje vreemde mensen die daar werkten, zagen er totaal niet representatief uit, maar eerder eng. Ontbijt was niet te eten, vies plakkerig chroissantje met crackers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7ilonka21-03-2011

prima voor de prijs

voor de prijs is hotel prima en vlakbij openbaar vervoer dus makkelijk naar de bezienswaardigheden. Taxi is ook niet duur of huur anders een scooter, hartstikke leuk.

Gereisd met partner in februari 2011

• 6em11-12-2010

Goedkoop bed op goede lokatie, meer niet......

Tre Stelle verdient natuurlijk geen drie sterren. Je moet het zien als onderdak voor weinig geld op een zeer goede lokatie. Je komt tenslotte voor Rome. Termini op enkele minuten afstand. Verwacht verder geen enkele luxe, zoek dan een ander hotel. Enkele eettentjes en pizzeria's in de buurt. Verder ook twee supermarkten, pinautomaat en een aantal bakkerijtjes. Personeel was zeer vriendelijk. Lakens schoon en handdoeken iedere dag ververst, dekens twijfelachtig. Inderdaad ook bij ons schimmel in douche. Het ontbijt was eenvoudig, maar wel goed eetbaar en voldoende om de tijd tot aan de lunch te overbruggen. Goede capuccino. bij ontbijt. Niet geschikt om langer te verblijven dan een (lang) weekend.

Gereisd met partner in december 2010

• 4Joop Smeets02-12-2010

Zeer vies hotel

Tre Stelle is een hotel wat de naam hotel niet mag dragen. Het is er zeer vies.

Gereisd met vrienden in november 2010

• 7Marianne en Saskia23-03-2009

zeer basic. maar vriendelijke mensen.

Het is een klein hotel. Maar als je alleen een slaapplaats zoekt, prima! Verwacht geen ontbijt. Dat is allleen één zoet broodje met thee of koffie... Ligging is op 5 minuten lopen van het Termini (treinstation). Aan de overkant van het hotel is een supermarktje. Waar je prima eten en drinken kunt kopen. En verder zijn er in Rome natuurlijk zat, heerlijke, eet-tentjes.

Gereisd met partner in maart 2009

Hotel Tre Stelle info