Bed and Breakfast Trastevere

2008

eind maart 2008 hier 3 nachten gebleven in annex

Aad Dourlein
2-4-2008

eind maart 2008 hier 3 nachten gebleven in annex.

Grote kamer, redelijke badkamer. Weinig last van geluidsoverlast. Kamer grenst aan straat, niet aan plein.Ontbijt is echt italiaans, zoete croissants , thee of koffie, vers fruit en jams.

Enige tegenvaller de (nacht)portier heeft ons om half zes niet gewekt, gelukkig werkte wekker van mobieltje wel goed.

Lokatie is perfect , midden in Trastevere, talloze terrasjes en eetgelegenheden op kruipafstand.

bereikbaarheid centrum is beloopbaar, Station Termini is goed bereikbaar met bus H.

Als we weer naar Rome gaan , zullen we zeker weer voor dit hotel kiezen.

2007

We waren hier met 5 vriendinnen verdeeld over 1 appartement voor 3 personen en 1 tweepersoonskamer. Gelukkig maakte ik gebruik van deze laatste. Kamer was prima, schoon, groot genoeg en ontbijt eenvoudig maar prima (echt italiaans). Trastevere in Rome is vergelijkbaar met "Jordaan" van Amsterdam, wij vonden het echt super leuk. Heerlijk gegeten en gedronken, je vindt daar het echte italie!

2005

Hotel Trastevere ligt in de authentieke wijk Trastevere de

Suzan van Brussel
8-12-2005

Hotel Trastevere ligt in de authentieke wijk Trastevere (Over de Tiber). Het is misschien niet in het centrum maar wel in een leuke, échte Italiaanse wijk met een heel gezellig pleintje en heerlijke steegjes. Het hotel heeft ruime kamers. Voor het ontbijt moet je op tijd zijn anders is er slechts cake. Toen wij er waren (april 2005) werd het pleintje waarop de kamers uitkomen verbouwd. Dat betekende veel rust want we waren er met Pasen en de bouwvakkers waren vrij.. ik denk dat het wel rumoerig is als alles klaar is dus vraag een rustige kamer! De prijs/kwaliteitverhouding is voor Rome erg goed en gezien de taxi's is het hotel ook prima bereikbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Trastevere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Trastevere in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Trastevere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.