ItaliëLazio (Latium)RomeAppartementen RomeAppartement Tourist House Ostiense

Appartement Tourist House Ostiense

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Tourist House Ostiense voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Tourist House Ostiense

• 10Krista Devis-Soenen11-06-2009

"Bedrogen"

Geen privacy : 'eigen' badkamer op de gang, keuken te delen met twee ander kamers. Eigenaar alleen te bereiken via mobile telefoon (=internationaal gesprek!),geen linnenvervanging noch schoonmaak op afgesproken dag.Virus op WiFi, alleen italiaanse televisiezenders.Verplicht het volledige bedrag te betalen bij aankomst!Geen balkon zoals beloofd.

• 8Ellen27-05-2009

verzorgd appartement

Wij zaten in tourist house n°2 - 5de verdieping. Van buiten leek het appartement niet aantrekkelijk en gelegen in een mindere buurt. Maar binnenin was een grote verrassing : mooi ingerichte kamers, recent vernieuwd - zeer aantrekkelijk appartement. Verder vriendelijke eigenaars en zeer goedkoop. En bovendien niet te ver van het centrum van Rome. Een goed alternatief voor een (veel duurdere) hotelkamer.

• 8José11-08-2006

Wij hadden een appartement op de begane grond aan de Via Ostiense in de wijk Garbartella. Dit werd tijdens ons verblijf geheel vernieuwd. Het leuke aan dit appartement is dat het dicht bij alle bezienswaardigheden zit. Je kunt deze goed bereiken met het openbaar vervoer. Verder zit je temidden van de Italianen en de prijzen voor pizza, bier en ijs zijn lekker goedkoop. Tip: ga naar Pizzeria Gr Panonto aan de Via Enrico Cravera. Zo'n goede pizza heb ik nog nooit gegeten.

• 8Riny02-08-2006

Aan de Via Ostiense heeft de eigenaar nog een appartement. Echt geweldig en goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles goed bereikbaar en goedkoop. De minpunten zijn: - niet roken en geen mogelijkheid om buiten te zitten bij het appartement. Maar we hebben genoten!

• 9Wim van Herk25-10-2005

In oktober 2005 waren wij in dit appartement op de, met de lift bereikbare, vierde van acht verdiepingen Het ligt op loopafstand van het gelijknamige treinstation en metrostation Garbatella, in een gezellige buurt met veel winkels en overdekte markt. De viendelijke eigenaar verstrekt alle gewenste inlichtingen. Een echte aanrader. Voor prijsvergelijking is het verstandig om op sites van bemiddelaars te kijken.

Appartement Tourist House Ostiense info

Room facilities