Camping Tiber

Camping Tiber

48 reviews over Camping Tiber in het Nederlands

Prima geschikt voor bezoek aan Rome

Aad,
28-9-2018

Camping zeer geschikt om Rome te bezoeken. Je kan zelf een geschikte plek uitzoeken. De campingwinkel was enkele uren in de ochtend en namiddag open. Hier alleen brood gekocht. Het grote pluspunt van deze camping is dat om het half uur een busje vertrekt vanaf de camping naar station Prima Porta. Een enkele reis is 1 Euro. Bij dit station staat het busje dan weer klaar voor campinggasten weer naar de camping te brengen.

Het sanitair is voldoende. Het zwembad is niet groot maar geeft wel verkoeling na een hele dag in Rome te zijn geweest.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer!

Catharina,
16-8-2018

Camping geschikt voor bezoek Rome, maar verder is er weinig te doen. Sanitair is vies, schimmel. Wel een lekker verwarmd zwembad en een aardige badmeester die van gezellige muziek houdt. Restaurant alleen in weekend open. Campingwinkel heeft wel een wat uitgebreider assortiment. Als je weg rijdt met de caravan moet je gewoon de weg optrekken, maar dat is met die bochten en hardrijders best eng.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Rust en ruimte

M@M,
27-6-2018

Rust en ruimte vind je hier, in de schaduw onder de hoge bomen. Klein zwembad mét badmeester die van alles verbiedt (geen bommetje, geen bal mee etc..) Klein supermarktje met redelijke prijzen. Shuttelbus naar station Prima Porta 8:30 -11:30 en 16:30 - 19:30 € 1 per rit. Wij gingen met de auto (tijd aan ons zelf) naar station Montebello (grote P) en vervolgens met openbaar vervoer (dagkaart onbeperkt trein en metro €7). Camping Tiber is een prima uitvalsbasis om Rome te bekijken. Het sanitair is soms wat typisch: een wastafel was vervangen, maar wat groter uitgevallen zodat de deur niet meer dicht kon (haha). Het was er wel schoon, maar her en der aan vervang toe. Wifi goed ontvangst tegenover de receptie. Dag en nacht bewaking. Langs de aanrijroute stonden wat schaars geklede dames en dat geeft een rare indruk, maar op de camping heb ik mij absoluut veilig gevoeld. En wat een heerlijke bloemengeur hangt hier. En vuurvliegjes gespot

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Tiber voor je op een rij gezet:

Leuk, netjes en niet duur

Estelle J.,
24-8-2017

Een leuke en nette camping. Bovendien niet duur. 2 week een caravan voor 800 euro. Waar vind je dat nog?

Nadelen:

-De omgeving is niet erg fraai. Prima Porta is echt een sjofele buitenwijk.

-Geen grote supermarkt in de buurt dus heb je geen auto bij de hand dan ben je

afhankelijk van de campingwinkel.

-Te weinig kopjes, glazen en pannen in de caravan. Ook geen snijplank of theepot

aanwezig

Voordelen:

-Een nette camping. Sanitair ook perfect schoon. Het terrein wordt ook goed

bijgehouden.

-Gezellig restaurant en lekker eten op de camping zelf

-Rome makkelijk te reizen. En prima aansluiting bus/trein. Die overigens altijd op

tijd kwamen.

-Prima zwembad met leuke muziek. Aardige badmeester en ook dit alles weer

goed verzorgd.

-Overall aardig en behulpzaam personeel.

Aanrader: zondag een dienst volgen (10:30) in de Friezenkerk (nederlands) in Vaticaanstad en daarna de paus zien. Heel bijzonder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hele mooie rustige camping

Dhr.Klijnsma,
6-8-2017

De camping ziet er prachtig en goed verzorgd uit. Ondanks dat de camping niet heel groot is, hebben ze wel een redelijk grote campingwinkel met meer dan alleen het broodnodige. Er is ook een goede aansluiting op het OV van Rome, alleen hebben wij gemerkt dat de bus niet altijd even consequent rijdt. Dat was wel minder. Wanneer je naar deze camping gaat (en niet telkens wilt betalen voor de busservice van de camping) is het een drama om met OV boodschappen te doen. Met de auto ben je er in 10 minuten, maar met de bus kost het je soms een uur om bij de supermarkt te komen.

Op de camping was het personeel niet altijd even behulpzaam en vriendelijk. Sommige wel, maar een aantal leken chronisch chagrijnig. Dat was minder.

Ook is de camping erg streng op dingen die eventueel overlast kunnen geven. Iedereen (ook kleine kinderen) die in het zwembad bommetjes doet of met een bal gaat overgooien, kan verwachten dat de badmeester je vraagt om daarmee te stoppen. Dat zou wel wat soepeler mogen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtige camping nabij centrum Rome.

M. Koopman,
3-8-2017

Camping Tiber is de camping van Rome. De plekken zijn zeer groot, je mag staan waar je wilt. De service is super, je wordt geweldig geholpen, de busservice brengt je naar het station en in 15 minuten loop je in het centrum. De winkel is groot, veel groenten en vers fruit voor schappelijke prijzen.

Zeker een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Aanrader voor bezoek aan Rome.

harwig47,
19-7-2017

Mooie en goed verzorgde camping. Ruime, vlakke en veel schaduwplaatsen en dat was wel nodig Hier hebben we 10 dagen gestaan, eind mei t/m begin juni. Vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie. Er was ruimte genoeg om zelf een plaats uit te zoeken. Het sanitair is erg netjes en wordt goed schoongehouden. Er is een mooi zwembad, niet al te groot, met ligbedden en parasols. Geen peuterbad.

Wifi gratis en werkt naar behoren. Bij het restaurant hebben ze zeer goede pizza’s, m.n. de tonijnpizza. Met de shuttlebus van de camping of met de gewone bus naar het station (ca. 5 min.) en dan met de trein (ca. 20 min.) naar Rome.

Gereisd met partner in juni 2017

Goede camping voor verblijf in rome

Jeroen Bouwmeester
1-8-2016

Op deze camping wordt je niet overlopen door jeugd, want animatie is er niet. Dus ideaal om Rome te bezoeken en om op te hete dagen bij het zewmbad te vertoeven. Er is genoeg schaduw en plaats. Je kunt er eten, maar verwacht geen hoogstandjes. Je kunt met de bus naar de trein, maar dat vereist toch enig geduld, want op tijd heeft hier een andere betekenis.

Gereisd met partner in juli 2016

....echt alles aan de gedeelde 2 pers bungalow (mobile home) was slecht! Alles liep al over de vervangingstermijn aan. Bij het openen van de deur waarvan het slot defect was kwam je al gelijk een lijken geur tegemoet. De twee, 1 pers bedden waren voorzien van stalen veren en geen lattenbodem met als gevolg doorzakken in het bed. De slaapkamer van onze buren lag tegen de onze aan, gescheiden door een 3 mm multiplex wandje, oftewel alles was gehorig en letterlijk te verstaan....nachtrust kun je dan wel vergeten. Uit de douche kop kwam een miezerig straaltje water en de temperatuur was niet te regelen. Er was een ventilator opgehangen echter het stopcontact zat niet in de buurt. Camping zelf waaronder het zwembad ziet er zeer gedateerd uit. De fotos op de website komen niet overeen qua gevoel met de werkelijkheid. Gelukkig was het maar 1 overnachting door overmacht anders had ik hier nooit gereserveerd. Helaas heb ik niets positiefs te melden....

Gereisd met partner in juni 2016

Ruime schuduwrijke plaatsen, wij waren er midden juli en de camping was slechts 30% vol. Prima zwembad, wat te klein is als de camping volgeboekt is. Prettig Zwembad was niet heel schoon mede omdat er vooraf niet gedoucht wordt en er geen badmuts verplicht is. Wifi werkt niet. Prima restuarant en winkeltje. De schuttle us naar het station rijdt 1x per uur en kost 1,50, maar het is ook in 20 minuten te lopen. Met ce trein kun je dan naar rome. Behulpzaam personeel. Nette camping. Sanitair is goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tiber in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tiber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.