ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel The Westin Excelsior

Hotel The Westin Excelsior

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel The Westin Excelsior voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over The Westin Excelsior

• 9Allard29-10-2010

Tophotel nabij centrum Rome

Statig klassiek hotel met uitstekende kamers en prima wellness faciliteiten. De prijs is er ook naar, in de bar en het restaurant betaal je hoofdprijs

• 9Linda26-08-2010

Bijzonder prachtig hotel

Het Westin Excelsior is een bijzonder mooi hotel. Er is heel veel aandacht besteed aan het interieur en straalt een enorme luxe uit. De kamers (zelfs de meeste 'simpele') zijn gewoonweg prachtig. Een ruimte en overal is aan gedacht. Alles is aanwezig. Voor het diner gedouched en na het dinner had ik alweer nieuwe handoeken en was de badkamer schoongemaakt. Ook waren de gordijnen dichtgedaan, was er een nachtlampje aangedaan en het bed een beetje opgeslagen. Ik was hier voor werk, dus heb ik het niet zelf hoeven te betalen, maar het is wel een duur hotel. Prachtige meeting room. Zelf vond ik het eten iet wat tegenvallen. Wij hadden 's avonds/smorgens/smiddags een buffet. Het was lekker maar niet bijzonder. De toetjes zijn wel voortreffelijk. Personeel doet wel alles voor je (en er is een hoop personeel) maar zeker niet uitmate vriendelijk. Heel bijzonder om een keer te verblijven.

• 9Anneke23-03-2005

Ontzettend duur, maar dan ook een super deluxe hotel. Prachtige lobby, mooie kamers, zeer uitgebreid ontbijt. Goede locatie aan de Via Nazionale.

Hotel The Westin Excelsior info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij