Hotel The Inn at the Spanish Steps

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Inn at the Spanish Steps voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Inn at the Spanish Steps

• 2018
    9Kimberly24-08-2018

Fijn en centraal gelegen in Rome!

De accommodatie zit op een hele fijne locatie midden in Rome! De Spaanse trappen en de metro zijn op 5 minuten loopafstand en het zit tussen allemaal fijne winkels en restaurantjes! Het ontbijt was elke dag goed geregeld met lekker veel keuze, de minibar werd elke dag (gratis) bijgevuld met water, cola, bier, nootjes en koekjes en je kon altijd om koffie/thee/water vragen zonder dat we iets hoefde te betalen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, de meneer heeft ons heel goed geholpen met o.a. kaartjes. Leuke kamers met verschillende thema's, onze kamer had een jacuzzi en een regendouch met een aparte badkamer met toilet enz. De bedden en kussens liggen lekker, niet te hard of te zacht! Ze hebben een dakterras met fijne zitjes en banken waarop je in de ochtend en middag in de schaduw of zon kan zitten, ook kan je er in de avond fijn zitten. De kamers worden elke dag schoongemaakt, bedden verschoond en verzorgingsproducten aangevuld

Met vrienden

• Oude reviews

10Taco27-11-2014

romatisch bezoek aan rome

een oase van liefde zorg en aandacht midden in de stad. met een waar dakterras. alwaar borrel in de avond en ontbijt in de ochtend gerserveerd wordt.

0 tips over Hotel The Inn at the Spanish Steps

0 vragen over Hotel The Inn at the Spanish Steps

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats