Hotel Sunny

Kleine hotelsWeer vandaag34°19°

1 review over Hotel Sunny in het Nederlands

2005

Kamers waren schoon en ruim en voorzien van airco en goed

Fam. van der Zanden, Helmond
21-10-2005

Kamers waren schoon en ruim en voorzien van airco en kluisje. Badkamer goed verzorgd. Ontbijt is wat sober en weinig ruimte om te ontbijten. Lokatie ideaal dichtbij het centraal station en metro. Het hotel was wat moeilijk te vinden omdat het is gevestigd op de 4e verdieping van een groot gebouw waar aan de buitenzijde geen kenmerken van een hotel zichtbaar zijn.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• AdresViale castro pretorio 25 I-00185(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.