ItaliëLazio (Latium)RomeBed & Breakfasts RomeBed & Breakfast Suites Trastevere

Bed & Breakfast Suites Trastevere

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Suites Trastevere voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Suites Trastevere

• 9Thijs en Truus van Vugt09-03-2011

gastvrij thuis in Trastevere

Eigenaar doet er alles aan om je op je gemak te laten voelen. 's Morgens uitgebreid ontbijt met heetlijke cappuccino, weliswaar zonder vlees of kaas, maar verder alles wat een mens in Italië maar kan bedenken. Marco staat altijd voor je klaar met adviezen en informatie over wat je kunt doen/bekijken/eten/drinken. Kamers zijn niet al te groot, (foto's op website wekken suggestie dat ze groter zijn) maar wel bijzonder schoon en mooi vormgegeven. Een aanrader voor iedereen!!

• 9Christine16-01-2010

Heerlijk verblijf voor stedentrip Rome!

Hier rond oud & nieuw 4 dagen verbleven. Met 6 personen hadden wij 3 kamers (totaal zijn er 5). Als je aankomt, voel je gelijk een bewoner van Rome. Het zit in een mooi, statig pand met een authentieke (werkzame) lift erin. Marco is de gastheer en dit doet hij met passie. Al na de boeking ontvingen we een welkomstmail en niets is eigenlijk teveel. Bij aankomst geeft hij informatie & tips en ook zijn telefoonnummer voor als er wat is. De kamers zijn allemaal erg netjes en modern. In de keuken is alles 24-uur beschikbaar (koffie/thee/sap). 's Ochtends staat Marco klaar met verse croissantjes en cappucino. De locatie is ook erg goed, vlakbij station trastevere (hiervan is het 25 min. met trein naar luchthaven fiumicino). De wijk Trastevere heeft heel veel leuke restaurantjes en is een stuk goedkoper dan aan de andere kant van de Tiber. Met tram 8 en bus 3 ben je in korte tijd in het historisch centrum (los kaartje €1). Als je houdt van kleinschaligheid en persoonlijke benadering, ideaal!

Bed & Breakfast Suites Trastevere info

Veilig betalen met