Pension Soggiorno Europa

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Soggiorno Europa voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews

Pension info

0Tonen op kaart

7 Reviews over Soggiorno Europa

• 0Janete18-04-2010

Bom!!

òtimo lugar,gostamos td muito limpo.perto da estação Ternini.agradavél.

• 7Nagel31-03-2010

gezellig klein hotel (guesthouse)

Het hotel is gelegen in een zijstraat van via nationale. Dit is weer een hoofdweg in Rome als je zeze uitloopt circa 5 min. sta je midden in het oude cetrum van Rome. Alles is vrij goed te lopen. Alleen naar het vaticaan heb je vervoer nodig. Tip: pak een city tour bus: ciao rome, deze heeft nederlandse uitleg bij de monumenten en je kunt bij verschillende haltes uitstapen, ook bij Vaticaan. Hotel is simpel, maar wel erg gasdtvrij. Wij waren hier met ons zoontje en deze werd op hande gedragen door het personeel (stond ook kinderbedje voor hem klaar op de kamer) kamers zijn ruim, douchecel is wat krapjes. Ontbijt is simpel, crosiantjes, chocoladebroodjes, toast, cornflakes, kofie, thee en sinnasappelsap. als beleg jam pasta en stukjes kaas. Is zeker een aanrader!

• 7Linda14-06-2009

Prima hotel

Bij aankomst denk je, waar moet ik nu heen, lift, 5 hoog? Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangen en alle uitleg die je nodig hebt over de stad. Kamer is prima, schoon! Ontbijt is eenvoudig maar is prima.

Locatie van hotel is perfect, 10 min. lopen naar het termini station, eigenlijk is alles goed te lopen alleen vaticaan moet je wel met de metro doen. De metro is om de hoek. Kortom erg leuk hoteletje om iedereen aan te raden.

• 8irmonda13-06-2009

erg knus en schoon

prima locatie om te slapen. in het centrum en dicht bij station.het ligt wel op de 5e etage maar er is een lift. erg vriendelijk peroneel die je alles vertellen over de stad. schone kamers. ontbijt is sober maar prima.kom nog een keer terug.

• 8Linda08-06-2009

leuk hotel

Gemoedelijk hotel, op loopafstand van termini en van heel veel andere bezienswaardigheden. Kamers zijn redelijk, je wordt erg vriendelijk geholpen. Ontbijt prima, kan op je kamer bezorgd worden (gratis), je mag ook gratis gebruik maken van internet.

• 9Remco02-09-2007

Fijn hotel! Ligt zeer gunstig gelegen aan de Via Natzionale en vlak bij Statzione Termini (10 minuten lopen). Ideale uitvalsbasis om Rome goed te verkennen. Ontbijt is voor Romeinse begrippen goed. Je krijgt het eventueel op je kamer of op het terras zonder extra kosten! Zeer behulpzaam personeel.

• 8Tim02-06-2007

Zeer goede ligging, dicht bij station en vele bezienswaardigheden. Propere, ruime kamer. Wel vrij kleine ontbijtruimte maar je kan ontbijt op kamer krijgen. Zeer vriendelijk onthaal. Zeker een aanrader en veel goedkoper zal je niet vinden op zo'n locatie. Wij betaalden € 120/nacht/kamer. Wij gaan zeker terug !

Pension Soggiorno Europa info

Facilities