Hotel Smart

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Smart voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Smart in het Nederlands

geen 4* waard!

Xavier
25-10-2016

De ligging is héél goed. Dicht bij het station. Maar de kamers zijn klein! Het ontbijt is eentonig en niet lekker. Het zijn hééél dunne muurtjes! Het personeel is wel héél vriendelijk en de kamers zijn steeds netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smart in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Smart scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.